Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä samalle lääkärille?

Vierailija
27.08.2015 |

Menin vihastuksissani poistamaan kuparikierukan. Oltiin eroamassa tai minä olin eroamassa ja ajattelin että asia olisi jotenkin lopullisempi jos poistatan ehkäisyn. No eipä ollut :D tästä aikaa jo 3kk ja mies on ollut niin ihana että eipä siitä erota kannata. Nyt olisi pakko varata aika taas kierukan asennukseen, kehtaanko mennä samalle lääkärille? Yksityiselle on ainakin pakko mennä, en tiedä milloin minulla on seuraavaksi kuukautiset ja asennus on oltava niiden aikaan. Nyt sama monen kuukauden verenvuotorumba taas asennuksen takia uudestaan :( että olen välillä tyhmä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, eikö itse poistaminen sattunut? :D

Mutta toki kehtaat, kaverinikin kierukka irtosi itsestään joten voit vedota vaikkapa siihen!

Vierailija
2/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ite kesällä saman hormonikierukan kanssa. Suutuin, kun mies ei tee sterilisaatiota, vaikka meillä 6 lasta ja mulle ei tunnu mikään ehkäisy sopivan. Mies myös välttelee kortsua. Minulla tosin oli myös kipuja, jotka sanoin syyksi. Hävetti mennä kuitenkin samaan neuvolaan (miksi menet yksityiselle?!). Lähinnä se, että olin itse poistanut. Hain pillerireseptin, joita en kuitenkaan uskaltanut aloittaa, kun tulee niin paljon haittavaikutuksia... kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:31"]Auts, eikö itse poistaminen sattunut? :D

Mutta toki kehtaat, kaverinikin kierukka irtosi itsestään joten voit vedota vaikkapa siihen!
[/quote]

Poistatin ihan gynellä :)

Vierailija
4/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:35"]Tein ite kesällä saman hormonikierukan kanssa. Suutuin, kun mies ei tee sterilisaatiota, vaikka meillä 6 lasta ja mulle ei tunnu mikään ehkäisy sopivan. Mies myös välttelee kortsua. Minulla tosin oli myös kipuja, jotka sanoin syyksi. Hävetti mennä kuitenkin samaan neuvolaan (miksi menet yksityiselle?!). Lähinnä se, että olin itse poistanut. Hain pillerireseptin, joita en kuitenkaan uskaltanut aloittaa, kun tulee niin paljon haittavaikutuksia... kokemusta on.
[/quote]

Yksityiselle koska julkisella pitää tietää varmaan kuukauden etukäteen milloin kierukka asennetaan, gyenaikoja ei ole nopeammin. Enkä tosiaan tiedä milloin menkat tulee.
Ap

Vierailija
5/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ miten se ero olis lopullisempi jos ei ole ehkäisyä? :D

Vierailija
6/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin verenvuotorumpa. Ei mulle vaan ole koskaan sellasta tullu. Päinvastoin. Kuukautiskivut hävisi ja vuotopäivät lyheni puolella. W

Vierailija
7/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:43"]ÖÖ miten se ero olis lopullisempi jos ei ole ehkäisyä? :D
[/quote]

En tiedä. Mutta tuittupäisyyteni vuoksi en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä :D

Vierailija
8/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:48"]Miten niin verenvuotorumpa. Ei mulle vaan ole koskaan sellasta tullu. Päinvastoin. Kuukautiskivut hävisi ja vuotopäivät lyheni puolella. W
[/quote]

No mulle on tullut :/ vuodan ensin pari kuukautta ja vuoto joskus haiseekin. Sitten se pikkuhiljaa loppuu :) mulla on ollut jo kaksi kierukkaa.
Ap

Vierailija
9/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:48"]Miten niin verenvuotorumpa. Ei mulle vaan ole koskaan sellasta tullu. Päinvastoin. Kuukautiskivut hävisi ja vuotopäivät lyheni puolella. W
[/quote]
Puhut varmaan hormonikierukasta.

Vierailija
10/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen buuaus aloitusviestille :D tiedän olen joskus liian äkkipikainen :D mutta eikö ole hyvä että hankin ehkäisyä enkä lasta ennenkuin olen kasvanut aikuiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan