Ystäväni olivat siveyden sipuleita, ja tuomitsivat minua yhdenillan jutuista
Yläaste- ja lukioystäväni olivat kaikki siveyden sipuleita, kennelläkään ei vieläkään 22-vuotiaana ole yhdenillan juttua takana (missä ei ole mitään pahaa)
Mä oon taas ollut tosi flirtti, tanssinut miesten kanssa jne, ja välillä harrastanut yhdenillan jutun (en siis usein, mut kumminkin)
Sain tästä "kevytkenkäisyydestä" kavereilta pientä vittuilua osakseni. Luulin, että ilmeisesti irtiseksi on väärin, kun kukaan muu isossa kaveripiirissä ei niitä harrasta.
Yliopistossa tapasin uusia ihmisiä, samanikäisiä, ja suurimmalle osalle oli normaalia silloin tällöin päätyä miehen kansss jatkoille. Ja siitä puhuttiin avoimesti ja ketään ei tuomittu.
Ärsyttää kun vanhat ystäväni olivat niin vanhollisia, nyt tajuan että olen saanut turhaan alentavaa kohtelua heiltä.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:15"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:08"]Kevytkenkäistähän tuo on, mutta mikä siinä on sulle ongelma? Ihmiset sanoo mielipiteensä kun sitä kysytään? [/quote] En oo kavereiltani mielipidettä kysynyt :D - En ole mikään kiertopalkinto, jos 22-vuotiaana yhdenillan juttuja on ollut alle 10, tekeeko se naisesta kiertopalkinnon? Tervetuloa 2010-luvulle. [/quote]Nyt puhuttiin kevytkenkäisestä ja sen määritelmä on juuri "yhdenillanjutut" (jos niitä on vielä 10 niin oot "helppo"). Ihan sama kun mustaa ei sais sanoa tummaksi ja vaaleaa valkoiseksi. Itse sanoit ton kiertopalkinto. Taas FAKTAA muutetaan joksikin hienosteluksi. Ainakin olet keskusteluun osallistunut, niin sehän on samaa uin ajatusten (mielipiteiden) vaihto. [/quote] Kiertopalkintokommentti oli vastaus toiseen viestiin jo. Kännykällä en pystynyt lainaamaan kuin yhden viestin. Sen viestin kirjoittaja haukkui mua kiertopalkinnoksi.
[/quote]
En ole haukkunut ketään kiertopalkinnoksi - en edes AP:tä.
Olin itse ennen samanlainen; halveksuin naisia jotka harrastavat yhden illan juttuja ja jakavat itseään kaikille. Nyt olen itse samanlainen :D
BE A SLUT, DO WHATEVER YOU WANT!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi? [/quote] En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois.
[/quote]Sanot niille vaan, että kävimme iltakaffella ja menin yöksi kotiin. Mutta jos nuolet sitä miestä baarissa ja roikut sen kaulassa, niin sitten on turha sanoa mitään ja tyytyä vaan haukkuihin.
[/quote]
Nuoleminen ja pusuttelu on musta eri asia :) osaan käyttäytyä julkisella paikalla siveellisesti, "nuolemiset" ja muut kuuluu kahdenkeskiseen paikkaan, mut halailu ja pusuttelu on ok.
Sun seksielämä ei kuulu kellekään muulle kuin sulle. Kellään ei ole oikeutta tuomita sua vaikka nussisit viikossa 10 eri miehen kanssa. Tiedät itse parhaiten mitä touhuat. Tosi ystävä kommentoi asiaa korkeintaan huolen kannalta; "käytäthän ehkäisyä, olethan tarkka siitä kenen mukaan lähdet, olethan varovainen".
Numero 30. tahtoo vielä lisätä: ethän sinäkään sitten tuomitse ystäviäsi tylsiksi siveyden sipuleiksi (kuten otsikossa ilmaiset)? Ystävillesi on yhtäläinen oikeus pysytellä erossa seksisuhteista ynnä muista. Ystävä ei painosta toista mihinkään mitä hän ei tahdo tehdä. Liian usein kuulen tyttöporukassa tympeitä "no kaikki elää vaan kerran, flirttaile vähän, sen on vaan suutelua/seksiä/kähmimistä, älä oo tommonen siveydensipuli". Nämä kommentit eivät ole kohdistuneet muhun, mutta sitä painostettavan ahdistusta ei ole kiva katsella.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:51"]Sun seksielämä ei kuulu kellekään muulle kuin sulle. Kellään ei ole oikeutta tuomita sua vaikka nussisit viikossa 10 eri miehen kanssa. Tiedät itse parhaiten mitä touhuat. Tosi ystävä kommentoi asiaa korkeintaan huolen kannalta; "käytäthän ehkäisyä, olethan tarkka siitä kenen mukaan lähdet, olethan varovainen".
[/quote]
En tuomitse enkä painosta :) siveyden sipuli oli otsikkona, koska piti tehdä lyhyt mutta kuvaavaa otsikko :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]
Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa.
[/quote]
Antavia naisia? Mitä sinä teet, jos "antava" nainen sattuu omalle kohdalle? Kieltäydyt tietenkin ??? xD Oletko sinä kenties "ottaja"? Toivottavasti sulle löytyy joku kivikautinen siveysvyö haaroissaan roikkuna ressukka.
Fiksut ihmiset ei puhu mistään "kiertopalkinnoista" :D Kaksinaismoralismin huippu.
[/quote]
Taisi kalikka kalahtaa oikeaan kohteeseen, kun mopo alkoi noin keulia. Olen uskollinen ukkomies, joten asia ei kosketa minua henkilökohtaisesti. Mielestäni kiertopalkinto on varsin osuva kuvaus, vaikka se saattaakin olla vähemmän mairitteleva.
[/quote]
Ai, tuli uskollisen miehen "kalikka kalahtaa"-vastaus :D Ja mä kun odotin, että olisin valtava siiderivalas, joka ei "saa", vaikka kuinka "antais" xD Ja oikein "mopo keulia" ;D ainakin kliseet on hyvin hallussa.
Kateuskortti jäi nyt käyttämättä,mutta ehkä saat sen solutettua seuraavaan viisastelevaan argumenttiisi?
Edelleen: Fiksut/sivistyneet/omasta elämästään ja asioistaan huolehtivat ihmiset eivät kyttäile tai supise kenenkään seksiasioista. Mutta hei, tee sinä niin. Lue vielä 15:n vastaus, voit vaikka oppia jotain...
Kerroinko jo sukupuoleni aiemmissa kommenteissani? En tainnut, niinpä :)
Mahtoiko uskollinen mies kaataa innostuessaan jauhopussin suuhunsa?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]
Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa.
[/quote]
Antavia naisia? Mitä sinä teet, jos "antava" nainen sattuu omalle kohdalle? Kieltäydyt tietenkin ??? xD Oletko sinä kenties "ottaja"? Toivottavasti sulle löytyy joku kivikautinen siveysvyö haaroissaan roikkuna ressukka.
Fiksut ihmiset ei puhu mistään "kiertopalkinnoista" :D Kaksinaismoralismin huippu.
[/quote]
Taisi kalikka kalahtaa oikeaan kohteeseen, kun mopo alkoi noin keulia. Olen uskollinen ukkomies, joten asia ei kosketa minua henkilökohtaisesti. Mielestäni kiertopalkinto on varsin osuva kuvaus, vaikka se saattaakin olla vähemmän mairitteleva.
[/quote]
Ai, tuli uskollisen miehen "kalikka kalahtaa"-vastaus :D Ja mä kun odotin, että olisin valtava siiderivalas, joka ei "saa", vaikka kuinka "antais" xD Ja oikein "mopo keulia" ;D ainakin kliseet on hyvin hallussa.
Kateuskortti jäi nyt käyttämättä,mutta ehkä saat sen solutettua seuraavaan viisastelevaan argumenttiisi?
Edelleen: Fiksut/sivistyneet/omasta elämästään ja asioistaan huolehtivat ihmiset eivät kyttäile tai supise kenenkään seksiasioista. Mutta hei, tee sinä niin. Lue vielä 15:n vastaus, voit vaikka oppia jotain...
Kerroinko jo sukupuoleni aiemmissa kommenteissani? En tainnut, niinpä :)
[/quote]
Siiderivalas? Kateuskortti? Sukupuoli?
Onko tapanasi useinkin kehitellä omia rönsyjä vastapuolen suuhun? Peräänkuulutat fiksuuden perään, mutta itse syyllistyt alkeelliseen argumentaatiovirheeseen.
Omalta osaltani päätän keskustelun tähän, kun keskustelu menee henkilökohtaisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi? [/quote] En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois.
[/quote]Miten lähdette yhtäaikaa pois? Odotatko että kaverit on narikassa ja sitten ryntäät miehen kanssa sinne. Ja joka kerta. Aha.
[/quote]
Mulla ja kavereilla ei ole tapana vaan kadota ilmoittamatta. Välillä joku haluaa lähteä jo kolmelta, niin sit ne tulee sanoo mulle (ja seurassani tanssivalle miehelle) et lähtee kotiin. (Ettei tarvi olla huolissaan et kaveri on kadonnut). Välillä kaverit jo lähtee taksitolpalle ja mä jään jonkun kanssa baariin vielä
Ei se tarkoita että panisin sen miehen kanssa, yhtä hyvin kumpikin voi mennä yöksi omaan kotiin. Mut kaverit tietty ajattelee et jis tanssin sen kaa koko illan, niin tietty panen sitä. En koe tarpeelliseksi laittaa aamulla viestiä "menin yksin kotiin ja housut oli jalassa", koska pidän seksijuttuni ja niiden puutteen omana tietonani.