Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi lahjoittaa vaatteita, kodintavaroita ja leluja?

Vierailija
27.08.2015 |

SPR ei vastaa arvoiltaan minun arvojani, joten heille en tahtoisi viedä vaikka se olisikin helpoin. Myös UFF epäilyttää negatiivisten uutisten takia. Onko Suomessa mitään tahoa, joka veisi vaatteita ja leluja joko suomalaisille köyhille, tai sitten ulkomaille ilman, että välikädet tienaavat rutosti lahjoitetulla tavaralla?

Asumme Satakunnassa, minulla ei ole aikaa viedä tavaraa kirppiksille, mutta en roskiinkaan tahtoisi heittää. Kaikki tavarat ovat käytettyjä ja vanhoja, mutta sellaisia, joita käyttäisin omilla lapsilla, jos ne vielä sopisivat heille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottokeskukset ottaa mielellään vastaan.

Vierailija
2/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPE ry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut ja pelit päiväkoteihin. Käyt kysymässä saako tuoda, ottavat varmasti mielellään vastaan!

Vierailija
4/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastusarmeija

Vierailija
5/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt pelastusarmeijaan, koska koen sen olevan lähinnä omia arvojani

Vierailija
6/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:38"]Vastaanottokeskukset ottaa mielellään vastaan.
[/quote]Höpöhöpö. Ei sinne vanhat lumput kelpaa. Pitää olla uutta merkkikamaa.

Vierailija
7/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unicef kai kerää Porissa jotain "vauvakasseja", tai siis niihin sisältöä, Porin MLL:n kautta. Nuo kyllä taitaa menmä ulkomaille, mutta ota yhteyttä MLL:n jos kiinnostaa. Lisäksi kuntien perhetyö ottas mielellään vastaan kouluikäisten poikien ehjiä vaatteita, yleensä vauvanvaatteista on ylitarjontaa ja yli 5-vuotiaiden poikien vaatteista huutava pula, ne ainakin menee tarvitseville.

Vierailija
8/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukseen.

Vierailija
9/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin paikkakunnilla Mannerheimin Lastensuojeluliitto ottaa vastaan lasten vaatteita ja tavaroita, saattaa jopa hakea kotoa.

Vierailija
10/10 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:37"]

SPR ei vastaa arvoiltaan minun arvojani, joten heille en tahtoisi viedä vaikka se olisikin helpoin. Myös UFF epäilyttää negatiivisten uutisten takia. Onko Suomessa mitään tahoa, joka veisi vaatteita ja leluja joko suomalaisille köyhille, tai sitten ulkomaille ilman, että välikädet tienaavat rutosti lahjoitetulla tavaralla?

Asumme Satakunnassa, minulla ei ole aikaa viedä tavaraa kirppiksille, mutta en roskiinkaan tahtoisi heittää. Kaikki tavarat ovat käytettyjä ja vanhoja, mutta sellaisia, joita käyttäisin omilla lapsilla, jos ne vielä sopisivat heille.

[/quote]Lahjoita lastenkoteihin. Nuoret, jotka muuttavat lastenkodista omilleen, tarvitsevat kodintarvikkeita. Heillä ei välttämättä ole sukulaisia jotka lahjoittaisivat. Itsekin olen antanut mm. vaatteita, urheiluvälineitä ja kodintarvikkeita lastenkotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä