Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puolueita olet ÄÄNESTÄNYT elämäsi aikana?

Vierailija
27.08.2015 |

Ikä, sukupuoli?

Vihreät, vasemmistoliitto, sdp. N27

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:30"]

Älkää alapeukuttako kenenkään juttuja. Jokaisella olkoon oma kantansa, se on demokratiaa se. :) t.yks punavihreä

[/quote]

Itse olen alapeukuttanut vain niiden kommentteja, jotka ylentävät itsensä mainitsemalla olevansa korkeakoulutettuja. 

Vierailija
42/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus, Keskusta, SDP, Vasemmisto, Vihreät, RKP. Olikohan muita? Ei tule nyt ainakaan mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta (oon kotoisin niin pieneltä paikkakunnalta että nuoruudessani kunnallisvaaleissa oli kolme puoletta valittavana...), SDP (Halonen presidentinvaaleissa), kaikissa muissa Vihreät.  N34

Vierailija
44/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:37"]

Kokoomus, Keskusta, SDP, Vasemmisto, Vihreät, RKP. Olikohan muita? Ei tule nyt ainakaan mieleen.

[/quote]

Melkonen tuuliviiri tunnut olevan.

Vierailija
45/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja mies, 37.

Vierailija
46/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät. Kerran taisin äänestää SKP:takin puoliksi läpällä, koska en osannut päättää sopivaa puoluetta tai pienintä pahaa.

Vierailija
47/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:28"]Olen äänestänyt varmasti kaikkia nyt Suomessa olemassa olevia puolueita, ja lisäksi nuorsuomalaisia, piraateja, perustuslaillisia ja SMP:tä sekä liberaaleja. Vassareista en muista olenko Vasemmistoliittonimistä puoluetta äänestänyt, mutta sen edeltäjää sitten. Olen myös äänestänyt sellaisiakin puolueita joita ei Suomessa ole, kuten IRL.
Voin vaikuttaa uskomattamalta rölläykseltä mutta on ihan totta.
Nyt viimeksi tajusin että jos äänestämällä voisi johonkin vaikuttaa niin kiellettäisiin äänestäminen.
Kokoomusta ja Perussuomalaisilla olen viimeksi äänestänyt, mutta viime vaaleissa jätin väliin, kun Soini vaikutti siltä, että uho loppuu kesken. Ja eipä ole paha mieli että häntä en nyt äänestänyt. Tunisin hänet kun oli vielä Urpo Leppäsen avustaja, oli naapuri. Leppäsen taas tunsin jo 70-luvulla.
Ikää minulla on yli 50 vuotta ja olen päässyt äänestämään Kekkostakin vastaan. Mies olen.

Saa kysyä perusteluja jos kiinnostaa miksi olen mitäkin puoluetta äänestänyt, mutta sanon vain että aina olen äänestänyt ensisijaisesti henkilöä ja mulle on melkein ihan sama missä puolueessa ihminen on. Harvoin on ehdokkaani tullut valituksi.
[/quote]
Oletko siis äänestänyt myös skp:ta? Kiinnostavaa, miten voit äänestää ääripäitä?

Vierailija
48/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:38"]

SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät. Kerran taisin äänestää SKP:takin puoliksi läpällä, koska en osannut päättää sopivaa puoluetta tai pienintä pahaa.

[/quote]

Nainen, 32.

Vierailija
49/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät (ennen kuin tajusin, että ovat vain Kokoomuksen puutarhapuolue), Vasemmistoliitto ja SDP

M30

Vierailija
50/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nojaa, etupäässä kunnallisvaaleissa tuttuja tullut äänestettyä jotka ovat olleet milloin missäkin puolueessa. Ja nuorena punkkarina vihreät ja vasemmisto oli ehkä enempi "se juttu", nykyään vanhana pisnesmiehenä kokkarit/RKP.

Vierailija
51/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:05"]

Suvussani äänestettiin Kokoomusta 1. kerran vuoden 1919 vaaleissa. Tätä perinnettä jatkan nyt neljännessä polvessa. N., forever young.

[/quote]

Mikä idiootti... :D

[/quote]

Mikä analyysin syvyys...

Vierailija
52/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:16"]

Vain kokoomusta N21

[/quote]

Ootko miljonääri?

Vierailija
53/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:40"]

[/quote]

[/quote]

Nojaa, etupäässä kunnallisvaaleissa tuttuja tullut äänestettyä jotka ovat olleet milloin missäkin puolueessa. Ja nuorena punkkarina vihreät ja vasemmisto oli ehkä enempi "se juttu", nykyään vanhana pisnesmiehenä kokkarit/RKP.

[/quote]

Nyt en ymmärrä ollenkaan. Mikäli et omista jotain jättimäistä konsernia niin eihän silloin missään tapauksessa kokkarit tai rkp sinun etujasi aja? Jos olet jo vanhempi ihminen niin kyllä sinun olisi jo pitänyt sisäistää tämä? Eihän kukaan aikuisten oikeasti voi olla niin naivi, että kuvittelee Kokoomuksen ajavan PK-yrittäjien etuja? Pliis, sano, että trollaat!

Vierailija
54/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vassareita, N23

Vierailija
55/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nyt en ymmärrä ollenkaan. Mikäli et omista jotain jättimäistä konsernia niin eihän silloin missään tapauksessa kokkarit tai rkp sinun etujasi aja? Jos olet jo vanhempi ihminen niin kyllä sinun olisi jo pitänyt sisäistää tämä? Eihän kukaan aikuisten oikeasti voi olla niin naivi, että kuvittelee Kokoomuksen ajavan PK-yrittäjien etuja? Pliis, sano, että trollaat!

[/quote]

Minä ajan ihan itse omia etujani. Vaaleissa pyrin äänestämään sellaista henkilöä joka ajaa mielestäni parhaiten Suomen etua.

Vierailija
56/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaa ja Kokoomusta.

Ikinä, koskaan, milloinkaan en anna arvokasta ääntäni vihreälle, kommunistille tai demarille.

Vierailija
57/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:14"]

Kepua ja persuja. Ja Tavja Halosta pvessaksi (henkilövaali).

N46

[/quote]

Ja korkeakoulusta maisteriksi valmistunut olen.

[/quote]

Korkeakoulutettuna maisterina näet kuitenkin viisaaksi pilkata ihmistä hänen puhevikansa takia.

Vierailija
58/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä, vasemmistoliittoa, sdp:tä. N29

Vierailija
59/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä ajan ihan itse omia etujani. Vaaleissa pyrin äänestämään sellaista henkilöä joka ajaa mielestäni parhaiten Suomen etua.

[/quote]

Taidat sitten olla täysin pihalla siitä mitä Kokoomus ja muut puolueet edustavat. Minkä vuoksi et ota asiasta selvää? Minkä vuoksi sahaat omaa jalkaasi irti? Voisitko selittää, kun tämä tuntuu aivan käsittämättömältä! Edelleenkin KUKAAN ei voi olla noin naivi, trollihan sinä olet. 

Vierailija
60/93 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa. Aina mietin kyllä että ketä ja mitä äänestän, puolueuskollinen en ole. Mutta niin, vuodesta toiseen päädyn aina vassareihin.

Haavistoa äänestin myös presidentiksi, mutta ne ovatkin enemmän henkilö- kuin puoluevaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi