Voi miksi menin katsomaan ampumavideon Youtubesta. Nyt ahdistaa.
Tämä on näitä internetin varjopuolia, että kaikki on löydettävissä netistä. Minua, 37-vuotiastakin tuon videon näkeminen ahdistaa, jossa toimittaja ja kuvaaja ammutaan suorassa lähetyksessä, niin kuinka se saattaa järkyttää lapsia, jotka seikkailevat netissä kuin kotonaan.
Valvokaa lastenne netin käyttöä.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:16"]Tämä on näitä internetin varjopuolia, että kaikki on löydettävissä netistä. Minua, 37-vuotiastakin tuon videon näkeminen ahdistaa, jossa toimittaja ja kuvaaja ammutaan suorassa lähetyksessä, niin kuinka se saattaa järkyttää lapsia, jotka seikkailevat netissä kuin kotonaan. Valvokaa lastenne netin käyttöä. [/quote] Kaikki ei ole lapsia vaan jotku aikuistuu.
[/quote]
Ikinä milloinkaan koskaan en halua aikuistua niin paljoa etteikö ihmisen tappamisen näkeminen tuottaisi ahdistavia reaktioita. Mieluummin pysyn sitten tämmöisenä. -ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:16"]Tämä on näitä internetin varjopuolia, että kaikki on löydettävissä netistä. Minua, 37-vuotiastakin tuon videon näkeminen ahdistaa, jossa toimittaja ja kuvaaja ammutaan suorassa lähetyksessä, niin kuinka se saattaa järkyttää lapsia, jotka seikkailevat netissä kuin kotonaan. Valvokaa lastenne netin käyttöä. [/quote] Kaikki ei ole lapsia vaan jotku aikuistuu.
[/quote]
Ikinä milloinkaan koskaan en halua aikuistua niin paljoa etteikö ihmisen tappamisen näkeminen tuottaisi ahdistavia reaktioita. Mieluummin pysyn sitten tämmöisenä. -ap
[/quote]
Kunnioitan päätöstäsi.
Olen tallentanut tietokoneelle ampujan ottaman videon taposta ja katsonut sen muutaman kerran.
Oksettaa katsoa videota.
Yök. Menin kanssa katsomaan ampujan kuvaaman. Nyt on tärisevä olo ja yritän unohtaa tuon.
Miksi ette suojele itseänne? Mitään vastaavaa ei kannata katsoa, koska nyt muisto on pysyvästi mielessä ja pulpahtelee sieltä esille milloin sattuu. Vaikuttaa mielialaan, uniin, psyykeeseen. Jos on lapsia, täytyy nettiin laittaa estot päälle. On vastuutonta antaa lapsen surffata netissä yksin ilman seksi - ja väkivaltaestoja.
Ihminen on utelias. Siksi emme suojele itseämme. Siksi tuon ampumavideonkin katsoin. Olisi ehkä pitänyt jättää katsomatta, sen verran vatsassa velloo nyt.
Toisaalta ei tuosta traumaa jää. Tunnin päästä olen luultavasti unohtanut asian.
Pahempiakin on tullut katsottua vuosien varrella.
Vinkki: Googlaa ja katso video 3 guys 1 hammer. Takaan, että sen jälkeen unohtuu ampumavideon aiheuttama ahdistus :)
Aikuisella ihmisellä, jolla on lapsia, on velvollisuus suojella itseään.
Uteliaisuus on silkkaa tyhmyyttä ja välinpitämättömyyttä tällaisessa asiassa.
Av-palstan porukan mukaan olet täysin väärässä ja olet asenoitunut asiaan väärin. Olet ennakkoasenteesi vanki.
Linkkiä siihen ampujan omaan videoon?
Hakekaa extreme-kiksinne jostakin positiivisesta ja vähemmän vaarallisesta.
Ei ole montaa päivää kun katsoin kuvia Syyriasta ja tapetuista kristityistä. Voin sanoa, että näky oli kaikkea muuta kuin kaunista. Tuo ampumisvideo oli vielä aika kevyttä tavaraa. Olen myös katsonut videoita Isiksen teloituksista.
En oikeastaan tiedä, miksi edes katson noita kun aina tulee yhtä paha olo. Kait sitä jotenkin haluaa itse nähdä kuinka etuoikeutettu on kun ei tarvitse pelätä tuollaisia. Ehkä sitä osaa paremmin asettua pakolaisen/hätää kärsivän asemaan. Samalla sitä tulee kyllä aika turraksi. Ihminen on paha eikä sitä muuta mikään.
Joo. Itseänikin vähän ahdisti se video. Ei se ollut edes mitenkään kamalan gore, mutta ahdistaa se miten ihminen voi mennä niin sekaisin että alkaa tuollaisiin tekoihin. Varsinkin kun itselläni on ollut monesti kontrollin menettämisen pelkoa, kun kärsin paniikkihäiriöstä.
Minä katson Liveleakista kaikkea schaissee itsareista ampumisiin, mutta kaikki videot joissa on lapsi mukana niin jää minulta avaamatta. Ehkä herkemmän ihmisen joka ei pysty käsittelemään näkemäänsä on parempi olla katsomatta.
Ihmismieli on vain niin sairaan utelias
Mies 40
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:12"]Joo. Itseänikin vähän ahdisti se video. Ei se ollut edes mitenkään kamalan gore, mutta ahdistaa se miten ihminen voi mennä niin sekaisin että alkaa tuollaisiin tekoihin. Varsinkin kun itselläni on ollut monesti kontrollin menettämisen pelkoa, kun kärsin paniikkihäiriöstä.
[/quote]
Ampuja oli täysi rasisti. Tästä vaan vaietaan mediassa, koska uhrit olivat valkoisia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:12"]Joo. Itseänikin vähän ahdisti se video. Ei se ollut edes mitenkään kamalan gore, mutta ahdistaa se miten ihminen voi mennä niin sekaisin että alkaa tuollaisiin tekoihin. Varsinkin kun itselläni on ollut monesti kontrollin menettämisen pelkoa, kun kärsin paniikkihäiriöstä. [/quote] Ampuja oli täysi rasisti. Tästä vaan vaietaan mediassa, koska uhrit olivat valkoisia.
[/quote]
Ei siitä vaieta, mutta se käännetään päinvastaiseksi ja uutisoidaan miten tekijä oli rasismin uhri ja sen takia teki ne tekonsa. (joka tavallaan pitää kyllä paikkaansa, mutta kyllähän hän siinä samalla itsekin on rasistiksi tullut)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:16"]Tämä on näitä internetin varjopuolia, että kaikki on löydettävissä netistä. Minua, 37-vuotiastakin tuon videon näkeminen ahdistaa, jossa toimittaja ja kuvaaja ammutaan suorassa lähetyksessä, niin kuinka se saattaa järkyttää lapsia, jotka seikkailevat netissä kuin kotonaan.
Valvokaa lastenne netin käyttöä.
[/quote]
Kaikki ei ole lapsia vaan jotku aikuistuu.