Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua ärsyttää rock-henkisesti pukeutuvat nuoret?

Vierailija
27.08.2015 |

Siis minua ei ärsytä "erilainen" pukeutuminen. Minua ei ärsytä cosplay-tyypit, gootit, punkkarit, hipit, vintage-henkiset, jne. jne. Useimpiin en kiinnitä mitään huomiota. Joskus voin ihastella, että onpas siinä nuorella ihmisellä taidolla toteutettu asu.

Mutta minua ärsyttää aivan suunnattomasti nuoret, jotka pukeutuvat tyyliin Guns N' Roses vuosimallia 1985. En edes tiedä miksi, mutta näen punaista aina, kun kaupungilla tulee tällaisia vastaan.

Onko minussa jotain vikaa, vai ällöttääkö jotakuta muuta tämä sama? :D

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää, koska näyttävät wt:iltä.

Vierailija
2/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää vain ja ainoastaan jos rokisti pukeutujat eivät kuuntele rockia. t. rock/hevimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas miellyttää suuresti juuri tuollainen pukeutuminen.

Vierailija
4/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme homma... kateutta? Olisitko itse halunnut olla samanlainen muttet uskaltanut?

Vierailija
5/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vain jotenkin niin... teennäistä.

Vierailija
6/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharia tulee korjaamaan tämänkin epäkohdan.

Vierailija
7/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noin pukeutuvia (nuoria) enää näkee?

Vierailija
8/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. No ainakin nämä pukevat vähän enemmän vaatetta päälle kuin ne microshortsi, tissit näkyy -nuorisot.

Olitko itse joskus rockhenkinen? onko kateutta kun et ole enää yhtä hoikka ja samat vaatteet eivät pukisi sinua yhtä nätisti? Minusta on hienoa että uskalletaan pukeutua muihinkin kuin H&M tusinavaatteisiin.

Vierailija
9/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:53"]Minua ärsyttää vain ja ainoastaan jos rokisti pukeutujat eivät kuuntele rockia. t. rock/hevimies
[/quote]
Tämä!

Vierailija
10/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:58"]

Aika ihme homma... kateutta? Olisitko itse halunnut olla samanlainen muttet uskaltanut?

[/quote]

En todellakaan :D En halunnut olla nuorena, enkä haluaisi olla nyt. Jotain pinkkihiuksisia tai historiallisesti pukeutuvia cosplay-tyyppejä olen kyllä aina kadehtinut, ja salaa ajatellut, että olisipa minulla pokkaa pukeutua tuolla tavalla julkisilla paikoilla.

Noissa tietyllä tavalla rock-henkisissä ärsyttää tosiaan jonkinlainen teennäisyys. En siis tarkoita kaikkia, jotka vain sattuvat pukeutumaan nahkaan ja niitteihin tai mitä vaan. Bändipaidat ja pitkät tukat yms. ei ärsytä. Tarkoitan juuri niitä, joiden koko look on kopioitu 80-luvun rock-bändeistä. Siinä sitten tepastellaan niin coolina että.

Vierailija
11/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teennäistä on esimerkiksi minun 15-vuotiaassa pojassani, joka sijoittaa kaiken rahansa 80-luvun hevi- ja punkbändien vinyyleihin, viettää kaikki iltansa kuunnellen 80-luvun musiikkia ja soittaen lempikappaleitaan. Olisiko hän mielellään aidompi jos Sex Pistols -paidan tilalla olisi Vans-paita.

Etkä ole ainoa, suurinta osaa luokkakavereista ärsyttää ja poikani saa kokea kiusaamista päivittäin.

Eli sanoisin, joo, kyllä sussa on jotain vikaa. Olet jäänyt sinne massateinin tasolle ajatuksiesi suhteen, ja olet todella ahdasmielinen ja rajoittunut jos mielestäsi gunnareista saavat tykätä vain 70-lukulaiset.

Vierailija
12/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain tämän tyylistä..?

http://www.le-happy.com/wp-content/uploads/2014/02/a.jpg

Vierailija
13/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:02"]

Justiinsa. No ainakin nämä pukevat vähän enemmän vaatetta päälle kuin ne microshortsi, tissit näkyy -nuorisot.

Olitko itse joskus rockhenkinen? onko kateutta kun et ole enää yhtä hoikka ja samat vaatteet eivät pukisi sinua yhtä nätisti? Minusta on hienoa että uskalletaan pukeutua muihinkin kuin H&M tusinavaatteisiin.

[/quote]

Ei, en ole koskaan ollut rock-henkinen. Pukeuduin teininä grunge-flanellipaitoihin ja salaa halusin olla jonkinlainen gootti. Olen nykyään hoikempi kuin tuolloin. Kateus ei siis selitä tätä ilmiötä.

Ja korostan, että minua ärsyttää enemmän nuoret miehet, jotka luulevat olevansa Slash vuosimallia 1985. Tytöt eivät ärsytä niin paljon.

Vierailija
14/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

En todellakaan :D En halunnut olla nuorena, enkä haluaisi olla nyt. Jotain pinkkihiuksisia tai historiallisesti pukeutuvia cosplay-tyyppejä olen kyllä aina kadehtinut, ja salaa ajatellut, että olisipa minulla pokkaa pukeutua tuolla tavalla julkisilla paikoilla.

Noissa tietyllä tavalla rock-henkisissä ärsyttää tosiaan jonkinlainen teennäisyys. En siis tarkoita kaikkia, jotka vain sattuvat pukeutumaan nahkaan ja niitteihin tai mitä vaan. Bändipaidat ja pitkät tukat yms. ei ärsytä. Tarkoitan juuri niitä, joiden koko look on kopioitu 80-luvun rock-bändeistä. Siinä sitten tepastellaan niin coolina että.

[/quote]

Oletpa lapsellinen. Jos he uskaltavat pukeutua tyyliin johon suurin osa ei pukeudu, miten helvetissä se on sinulta pois? Taidat olla entinen koulukiusaaja?

Vierailija
15/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Miten se, että he ilmaisevat musamakuaan ja tyyliään ärsyttää noin paljon? Itse olin rokkari teininä ja olen edelleen. Aina se ei pukeutumisessa näy, mutta kyllä mä silti vielä vetäisen pändipaidan päälle välillä...

Vierailija
16/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pidät mölyt mahassasi ap. Jos sinun lapsesi joskus päättää näyttää Slashilta, niele ääliömäiset ajatuksesi ja pakene metsään mylvimään tuskaasi. Miten sen gunnaripaitaisen teinin pitäisi mielestäsi pukeutua? Onneksi häntä tuskin sinun mielipiteesi kiinnostaa.

Vierailija
17/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:07"]

Ei, en ole koskaan ollut rock-henkinen. Pukeuduin teininä grunge-flanellipaitoihin ja salaa halusin olla jonkinlainen gootti. Olen nykyään hoikempi kuin tuolloin. Kateus ei siis selitä tätä ilmiötä.

Ja korostan, että minua ärsyttää enemmän nuoret miehet, jotka luulevat olevansa Slash vuosimallia 1985. Tytöt eivät ärsytä niin paljon.

[/quote]

Muista myös että poikien/miesten on VIELÄ vaikeampi pukeutua persoonallisesti kuin naisten/tyttöjen. Toki naisiinkin kohdistuu samantapaisia oletuksia mutta miehiin kohdistuu vahvemmin se oletus, että pitäisi olla samasta puusta veistettyjä. Hyvä esimerkki on esimerkiksi miesten juhapukeutuminen (vaihtoehdot; puku tai...puku). Tästä syystä itse arvostan paljon poikia jotka pukeutuvat persoonallisesti.

Vierailija
18/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:04"]

Mitä teennäistä on esimerkiksi minun 15-vuotiaassa pojassani, joka sijoittaa kaiken rahansa 80-luvun hevi- ja punkbändien vinyyleihin, viettää kaikki iltansa kuunnellen 80-luvun musiikkia ja soittaen lempikappaleitaan. Olisiko hän mielellään aidompi jos Sex Pistols -paidan tilalla olisi Vans-paita.

Etkä ole ainoa, suurinta osaa luokkakavereista ärsyttää ja poikani saa kokea kiusaamista päivittäin.

Eli sanoisin, joo, kyllä sussa on jotain vikaa. Olet jäänyt sinne massateinin tasolle ajatuksiesi suhteen, ja olet todella ahdasmielinen ja rajoittunut jos mielestäsi gunnareista saavat tykätä vain 70-lukulaiset.

[/quote]

Höh. Ei minua ärsytä tippaakaan se, että teinit kuuntelevat vanhaa musiikkia ja pukeutuvat vaikka Guns N' Roses - tai Sex Pistols -paitaan. Ei todellakaan, minusta se on hieno juttu. Olen todella pahoillani, että poikaasi kiusataan.

Minua ärsyttää vain tietty laskelmoitu pukeutumistyyli. En tiedä, miksi se ärsyttää, mutta en todellakaan kierrä haukkumassa ja pilkkaamassa näitä nuoria ihmisiä. Kunhan vain omassa mielessäni koen ärsytystä.

Vierailija
19/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:05"]

[/quote]

Ei, en tarkoita. Katsele vaikka Guns N' Rosesin "Welcome to the Jungle" -video, niin näet, millaista pukeutumistyyliä tarkoitan.

Vierailija
20/51 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:05"]

[/quote]

Ei, en tarkoita. Katsele vaikka Guns N' Rosesin "Welcome to the Jungle" -video, niin näet, millaista pukeutumistyyliä tarkoitan.

[/quote]Mut siis miten tää on yhtään "laskelmoidumpaa" kuin esim cosplay?? Mä en tajua mitä tarkoitat.