Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallennetujan numeroiden määrä puhelimessasi ja erakkoutesi aste

Vierailija
27.08.2015 |

Eli laittakaa, kuinka monta numeroa / yhteystietoa teiltä löytyy puhelimestanne ja sitten kuvailkaa, kuinka sosiaalisia/epäsosiaalia, erakkoja/ihmisystäviä olette.

Aloitan itse. Löytyy tällä hetkellä tasan 12 puhelinnumeroa. Näihin lukeutuu mieheni numero, äiti, isä, veli ja muutama sukulainen. Lisäksi taksin numero, hammaslääkärin numero ja työpaikan numero. Että joo, olen aika yksinäinen ihminen, koska ystäviä ei tosiaan montaa löydy. En myöskään säilö puhelimessa sellaisten ihmisten numeroita, joihin en itse pidä yhteyttä eivätkä he minuun. Muuten numeroita voisi hyvinkin olla runsas 50 opiskeluajoilta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika erakko, mutta minulla on tallennettuja numeroita noin 80. Siinä on sukulaisia alle 20. Aika paljon on työhön liittyviä numeroita ja harrastukseen liittyviä. Olen poistanut kaikki lasten kouluihin liittyvät  numerot nyt, kun eivät ole enää koululaisia. 

Vierailija
2/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 kpl ja erakompaa saa hakea. Puhelimeni sisältää mm. entisten koulukavereiden kännykkä- ja kotinumeroita 15 vuoden takaa. En ole ikinä tainnut poistaa tuolta yhtään numeroa. Viimeisen parin kuukauden aikana olen ollut tekemisissä puhelimitse sisarusteni, äitini ja kampaajani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50. Tapaan hyviä ystäviä pari kertaa vuodessa, sukua harvemmin, puhelin soi ehkä kerran kuussa niin että joku haluaa jutella nimenomaan minun kanssa eikä vain hoitaa jotain asiaa.

10 noista numeroista liittyy lapseen, 15 työasioihin.

Vierailija
4/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

115. Parikymmentä aktiivisesti käytössä. Pari pakollista työnumeroa

Vierailija
5/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän ja harvaa numeros tarvitsen. Olen säälittävä.

Vierailija
6/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku helppo tapa tarkistaa, windowsphone? Satoja niitä on, vaikka aika erakoitunut alan olemaan siinä mielessä että piiri on pieni enkä kavereita paljon näe. En vaan ole poistanut vanhoja, ehkä joku päivä vielä on asiaa vanhan harrastuksen kavereille, jos aloittais uudestaan. Tms.

Vierailija
7/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 nroa löytyy. Monelle en soita koskaan. Viihdyn yksin enkä omaa läheisiä ystäviä. N 42v.

Vierailija
8/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

116 numeroa näkyi olevan. Pitäisi varmaan päivittää, sillä joukossa näkyi olevan kolme jo kuollutta henkilöä... Toisaalta varmaan joku puuttuukin. Aika hyvin numeroita on koska en juurikaan soittele ihmisille muuta kuin pakon edessä.

Vierailija
9/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama, mutta en minä soita kun veljille, miehelle, pojille ja asiallista asiaa. Muille yhteensä muutaman kerran vuodessa enkä huvikseni koskaan kellekään perheen ulkopuoliselle. 

Vierailija
10/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 300 ja olen aika erakko. Osittain tahtomattani ja osittain ihan omasta halusta

Vierailija
11/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 löytyi. Pari vuotta sitten poistin kaikki turhat numerot. Sukulaisia ja työkavereita enimmäkseen.

Vierailija
12/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:25"]

33 löytyi. Pari vuotta sitten poistin kaikki turhat numerot. Sukulaisia ja työkavereita enimmäkseen.

[/quote]Ja tähän siis vielä jatkan, että olen kyllä aika erakko. Töiden lisäksi en käy oikein missään paitsi lasten harrastusmenoissa ja silloin tällöin yhden ystävän luona. Viime kuukausina olen kuitenkin ottanut yhteyttä pariin vanhaan ystävään ja olen saanut jopa tapaamisiakin sovittua.

Vierailija
13/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kymmenkunta läheisten sukulaisten numeroita, sitten on työpaikan ja pomon numerot, loput yritysten numeroita, esim. ravintoloiden ja hotellien, joihin joskus on ollut tarvis soittaa. Löytyy myös paikallisen jätehuollon ja autokorjaamon numerot. 

Vierailija
14/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500, ja koen olevani aika erakko. Soitan miehelle, isälle ja yhdelle kaverille. Muita kavereita näen muutaman kerran vuodessa, sukulaisia vain vanhempien kautta. En ole koskaan poistanut yhtään numeroa, joten tuossa on ala-asteelta lähtien kaikki kontaktini. Kaikkia en tietenkään ole käyttänyt.

Vierailija
15/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tallennettua. Erakko olen, myönnän. Omasta tahdostani.

Vierailija
16/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 numeroa. Juu olen erakko. Mieheni, äitini, isäpuoleni, tyttäreni ja 2 kaveria.

Vierailija
17/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

700 ja olen kyl aika erakko. Näen läheisiä ystäviä korkeintaan viikottain, paitsi parhaimpia ystäviä useamman kerran viikossa, kavereita noin parin, kolmen viikon välein ja uusia tuttavia tulee aika usein myös, mutta en näe heitä kuin ehkä kerran kuussa. Harrastan joukkuelajia ja olen vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja ja harrastusmielessä valmentaja.

Vierailija
18/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan vanhempieni numerot.

Vierailija
19/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:38"]700 ja olen kyl aika erakko. Näen läheisiä ystäviä korkeintaan viikottain, paitsi parhaimpia ystäviä useamman kerran viikossa, kavereita noin parin, kolmen viikon välein ja uusia tuttavia tulee aika usein myös, mutta en näe heitä kuin ehkä kerran kuussa. Harrastan joukkuelajia ja olen vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja ja harrastusmielessä valmentaja.
[/quote] sä oo erakkoa nähnykään !

Vierailija
20/25 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:38"]700 ja olen kyl aika erakko. Näen läheisiä ystäviä korkeintaan viikottain, paitsi parhaimpia ystäviä useamman kerran viikossa, kavereita noin parin, kolmen viikon välein ja uusia tuttavia tulee aika usein myös, mutta en näe heitä kuin ehkä kerran kuussa. Harrastan joukkuelajia ja olen vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja ja harrastusmielessä valmentaja. [/quote] sä oo erakkoa nähnykään !

[/quote]

Olisinkohan vähän pelleillyt? :D

Oikea vastaus: vähän yli kymmenen numeroa: perhe, vähän sukua ja pari kaveria ja työpaikka. Ja olen aika erakko, omasta halustani pääasiassa, mutta myös vähän olosuhteiden johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän