Miten miehen saisi korjaamaan omat jälkensä ja sotkunsa?
Ongelmana on se, että mies sotkee aian hillittömästi kotona, eikä korjaa yleensä jälkiään, vaan elää kuin ns. pellossa. Esim. siivosin tiistaina (ja lauantaina) asunnon supersiistiksi ja nyt kaikki on aivan hujan hajan.Jos olen pessyt pyykkiä ja olen laittanut ne kuivumaan, mies saattaa repiä pyykit pois ja heitellä kylpyhuoneen lattialle tai laittaa uudelleen likapyykkikoriin. Nukumme eri sängyissä ja hän usein repii pussilakanan peiton päältä pois ja saattaa nukkua päiväkaudet ilman pussilakanaa, ellen minä laita sitä takaisin. Hän jättää suihkun jälkeen pyyhkeen aina keskelle olohuonetta märkänä sekä kävelee kengät jalassa sisällä, vaikka lattia olisi juuri pesty. En edes ole mikään siivoushullu tms., vaan sallin normaalia epäjärjestystä, mutta mies ikäänkuin sotkee tahallaan tai sitten ei vain välitä pätkääkään. Mikä auttaisi tilanteeseeni?
Kommentit (14)
Nukutte eri sängyissä eikä seksiä ole, olet koko ajan korjailemassa miehen sotkuja ja se vielä sotkee ihan sua ärsyyttääkseen? Miksi olet alkanut sille äidin rooliin?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:13"]
Nukutte eri sängyissä eikä seksiä ole, olet koko ajan korjailemassa miehen sotkuja ja se vielä sotkee ihan sua ärsyyttääkseen? Miksi olet alkanut sille äidin rooliin?
[/quote]
Tilanne on vain lipsahtanut tällaiseksi. Lisäksi mies haluaa vetäytyä kaikiksi lomikseen sinne vanhempiensa kotiin, joten joudumme viettämään kaikki kesälomat ym. anoppilassa. Varmaan miehen mielestä on kivaa päästä täysin hemmoteltavaksi sinne, mutta itseäni se korpeaa pahemman kerran. Mies on jopa suhteemme aikana väläytellyt useamman kerran sellaista, että toivoisi, että muuttaisimme sinne anoppilaan pysyvästi, kun siellä on tilaa ja se tulisi halvemmaksi (mies on lisäksi erittäin pihikin). Luonnollisesti kieltäydyin kunniasta. Onkohan mieheni osalta minulla mitään toivoa siitä, että hän muuttuisi normaaliksi vastuunsa kantavaksi aikuiseksi?
Ehkä mun mies sittenkin on ihan ok, vaikka usein menetänkin hermot hänen jälkiensä korjaamiseen. Mutta sun tilanne nyt on jo älytön. Enkä tosiaankaan keksi mikä auttaisi, itseänikään en ole osannut auttaa vaikkei tilanne ole noin toivoton. Sori.
Kuulostaa kiusanteolta eikä sotkemiselta. Mieti nyt oikeasti mitä tuollaisesta suhteesta itse saat?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:13"]Nukutte eri sängyissä eikä seksiä ole, olet koko ajan korjailemassa miehen sotkuja ja se vielä sotkee ihan sua ärsyyttääkseen? Miksi olet alkanut sille äidin rooliin?
[/quote]
Naisen vaistot. Miksi tapella luontoaan kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:13"]
[/quote]
Tilanne on vain lipsahtanut tällaiseksi. Lisäksi mies haluaa vetäytyä kaikiksi lomikseen sinne vanhempiensa kotiin, joten joudumme viettämään kaikki kesälomat ym. anoppilassa. Varmaan miehen mielestä on kivaa päästä täysin hemmoteltavaksi sinne, mutta itseäni se korpeaa pahemman kerran. Mies on jopa suhteemme aikana väläytellyt useamman kerran sellaista, että toivoisi, että muuttaisimme sinne anoppilaan pysyvästi, kun siellä on tilaa ja se tulisi halvemmaksi (mies on lisäksi erittäin pihikin). Luonnollisesti kieltäydyin kunniasta. Onkohan mieheni osalta minulla mitään toivoa siitä, että hän muuttuisi normaaliksi vastuunsa kantavaksi aikuiseksi?
[/quote]
Ei.
Toisekseen: miksi sinäkin menet anoppilaan? Vietä lomasi niin kuin haluat.
Voisitko kertoa että miksi haluat olla miehen kanssa? Jos et keksi ainakin viittä hyvää syytä olla yhdessä, niin voisitko kertoa että miksi et eroa?
Kyllä munkin mies sotkee mutta tuollaista en kyllä katselisi päivääkään. Toivottavasti teillä ei ole lapsia äläkä ainakaan hanki niitä. Miehestäsi tulisi todella huono isä. Ja sinä varmaan paapoisit ne lapsesikin piloille ja heistä kasvaisi samanlaisia sottapyttyjä ja laiskoja toisten hyväksikäyttäjiä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:13"]Nukutte eri sängyissä eikä seksiä ole, olet koko ajan korjailemassa miehen sotkuja ja se vielä sotkee ihan sua ärsyyttääkseen? Miksi olet alkanut sille äidin rooliin?
[/quote]
Naisen vaistot. Miksi tapella luontoaan kohtaan?
[/quote]
En vissiin ole norminainen kun en ole koskaan suostunut passaamaan aikuisia haisevia ukkoja.
Voiko tämä edes olla totta? En voi käsittää.
Miksi alun perin päädyitte yhteen? Mikä on miehessäsi kaikkein ihaninta? Kuinka paljon rahaa saat häneltä vastineeksi piikana olemisesta?
Eihän tuossa ole mitään järkeä. MIKSI olet hänen kanssaan?
Onko aiheutuva sotku todella suurin ongelma tilanteessasi?
Pakko olla provo. Meinaatko, että koulussa ja duunissakin jättäisi vessan vetämättä ja porsastelisi menemään.
Lisätietona siis mainittakoon, että asiallinen huomauttaminen tai nalkuttaminen eivät auta. Mies myös ennen jätti pahimmillaan jopa wc-pöntön vetämättä isomman hädän jälkeen, kun kuulemma "unohti". Lapsuudenkodissaan häntä paapotaan ja passataan koko ajan (hänen molemmat vanhempansa passaavat ja siivoilevat hänen jälkiään siellä ja laittavat ruoan eteen lautaselle yms.). Mieheni myös olettaa, että minä siivoan koko asunnon päivittäin ja korjailen hänen jälkiään. Kotona ollessaan hän lähinnä tekee etätöitä, pelaa konsolilla tuntikausia tai nukkuu. Seksiä meillä ei ole ollut pariin vuoteen, pääosin miehen omasta aloitteesta. Mies on muuten menestynyt opinnoissaan ja työelämässä, mutta en vain ymmärrä moista itsekkyyttä. :(