Kiva hotelli Berliinistä, vinkkejä kaivataan
Hakusessa syyslomareisulle hyvä hotelli Berliinistä.
Vanhemmat ja teini-ikäinen lähdössä.
Olen plärännyt eri hakukoneita, mutta nyt en oikein hahmota, mikä olisi kiva alue ja hyvät kulkuyhteydet.
Mielellään aika hyvätasoinen ja viihtyisä hotelli haluttaisiin.
kiitos avusta!
Kommentit (11)
Nhow oli tooosi jees. Mikäli on avoimempaa tyyppiä :D
Hilton on hyvätasoinen, U-Bahn kulkee vierestä ja on kävelymatkankin päässä monista keskeisistä turistikohteista. Lisäksi hotellin vieressä on aivan liian ihana suklaakauppa/suklaakahvila!
ollaan oltu useampi kerta Steigenbergerissä, tasokas hotelli loistavalla sijainnilla: KuDamm on korttelin päässä, joukkoliikenne vieressä, erittäin hyvä aamiainen (Berliinissä toki hyvä aamiaiskulttuuri kahviloissa, itse tykkään kuitenkin syödä aamiaisen ensin ja vasta sitten lähteä päivän rientoihin).
Esim. Friedrichstrassen aseman vieressä on useita laadukkaita. Melia, Eurostars, joista itsellä hyviä kokemuksia. Paikka on loistava kulkuyhteyksien suhteen.
KuDammin läheisyydessä olevilla hotelleilla on ainakin hyvä sijainti ja liikenneyhteydet, alue on myös itäpuolta rauhallisempi.
Itse olin viimeksi täällä, kiva ja edullinen hyvällä sijainnilla:
Waldorf Astoria on kerta kaikkiaan upea hotelli upealla sijainnilla. Eikä niin pahan hintainenkaan.
Westin Grand Hotel Berlin. Friedrichstraßella lähellä Unter den Lindeniä.
Novum Hotel Aldea Zentrum oli älyttömän kivalla paikalla. Ihan vierestä lähtee U2-linjan U-Bahn, jolla pääsee nopsaan esim. Alexanderplatzille. Itse tykkäsimme lähteä Pankowin suuntaan ja jäädä pois esim. Klosterstrassen tai Schönhauser Alleen kohdalla. Noilta alueilta löytyi paljon kivoja ravintoloita. Saimme kahden kaverini kanssa huoneen Aldea Zentrumista neljäksi päiväksi vähän yli 200 eurolla (joku erikoistarjous). Kyseessä on siis kolmen tähden hotelli, joten mitään turhan uskomatonta ei kannata odottaa, mutta hinta-laatu -suhde oli loistava.
https://www.novum-hotels.de/hotel-aldea-berlin/hotel-aldea-information-berlin.php
Mä olin Lindner nimisessä ihan Ku' dammin vieresä. Kiva rauhallinen lue, kivoja rafloja suht liki, ja hitelli on sisäpihalla tai siis siäänvedetty, tosi hiljainen.
Scandic Hotel Kurfuerstendamm ja Crowne Plaza Berlin City Center.