Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua ärsyttää rock-henkisesti pukeutuvat nuoret?

Vierailija
27.08.2015 |

Siis minua ei ärsytä "erilainen" pukeutuminen. Minua ei ärsytä cosplay-tyypit, gootit, punkkarit, hipit, vintage-henkiset, jne. jne. Useimpiin en kiinnitä mitään huomiota. Joskus voin ihastella, että onpas siinä nuorella ihmisellä taidolla toteutettu asu.

Mutta minua ärsyttää aivan suunnattomasti nuoret, jotka pukeutuvat tyyliin Guns N' Roses vuosimallia 1985. En edes tiedä miksi, mutta näen punaista aina, kun kaupungilla tulee tällaisia vastaan.

Onko minussa jotain vikaa, vai ällöttääkö jotakuta muuta tämä sama? :D

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]

Olen tullut tässä siihen lopputulokseen, että luultavasti minua ärsyttävät nämä nuoret tyypit, koska heidän esikuvansakin ärsyttävät minua niin paljon. Kaikki Gunnarit ja Mötley Crüet ja vastaavat ottavat pattiin niin paljon, että tietysti kaikki tuota sakkia apinoiva ärsyttää.

[/quote]

Pakko kysyä vähän ohi aiheen että miksi GNR, Mötleyt yms ärsyttää? Musiikki vai bändin jäsenet?

[/quote]

Ei musiikki ärsytä, Gunnareita jopa joskus kuuntelen. Bändin jäsenet ja se yleinen rokkikukkoilu, ainakin silloin kun olivat nuorina. Nyt eläkeikäisinä ex-narkkareina alkavat varmaan olla jo dementiakotikamaa, paha sellaisesta on enää ärsyyntyä.

Vierailija
42/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:00"]

Sharia tulee korjaamaan tämänkin epäkohdan.

[/quote]

Sitä päivää ette tule näkemään, että Suomessa alkaa musut kukkoilemaan. Ammumme haulikolla persereikänne vittuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:11"]

Mä en ymmärrä. Miten se, että he ilmaisevat musamakuaan ja tyyliään ärsyttää noin paljon? Itse olin rokkari teininä ja olen edelleen. Aina se ei pukeutumisessa näy, mutta kyllä mä silti vielä vetäisen pändipaidan päälle välillä...

[/quote]

Kohtalotaoveri, itsekin kiersin kaikki nummirockit ja taitaa olla yhä varastossa goottivaatteet. Mies oli kovan luokan metallirumpali. Kumpikaan ei enää pukeudu niin mutta joskus yöpaitana käytän bändipaitoja :) Tulee kiva fiilis...

[/quote]

Ette ilmeisesti lukeneet aloitusta ollenkaan? Ei minua mitkään bändipaidat tai nahkatakit ärsytä, ja goottipukeutumista jopa ihailen.

Olen tullut tässä siihen lopputulokseen, että luultavasti minua ärsyttävät nämä nuoret tyypit, koska heidän esikuvansakin ärsyttävät minua niin paljon. Kaikki Gunnarit ja Mötley Crüet ja vastaavat ottavat pattiin niin paljon, että tietysti kaikki tuota sakkia apinoiva ärsyttää.

[/quote]

Ap, Oletko vähän vajaa? Jos joku vastaa toiselle jotakin, ei sinun tarvitse siihen kommentoida. Oletko noin huomionhakuinen ettei muut saa keskustella keskenään?

Vierailija
45/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:46"]

Mielestäni kaikki hevi/rock tyyliset pukeutumisen korostavat henkilön feminiinisyyttä varsinkin miehillä. Nämä ns tosiäijät käyttävät ripsiväriä ja meikkiä nothing else needs to be said :p eli kaappihomoja ovat kaikki...

[/quote]

Glam/Hair metal eli tukkahevi ei ole ainoa hevin tyylisuuntaus.

Vierailija
46/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:46"]

Mielestäni kaikki hevi/rock tyyliset pukeutumisen korostavat henkilön feminiinisyyttä varsinkin miehillä. Nämä ns tosiäijät käyttävät ripsiväriä ja meikkiä nothing else needs to be said :p eli kaappihomoja ovat kaikki...

[/quote]

Heh, mun rokkikukkoteinipoikani ei missään tapauksessa halua olla tosiäijä. Silti on meikkeineen enemmän mies kuin moni perussuomalainen jörrikkä.

Vierailija
47/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan "miks mua ärsyttää" kuulostaa niin helkutin minä minä keskeiseltä narsismilta, että oksat pois. Meidänkö tässä pitäisi pohtia mikä sinua mahdollisesti siinä ärsyttää? Mieluummin pohdin miksi sinä olet niin idiootti että kirjoitit tälläisen solvaavan aloituksen.

Oho, tipuin tasollesi.

Vierailija
48/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sama asia Punkin kanssa. Poserit..

Vierailija
49/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep,  henkkamaukalta ostettu Nirvanan paita jollain 16-vuotiaalla joka ei edes tiedä kyseistä bändiä...

Vierailija
50/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinani pukeuduin bändipaitoihin itsekin ja musta se oli aika järkyn upeeta silloin. Ajattelin jopa, että naisella bändipaita on huippuseksikäs. :) Lopulta turhauduin koko hommaan, erityisesti black metaliin. Huomasin kai, ettei bändien lyriikat olekaan ihan jumalan sanaa.

Komppaan aloittajaa tietyllä lailla. Mun mielestä meillä ei ole enää kovin merkittävää bändi/rock-kulttuuria. Se on edesmennyttä aikaa ja usein noiden 70-90-luvun dinosaurusten palvontaa. Arvostan enemmän nuoria, jotka laittaa päälle arvovaltaisia ja aidolla lailla upeita kuteita, eivätkä kilpaile rääsyjen kanssa.

Vierailija
51/51 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ajastaan karisee kaikilla sellainen pukeutuminen.

Jospa sinua ärsyttää vain siksi ,että olet heidän mielestään 'täysi urpo' ja 'kalkkis joka ei tajua enää mistään mitään'?

Älä hätäile siitäkään -kuuluu sekin  nuoruuteen,kestää aikansa  ,mutta karisee se  sekin kaikkitietävyyden illuusio ajastaan.

terv. ent. (aikansa kutakin) Hurriganes-fani,joka kuuntelee nykyisin mieluiten renessanssiajan  luuttumusiikkia.