Mitä mieltä miehestä jonka mielestä pillu haisee eikä nuole?
Mitä ajttelet miehestä joka sanoo, että pillut haisee vaan yksinkertaisesti pahalle eikä todellakaan nuole naista sieltä? Muuten tykkää seksistä.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:14"]
Ketään ei voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin ja musta miehen on OK kieltäytyä imemästä pullia, mutta en ottaisi suihin myöskään sitten. Tuskin myös haluaisin mitään vakavampaa tai edes toista seksikertaa koska mulle suuseksi on tärkeä osa esileikkiä.
[/quote]
eli seksi on kaupankäyntiä? ihme asenne.
ymmärrän toki, että et haluaisi suhdetta, josta puuttuu sinulle tärkeä osa. Mutta outoa on se ajatus, että jättää toiselle tekemättä jotain kivaa (suihin otto) koska toinen osapuoli kokee jonkun muun (pillun nuoleminen) itselleen epämielyttäväksi.
Minä pidän naistani hyvänä monin tavoin. En ikinä saa suuseksiä. Kumppanillani on joku blokki, jota ei itsekään osaa selittää eikä hän pidä suihinotosta. Toki toivon että homma korjaantuisi, mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään kostoksi jättää hänen hyvänäpitämistään vähemmälle.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:14"]
Ketään ei voi pakottaa seksuaalisiin tekoihin ja musta miehen on OK kieltäytyä imemästä pullia, mutta en ottaisi suihin myöskään sitten. Tuskin myös haluaisin mitään vakavampaa tai edes toista seksikertaa koska mulle suuseksi on tärkeä osa esileikkiä.
[/quote]
ymmärrän toki, että et haluaisi suhdetta, josta puuttuu sinulle tärkeä osa. Mutta outoa on se ajatus, että jättää toiselle tekemättä jotain kivaa (suihin otto) koska toinen osapuoli kokee jonkun muun (pillun nuoleminen) itselleen epämielyttäväksi.
Minä pidän naistani hyvänä monin tavoin. En ikinä saa suuseksiä. Kumppanillani on joku blokki, jota ei itsekään osaa selittää eikä hän pidä suihinotosta. Toki toivon että homma korjaantuisi, mutta ei kyllä ole tullut mieleenkään kostoksi jättää hänen hyvänäpitämistään vähemmälle.
[/quote]
No kun miehillä noita ihme blokkeja harvemmin on niin niitä vähemmän ymmärretään. Kun yleensä mies on valmis aina enempään ja hurjempaan kuin nainen. Ja jos mies ilmaisee naisen olevan ällöttävä, se jotenkin murentaa seksuaalisuutta kokonaisuudessaan ja nainen kokee sitten myös ällöttäväksi miehen nuolemisen ja ehkä alkaa rajoittua muutenkin seksissä.
En tiedä, olisinko itse aikanaan kokenut suihinottoa niin luonnolliseksi tapahtumaksi, ellei poikaystävä olisi toiminut itse niin määrätietoisesti ja luonnollisesti minua kohtaan.
Tosi mies nuolee urheasti, eikä käry tahtia hidasta!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:14"]
[/quote]
[/quote] Ei kaupankäyntiä, mutta multa itseltäni lähtisi fiilis siitä että toinen pitää mun pillua niin epämiellyttävänä ettei haluaisi koskea siihen suullaan. Laskee halut koko suuseksiä kohtaan. Sille en voi mitään, kuten ei sillekään voi jos pillu oikeasti ällöttää.
Ei kai sitä kusessa hautunutta vehjettä kukaan nuole hyi helvetti. Saunapuhdas on ero asia . Varsinkin jos saan itse pestä sen
Ymmärtäisin häntä, koska olen itse samanlainen. Siinä on aivan valtava sosiaalinen paine, kun miehistä ajatellaan, että jokaisen miehen seksuaalisuus koostuu jostain niin järjettömästä kiimaisuudesta, että nainen halutaan ahmia vaikka persereikää myöden. En pidä pilluja yököttävinä tai haisevina, pillu haisee pillulle ja se on ihan ok. En vaan kertakaikkiaan halua koskea siihen suullani. Ymmärrän myös erittäin hyvin, jos nainen ei halua imeä munaani. Itseasiassa toivoisin kovasti, että niin olisi, jotta minulta ei odoteta vastapalvelusta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:36"]
No kun miehillä noita ihme blokkeja harvemmin on niin niitä vähemmän ymmärretään.
[/quote] Pah sanon minä. Miehen tosiaan usein odotetaan olevan halukas oli sitten mistä tahansa kyse. Ei ole ehkä ihan reilua...
Kivat ennakko-odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että vastapesty terve elin ei haise.
Ainahan vitu haisee. Kaikkien. Ite ette vaan akat älyä. Hyi en ikinä nuolis.
Exän kans ei koskaa harrastettu oraalia.
Pillun haju on suoraansanoen kuvottavaa. Lisänä ainainen kusen haju. Rehellisesti sanoen ihmettelen mitkä haju- ja makuaistivammaiset pystyvät pillua nuolemaan. Tavanomainen paneminen on ok.
Sitä mieltä, että saa ihan itse päättää, mikä on seksissä itselle ok.
Oma mies nuolee jokapäivä, ja sanoo ettei edes tuoksu miltään - no pesenin yhtenään monasti pivässä, samoin tekee mieskin. Eli puhtaushan on se juttu, miten vaikeeta käsittää.
Ja ajelemme myös karvat molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin häntä, koska olen itse samanlainen. Siinä on aivan valtava sosiaalinen paine, kun miehistä ajatellaan, että jokaisen miehen seksuaalisuus koostuu jostain niin järjettömästä kiimaisuudesta, että nainen halutaan ahmia vaikka persereikää myöden. En pidä pilluja yököttävinä tai haisevina, pillu haisee pillulle ja se on ihan ok. En vaan kertakaikkiaan halua koskea siihen suullani. Ymmärrän myös erittäin hyvin, jos nainen ei halua imeä munaani. Itseasiassa toivoisin kovasti, että niin olisi, jotta minulta ei odoteta vastapalvelusta.
Saako seksikumppanisi sitten aina orgasmin yhdynnässä vai miten orgasmi hoidetaan joka kerta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako seksikumppanisi sitten aina orgasmin yhdynnässä vai miten orgasmi hoidetaan joka kerta naiselle?
Tämä!
Ensinnäkin miehellä on hajuaisti kunnossa. Toiseksi sillä on myös itsesuojeluvaistoa. Miksi kukaan nuolisi haisevaa p.llua?
Jos sun p.llusi ei haise, niin sitten vaihda mies sellaiseen joka nuolee. Jos se nuoleminen on sulle tärkeä asia. Elämä on valintoja.
Ei olisi mun kanssa yhteensopiva mies, eli ei jatkoon. Pidän suuseksistä paljon, antavana ja vastaanottavana. En olisi tyytyväinen seksielämään ilman sitä, joten suhdetta olisi turha jatkaa. Pidemmän päälle epätyydyttävä seksi pilaa mahdollisen muun hyvän suhteesta, kokemusta on.