Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallennetujan numeroiden määrä puhelimessasi ja erakkoutesi aste

Vierailija
27.08.2015 |

Eli laittakaa, kuinka monta numeroa / yhteystietoa teiltä löytyy puhelimestanne ja sitten kuvailkaa, kuinka sosiaalisia/epäsosiaalia, erakkoja/ihmisystäviä olette.

Aloitan itse. Löytyy tällä hetkellä tasan 12 puhelinnumeroa. Näihin lukeutuu mieheni numero, äiti, isä, veli ja muutama sukulainen. Lisäksi taksin numero, hammaslääkärin numero ja työpaikan numero. Että joo, olen aika yksinäinen ihminen, koska ystäviä ei tosiaan montaa löydy. En myöskään säilö puhelimessa sellaisten ihmisten numeroita, joihin en itse pidä yhteyttä eivätkä he minuun. Muuten numeroita voisi hyvinkin olla runsas 50 opiskeluajoilta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:29"]6 numeroa. Juu olen erakko. Mieheni, äitini, isäpuoleni, tyttäreni ja 2 kaveria.
[/quote] mä näen tosiaan vain yhtä kaveriani ja viime tapaamisesta pari vuotta. Näen silloin tällöin äitiäni ja anoppia, siinä mun ihmiskontaktit, perheen lisäksi.

Vierailija
22/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Sieltä puuttuu pari tärkeää numeroa, lastenneuvolan ja äitiysneuvolan, ku en ikinä muIstaa tallentaa niitä. Turhia numeroita oli varmaan joku 5, vois kai poistaa ne. Olen suht erakko, tai siis tuntuu että erakoidun koko ajan enemmän ja enemmän, kun en vaan meinaa enää jaksaa tiettyjä kavereitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:38"]700 ja olen kyl aika erakko. Näen läheisiä ystäviä korkeintaan viikottain, paitsi parhaimpia ystäviä useamman kerran viikossa, kavereita noin parin, kolmen viikon välein ja uusia tuttavia tulee aika usein myös, mutta en näe heitä kuin ehkä kerran kuussa. Harrastan joukkuelajia ja olen vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja ja harrastusmielessä valmentaja.
[/quote] sä oo erakkoa nähnykään !
[/quote]
Mun mielestä erakolla ei edes ole ystäviä, saati että on yhdistyksen puheenjohtaja ja jalkapallojoukkueen kapteeni jne.

Vierailija
24/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tarttuu puhelinnumeroita aina opiskelijariehoissa ja työpaikoilla. Juuri kehenkään en kuitenkiin enää vuoden jälkeen pidä mitään yhteyttä, joten poistan numeron, koska turhaan sitä siellä säilytän. Jos joudun vaihtamaan puhelinnumeroani, niin ilmoitan siitä vaan niille, joiden kanssa olen yhteyksissä puhelimitse. Tuli vaan mieleen, että teillä, joilla on satoja numeroita pitkältä ajalta kerättynä, niin siellä on varmaan myös jonkin verran toimimattomia numeroita seassa. Kun en vaan itse näe mitään järkeä ilmoittaa uutta numeroa jollekin ihmiselle, jonka olen joskus pari kolme vuotta sitten tavannut enkä ole ollut missään yhteyksissä sen ihmisen kanssa. Kun tuskin tuon uudenkaan numeron ilmoittamisen väliin mitään asiaa tulee. Miten on, ilmoitatteko te uudet numeronne ihan kaikille?

Vierailija
25/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 numeroa, mulla ei ole sosiaalista elämää. No eipä mulla ole oikeastaan elämää ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi