Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi hyvä sosiaalityöntekijä?

Vierailija
19.10.2023 |

Mitä pitäisi olla? Paljon tulee arvostelua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies.

Vierailija
2/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksien perusteella paras on sellainen av-mammatyyppinen. Sen sijaan heteromiehet sosiaalityöntekijöinä ovat pahin mahdollinen vaihtoehto. Itse jouduin 19-vuotiaana nuorena naisena miessosiaalityöntekijän ahdistelemaksi ja kun en saanut edes työntekijää vaihdettua lopetin koko asioinnin kahdeksi vuodeksi. Myöhemmin sentään olen vaatinut naissosiaalityöntekijää ihan valittamalla johtavalle sosiaalityöntekijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tolkun ihminen jonka äo isompi kuin kengännumero.

Vierailija
4/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat toki asioida miehen kanssa, mutta naista ei pitäisi siihen pakottaa.

Vierailija
5/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ketä oikeasti kiinnostaa se ala ja ehkä on itse jopa alunperin tullut vähän huonommista oloista, eli siis omaa tietynlaisen empatian ja ymmärtäväisyyden huonompiosasia kohtaan, tietää mistä puhuu, on itse nähnyt ja kokenut. 

Tää sama oikeastaan pätee aika moneen muuhunkin asiaa, yleensä näissä viroissa on ihmisiä ketkä ei tiedä yhtään mistä ne puhuu, ne ei oo koskaa nähny sitä aidan toista puolta itse

Meillä on kirjaihmisiä kirjaimellisesti selittämässä miten vankiloita pitäisi esim uudistaa jotta ne toimis, eikä ihmisiä ketkä on itse ollu vankilassa ja tietää mikä ei toimi. 

Vierailija
6/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihminen ketä oikeasti kiinnostaa se ala ja ehkä on itse jopa alunperin tullut vähän huonommista oloista, eli siis omaa tietynlaisen empatian ja ymmärtäväisyyden huonompiosasia kohtaan, tietää mistä puhuu, on itse nähnyt ja kokenut. 

Tää sama oikeastaan pätee aika moneen muuhunkin asiaa, yleensä näissä viroissa on ihmisiä ketkä ei tiedä yhtään mistä ne puhuu, ne ei oo koskaa nähny sitä aidan toista puolta itse

Meillä on kirjaihmisiä kirjaimellisesti selittämässä miten vankiloita pitäisi esim uudistaa jotta ne toimis, eikä ihmisiä ketkä on itse ollu vankilassa ja tietää mikä ei toimi. 

Näissä hommissa tarvitaan juurikin sitä kokemusasiantuntijuutta. Valitettavasti sitä löytyy liian harvalta. Nykyisen hallituksen toimissa näkyy erityisen voimakkaasti tämän puuttuminen.

Vierailija
7/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka hoitaa hommat järjellä eikä tunteella !

Vierailija
8/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Näissä hommissa tarvitaan juurikin sitä kokemusasiantuntijuutta. Valitettavasti sitä löytyy liian harvalta. Nykyisen hallituksen toimissa näkyy erityisen voimakkaasti tämän puuttuminen.

Minä taas olen sitä mieltä, että ei lääkärilläkään tarvitse olla syöpää osatakseen hoitaa sitä toiselta. Näillä kokemusasiantuntijapohjaisilla on usein niitä omia kokemuksia käsittelemättä ja ne värittävät kykyä nähdä asiakkaan tilannetta oikein.

Vierailija
9/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet voivat toki asioida miehen kanssa, mutta naista ei pitäisi siihen pakottaa.

Mutta miehet voidaan pakottaa omatunnottomien sadistiakkojen kyykyttämäksi.

Vierailija
10/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija
11/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen äitityylinen, omistaa hyvät tissit ja kokkaustaidot.

Vierailija
12/12 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lapsia, joista "ei-oppivelvolliset" töissä mukana, palkka toimeentulotukirajojen mukainen, ei lainoja tmv., työntekijällä itsellään vakava päihdehistoria ollut eli omakohtaista kokemusta, lapsi tai lapset olleet sijoituksessa tai huostaanotossa, pitkä työkokemus alalta, kertoo paljon itse ja mahdollisissa sosiaalisen median kanavoissa kertoo paljon itsestään paikkansa pitäviä asioita, harvoin töistä poissaoloja/myöhästymisiä, eronnut lapsen biologisesta isästä ja käynyt kalliit huoltajuustaistelut yms. Itsellä pari kohtaa jää uupumaan, joista yksi enää mahdotonta täyttää 🩷🩷🩷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi