Käyttävätkö jotkut tosiaan siis viellä pöytätietokoneita?
En puhu mistään retrokäytöstä tai museoinnista kuten jos opetuskäyttöön käytetään kommondore-pc:eitä. Vaan että jotkut arkipäiväisesti käyttäisivät pöytätietokonetta viihdekäyttöön? Kannettavat ovat nykyään paljon parempia ja saahan jopa tv:seen yhdistettyä älypuhelin. TV-Näyttö on aina parempi kuin tietokone näyttö ja onhan kannettava hyvä kun sen voi kuljettaa kaikkialle ja onhan niille paljon parempi jälleenmyyntiarvo kun pöytätietokoneet käytännössä obsolete ja arvottomia.
Kommentit (33)
Olipa tylsä. Ja minä kun vanhana nörttinä ja liekkisoturina niin mielelläni tarttuisin tähän. 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän, vanha kunnon Mac!
Ainoa pöytätietokone joka ei aiheuta häpeätä. Kaikki pöytätietokone geimerit aiheuttavat hirveätä myötähäpeätä ja säälin heitä.
Kyllä se texas hold em riittää aikuisille peliksi.
Joo kunnon setuppi kolmella näytöllä, kotelo, hiiri ja näppis varustettu ledeillä. Läppärit on töitä varten.
oletko laskenut että kuinka monta kertaa olet tämän saman aloituksen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tylsä. Ja minä kun vanhana nörttinä ja liekkisoturina niin mielelläni tarttuisin tähän. 1/5.
Ei tuo ääliö ole aloitukseen mitään uutta saanut pitkiin aikoihin
Tietenkin käytän pöytäkonetta, joka on tehokkaampi ja premmin suunniteltu joka päiväistä ja varsinkin raskasta pelikäyttöä varten kehitelty. On ollut yks läppäri joka turpos omituisesti kun oli kuumissa olotiloissa ja en oo vielä avannu niin en tiedä mikä siellä on turvonnu, mutta paskaks meni liiasta lämmöistä.
Kuinka kertoa, ettet ole ikinä omistanut muuta kuin läppäriä, kertomatta sitä suoraan..
Vierailija kirjoitti:
oletko laskenut että kuinka monta kertaa olet tämän saman aloituksen tehnyt.
Niin monta kertaa teen aloituksen kun saan vastauksen. Ja se että keskustelu poistetaan tarkoittaa että ammutte omaan nilkkaan. Se nollaa kaiken tämänastisen edistyksen.
Mä oon haaveillut aikoja, kun tuli käytettyä pöytätietokonetta. Ne kaikki ihanat pelit löysin mitä silloin joskus tuli tietokoneella pelattua.
Tv-näyttö ei ole koskaan parempi kuin oikea pelaamiseen tarkoitettu näyttö.
Kannettavan akku ja muunnin kuumenee ja kiehuu joillakin helposti. Ja se on kiinteänä metallikoneessa, ei saa vaihdettua. Erillään sen saisi kauemmas ja jäähtymään.
Vierailija kirjoitti:
TV-Näyttö parempi koko, ppi ja värit. Kontrasti tietysti 10000x parempi kuin missään tietokonenäytössä.
Miksi puhut peleistä? Oletko aikuinen?
Kirjoittaako joku tosiaan siis vielä herran vuonna 2022 sanan ”vielä” väärin muodossa ”viellä”?
Kannettavissa ei vaan ole kunnon tuuletinta, ei kestä. Pöytäkoneeseen voi aina päivittää parempia osia tarvitsematta ostaa koko konetta uusiksi. Ja vanhoista osista saa vaikka mummolle rakennettua oman koneen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako joku tosiaan siis vielä herran vuonna 2022 sanan ”vielä” väärin muodossa ”viellä”?
???
Pöytäkoneeseen saan asennettua juuri sellaiset komponentit kuin haluan, sellaisilla ominaisuuksilla ja tehoilla kuin tarvitsen.
Läppäri soveltuu hyvin vaikkapa kiekonheiton harjoitteluun tai verkkopainoksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV-Näyttö parempi koko, ppi ja värit. Kontrasti tietysti 10000x parempi kuin missään tietokonenäytössä.
Miksi puhut peleistä? Oletko aikuinen?
Ei kö aikuinen saa pelata? Ryypätäkö pitäis?
Katsokaa, kaipaan vähän huomiota. Olen vähän vain v a j a a.
Ap