Mitä mietit pöntöllä istuessasi?
Kommentit (16)
Yleensä mietin, että onko tänään se päivä kun perse repeää.
Päivän politiikkaa ja maailman nykytilaa. Syntyjä syviä.
Nyt luen vauvapalstaa ja naureskelen itselleni ja tälle palstailulle pytyllä :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:32"]
Yleensä mietin, että onko tänään se päivä kun perse repeää.
[/quote]:D hauska
Kahtena viime päivänä olen ollut aikamoisessa alennustilassa myös pöntöllä. Sitä voi näköjään ihminen parkua ja paskantaa yhtäaikaa. Äitini tekee kuolemaa ja vessa on oikeastaan ainoa paikka jossa voin romahtaa ilman että lapset pelästyy, totta kai olen lasten kanssa itkenyt, mutta se sellainen uikuttava, pärskivä, tärisyttävä itku tulee yleensä vessassa.
Aika mustaa...
Ettei pissa valu pitkin pepun poskia. Ja googlaa vaikka. Tästä on joskus joku tehnyt jopa keskustelun johonkin :D selkä suorana ja jalat haaralla siinä pytyllä niin lorisee sinne pyttyyn suorana viivana eikä pepun poskia pitkin
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:40"]
Ettei pissa valu pitkin pepun poskia. Ja googlaa vaikka. Tästä on joskus joku tehnyt jopa keskustelun johonkin :D selkä suorana ja jalat haaralla siinä pytyllä niin lorisee sinne pyttyyn suorana viivana eikä pepun poskia pitkin
[/quote]Et osaa ponnistaa ollenkaan että tulee asiallisesti ?
Tuo kertoo jo sen hyvin vahvasti että lantionpohja lihaksesi on olemattomat, tehottomat.
Otan aina saman Aku Ankan käteen ja luen pari sivua... en kai ajattele paljoakaan :P
Toivon että se on pian ohi, ihmettelen miksi pökäle iskeytyy aina vasempaan laitaan ja lopuksi työnnän peräpukaman takaisin peräaukkoon.
mun on pakko lukea aina, vaikka hammastahnatuubin tuoteselostetta, jos ei muuta luettavaa ole. Onkohan se oire siitä, ettei halua ajatella? Ihmeen avartava oivallus.
Yleensä käyn niin nopeasti etten ehdi mitään miettiä.
Joskus kun maha on syystä tai toisesta kivuliaasti sekasin, revin turskanhikisenä vaatteita pois niinkuin se muka auttaisi ja mantraan ääneen itselleni hokemaaa tyylillä "kipu on vain tunne, tunteeseen ei voi kuolla, se on vain tunne, se menee ihan kohta ohi, vaikka sattuisi..."
Joskus otan lehden ja luen sitä.
Töissä menee työaika ja vessassakäynnitkin talon raksajuttuja miettiessä.
Jos tulee teflon ei ehdi miettiä juuri mitään.
Jos tulee toffee niin sitä että miksei aina voi tulla teflon vaan joskus toffee.
Luen vauvapalstaa.