Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni olivat siveyden sipuleita, ja tuomitsivat minua yhdenillan jutuista

Vierailija
27.08.2015 |

Yläaste- ja lukioystäväni olivat kaikki siveyden sipuleita, kennelläkään ei vieläkään 22-vuotiaana ole yhdenillan juttua takana (missä ei ole mitään pahaa)

Mä oon taas ollut tosi flirtti, tanssinut miesten kanssa jne, ja välillä harrastanut yhdenillan jutun (en siis usein, mut kumminkin)

Sain tästä "kevytkenkäisyydestä" kavereilta pientä vittuilua osakseni. Luulin, että ilmeisesti irtiseksi on väärin, kun kukaan muu isossa kaveripiirissä ei niitä harrasta.

Yliopistossa tapasin uusia ihmisiä, samanikäisiä, ja suurimmalle osalle oli normaalia silloin tällöin päätyä miehen kansss jatkoille. Ja siitä puhuttiin avoimesti ja ketään ei tuomittu.

Ärsyttää kun vanhat ystäväni olivat niin vanhollisia, nyt tajuan että olen saanut turhaan alentavaa kohtelua heiltä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä yksin baariin miehiä kaatamaan. Ei siinä kavereilla mitään tee.

Vierailija
22/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi? [/quote] En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois. [/quote]Miten lähdette yhtäaikaa pois? Odotatko että kaverit on narikassa ja sitten ryntäät miehen kanssa sinne. Ja joka kerta. Aha. [/quote] Mulla ja kavereilla ei ole tapana vaan kadota ilmoittamatta. Välillä joku haluaa lähteä jo kolmelta, niin sit ne tulee sanoo mulle (ja seurassani tanssivalle miehelle) et lähtee kotiin. (Ettei tarvi olla huolissaan et kaveri on kadonnut). Välillä kaverit jo lähtee taksitolpalle ja mä jään jonkun kanssa baariin vielä Ei se tarkoita että panisin sen miehen kanssa, yhtä hyvin kumpikin voi mennä yöksi omaan kotiin. Mut kaverit tietty ajattelee et jis tanssin sen kaa koko illan, niin tietty panen sitä. En koe tarpeelliseksi laittaa aamulla viestiä "menin yksin kotiin ja housut oli jalassa", koska pidän seksijuttuni ja niiden puutteen omana tietonani.

[/quote]Mistä kaverisi ovat saaneet päähänsä että tanssiminen johtaa seksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisella on oikeus harrastaa yhdenillan seikkailuja. Itsellänikin olisi kaksin kapplein, ellen olisi ruvennut seurustelemaan kummankin kanssa vuosien ajan. Edelleen naimisissa heistä jälkimmäisen kanssa.

Mun tuntemistani ihmisistä yhdenyön juttuja halveksii ne ei niin ulkonäöllisesti viehättävät ja muuten reppanat. Suurimmalla osalla on neutraali asenne ja antavat kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
24/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaverit ovat saaneet sen ensimmäisen piikin ajatella, että makaat jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa juttelet baarissa?

Vierailija
25/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä on pakko keskustella, niin olisit voinut avata yhdenyön juuttujasi niille kavereille. Vaikka sanomalla, ettei se miesten kanssa makaaminen nyt niin hurjaa ole. Ihan tavallista panemista ja se siitä. Ja teet sitä kuitenkin harvemmin kuin ne jotka seurustelevat. Mies vaan vaihtuu, mutta ihan samaa hommaa.

Vierailija
26/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:56"]

Yläaste- ja lukioystäväni olivat kaikki siveyden sipuleita, kennelläkään ei vieläkään 22-vuotiaana ole yhdenillan juttua takana (missä ei ole mitään pahaa) Mä oon taas ollut tosi flirtti, tanssinut miesten kanssa jne, ja välillä harrastanut yhdenillan jutun (en siis usein, mut kumminkin) Sain tästä "kevytkenkäisyydestä" kavereilta pientä vittuilua osakseni. Luulin, että ilmeisesti irtiseksi on väärin, kun kukaan muu isossa kaveripiirissä ei niitä harrasta. Yliopistossa tapasin uusia ihmisiä, samanikäisiä, ja suurimmalle osalle oli normaalia silloin tällöin päätyä miehen kansss jatkoille. Ja siitä puhuttiin avoimesti ja ketään ei tuomittu. Ärsyttää kun vanhat ystäväni olivat niin vanhollisia, nyt tajuan että olen saanut turhaan alentavaa kohtelua heiltä.

[/quote]

Mua taas ärsyttää toi avoimesti jakaminen, joka on johtanut tähän some villitykseen. Kerronpa kuinka kävin äsken paskallakin. wtu. Tarviiko sitä kaikille toitottaa, jos kävitkin panemassa. Häh? Täälläkin?

Vierailija
27/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:57"]Mistä kaverit ovat saaneet sen ensimmäisen piikin ajatella, että makaat jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa juttelet baarissa?
[/quote]

Vaikka olisi pannut sitä miestä baarissa pöydän päällä, niin todella typerää kategoroida ystävä samantien lutka kategoriaan loppu iäksi. Taitavat olla av-mammoja, jossa yleistys on kaiken äiti!

Vierailija
28/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:44"]

Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin edelleen...Mies voi leuhkia panoillaan ja sitä pidetään hyväksyttävänä, mutta nainen leimataan edelleen "helpoksi." Vai onko kukaan koskaan kuullut nimitettävän miestä "huoraksi", "helpoksi" tai "jakorasiaksi"? Aivan, kyseisiä termejä käytetään lähinnä kuvaamaan naisia. Emme taida ikinä saavuttaa seksuaalista tasa-arvoa.

[/quote]

Saavutamme sen sitten kun seksin kysyntä ja tarjonta lähenee toisiaan sukupuoleen katsomatta. Mikä ei tule tapahtumaan ennen kuin miehille on tarpeeksi hyviä vaihtoehtoja naisille, seksirobotteja jne, ja suuri osa miehistä poistuu parisuhdemarkkinoilta. Japanissa kasvava ryhmä nuoria miehiä onkin valinnut jo nyt olemassa olevia korvikkeita, ja nativiteetti romahtanut sen seurauksena. En kuitenkaan usko että länsimaissa nykyisellä teknologiatasolla tulee vastaavaa ilmiötä missään merkittävässä määrässä. Ehkä 2040.

Vierailija
29/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa.
[/quote]

Jep. Kyllä minäkin sillon parikymppisenä noita panin, mutta itselleni en olisi ottanut. Hetikun naisen kuviot on selvät niin siihen ei enää kiinnitetä huomiota (eikä kyrpääkään). Lastinpurkuautomaateiksi itse tapasin noita kutsua.

Vierailija
30/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:57"]Mistä kaverit ovat saaneet sen ensimmäisen piikin ajatella, että makaat jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa juttelet baarissa? [/quote] Vaikka olisi pannut sitä miestä baarissa pöydän päällä, niin todella typerää kategoroida ystävä samantien lutka kategoriaan loppu iäksi. Taitavat olla av-mammoja, jossa yleistys on kaiken äiti!

[/quote]Menit asioiden edelle. Oli tarkoitus selvittää mistä koko yleistys on lähtenyt ap:n kohdalla liikkelle. Miksi hänet on leimattu. Kukaan muuko niistä kavereista ei koskaan, koskaan, jutellut tai tanssinut miesten kanssa? Höpsis. Jokin tuossa nyt on takana, että ap on saanut leiman otsaan. Hän on herkutellut miehillään kavereille. Yksi kerta riittää.

Vierailija
31/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa. [/quote] Jep. Kyllä minäkin sillon parikymppisenä noita panin, mutta itselleni en olisi ottanut. Hetikun naisen kuviot on selvät niin siihen ei enää kiinnitetä huomiota (eikä kyrpääkään). Lastinpurkuautomaateiksi itse tapasin noita kutsua.

[/quote]Jännä juttu. Mies ei voi tietää kuinka monen kanssa se vaimo on ennen häntä ollut. Eihän kukaan nainen sano, että 347 niitä on ollut, sitten kun sen vakavan suhteen aloittaa.

Vierailija
32/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa. [/quote] Jep. Kyllä minäkin sillon parikymppisenä noita panin, mutta itselleni en olisi ottanut. Hetikun naisen kuviot on selvät niin siihen ei enää kiinnitetä huomiota (eikä kyrpääkään). Lastinpurkuautomaateiksi itse tapasin noita kutsua.

[/quote]Jännä juttu. Mies ei voi tietää kuinka monen kanssa se vaimo on ennen häntä ollut. Eihän kukaan nainen sano, että 347 niitä on ollut, sitten kun sen vakavan suhteen aloittaa.

[/quote]

Ei ikinä täyttä varmuutta saa, on vain todennäköisyyksiä ja aika monta tapaa saada osviittaa missä luokassa painitaan.

Vierailija
33/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta muakin on haukuttu huoraksi vaikka en oo koskaan ollut kenenkään kanssa "silleen". Että aika kevyin perustein leimataan kiertopalkinnoksi.
t. 18v

Vierailija
34/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi?
[/quote]

En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois.

Vierailija
35/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:08"]Kevytkenkäistähän tuo on, mutta mikä siinä on sulle ongelma? Ihmiset sanoo mielipiteensä kun sitä kysytään? [/quote] En oo kavereiltani mielipidettä kysynyt :D - En ole mikään kiertopalkinto, jos 22-vuotiaana yhdenillan juttuja on ollut alle 10, tekeeko se naisesta kiertopalkinnon? Tervetuloa 2010-luvulle.

[/quote]Nyt puhuttiin kevytkenkäisestä ja sen määritelmä on juuri "yhdenillanjutut" (jos niitä on vielä 10 niin oot "helppo"). Ihan sama kun mustaa ei sais sanoa tummaksi ja vaaleaa valkoiseksi. Itse sanoit ton kiertopalkinto. Taas FAKTAA muutetaan joksikin hienosteluksi. Ainakin olet keskusteluun osallistunut, niin sehän on samaa uin ajatusten (mielipiteiden) vaihto.
[/quote]

Kiertopalkintokommentti oli vastaus toiseen viestiin jo. Kännykällä en pystynyt lainaamaan kuin yhden viestin. Sen viestin kirjoittaja haukkui mua kiertopalkinnoksi.

Vierailija
36/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi? [/quote] En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois.

[/quote]Miten lähdette yhtäaikaa pois? Odotatko että kaverit on narikassa ja sitten ryntäät miehen kanssa sinne. Ja joka kerta. Aha.

Vierailija
37/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin edelleen...Mies voi leuhkia panoillaan ja sitä pidetään hyväksyttävänä, mutta nainen leimataan edelleen "helpoksi." Vai onko kukaan koskaan kuullut nimitettävän miestä "huoraksi", "helpoksi" tai "jakorasiaksi"? Aivan, kyseisiä termejä käytetään lähinnä kuvaamaan naisia. Emme taida ikinä saavuttaa seksuaalista tasa-arvoa.

Vierailija
38/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]Miksi kerrot yhdenillan jutuista kevereillesi? [/quote] En kerro. Mut ei kaverit sokeita ole, jos narikassa sanotaan heipat ja lähden miehen kainalossa pois.

[/quote]Sanot niille vaan, että kävimme iltakaffella ja menin yöksi kotiin. Mutta jos nuolet sitä miestä baarissa ja roikut sen kaulassa, niin sitten on turha sanoa mitään ja tyytyä vaan haukkuihin.

Vierailija
39/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:44"]

[/quote]Minä en leimaa naista vaikka sillä olisi joka ilta uusi mies.

Vierailija
40/50 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:09"]Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta mukavaa, että on antavia naisia, mutta toisaalta en haluaisi pysyvään suhteeseen minkään kiertopalkinnon kanssa.
[/quote]

Juuri näin. Lutka ei kelpaa vakavaan suhteeseen. Halua naisen olevan enemmän ystäviesi kaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan