Käyttävätkö jotkut tosiaan siis viellä pöytätietokoneita?
En puhu mistään retrokäytöstä tai museoinnista kuten jos opetuskäyttöön käytetään kommondore-pc:eitä. Vaan että jotkut arkipäiväisesti käyttäisivät pöytätietokonetta viihdekäyttöön? Kannettavat ovat nykyään paljon parempia ja saahan jopa tv:seen yhdistettyä älypuhelin. TV-Näyttö on aina parempi kuin tietokone näyttö ja onhan kannettava hyvä kun sen voi kuljettaa kaikkialle ja onhan niille paljon parempi jälleenmyyntiarvo kun pöytätietokoneet käytännössä obsolete ja arvottomia.
Kommentit (33)
Pleikkari on pöytätietokone vai pitääkö joku sitä sylissä? Mulla taas on lattiatietokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-näyttö ei ole koskaan parempi kuin oikea pelaamiseen tarkoitettu näyttö.
TV-Näyttö parempi koko, ppi ja värit. Kontrasti tietysti 10000x parempi kuin missään tietokonenäytössä.
Miksi puhut peleistä? Oletko aikuinen?
Sä et sitten tiedä mitään näytöistä.
Siis? viellä? kommondore-pc ?? Häh, taidan nähdä pahaa unta.
Vierailija kirjoitti:
Pleikkari on pöytätietokone vai pitääkö joku sitä sylissä? Mulla taas on lattiatietokone.
Mulla on sitten hyllykone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv-näyttö ei ole koskaan parempi kuin oikea pelaamiseen tarkoitettu näyttö.
TV-Näyttö parempi koko, ppi ja värit. Kontrasti tietysti 10000x parempi kuin missään tietokonenäytössä.
Miksi puhut peleistä? Oletko aikuinen?
Ainoastaan koko on parempi, värit ja resoluutio huonommin säädettävissä, näytönvirkistystaajuudesta puhumattakaan. Vai kuinka monella on töllössä 144hz tai enemmän? Meillä on samanhintaiset näytöt kuin töllö (n. 700e) ja töllössä on kyllä todella paljon huonommat säädöt etenkin kontrastin kanssa, eikä sekään ole mikään ikivanha rakkine vaan pari vuotta vanha ja aikanaan töllöjen parhaimmistoa.
Siis kuka idi o otti käyttää vielä nykyään läppäriä, kun kännykät ovat paljon parempia ja niillä voi hoitaa kaiken.
Mieti ap tätä ja heitä se antiikin aikuinen läppärisi ser romuihin.
Minä tunnen tosi vähän aikuisia jotka ei pelaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko laskenut että kuinka monta kertaa olet tämän saman aloituksen tehnyt.
Niin monta kertaa teen aloituksen kun saan vastauksen. Ja se että keskustelu poistetaan tarkoittaa että ammutte omaan nilkkaan. Se nollaa kaiken tämänastisen edistyksen.
Vastaus sun kysymykseen on: Kyllä, monet käyttävät pöytätietokonetta. Nyt voit vastata mikä ihme syy laittaa sinut toistuvasti kysymään tätä samaa? Miten se sinua haittaa millanen kone toisilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako joku tosiaan siis vielä herran vuonna 2022 sanan ”vielä” väärin muodossa ”viellä”?
???
😂
Kappas, tietokonehullu se vain jaksaa vuodesta toiseen.
Onpa kamalaa