Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen raskaana ja pelkään että mies potkaisee vahingossa mahaan

Vierailija
27.08.2015 |

Viikkoja 38+5 ja minua on koko raskausajan, erityisesti näin lopussa pelottanut että mies vaikka vahingossa unissaan potkaisee mahaani ja en herää siihen. Onko miten mahdollista että näin kävisi niin että istukka irtoaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:36"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:35"]Nukkukaa eri sängyissä loppurasskaus. Kun vauva tulee, niin saattaa joutua nukkumapaikkojen kanssa muutenkin säätämään. Tilanteen mukaan. Nyt eri petiin, niin tuo yksi huoli väistyy.
[/quote]

Näin varmaan täytyy kokeilla. Ei vaan kuulosta kivalta että jompi kumpi joutuu nukkumaan sohvalla. :(

Ap
[/quote] olen nukkunut pitkän aikaa sohvalla kun kuorsaan ettei vaimo saa nukuttua. Muutkin sanonut samaa. Kysy neuvolasta onko mahdollista että potku vahingoittaa

Vierailija
22/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on muuten aina mies joka ajetaan sohvalle? Vuoroyöt voisi olla tasapuolisempaa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan täytyy kokeilla tuota että toinen nukkuu sohvalla. Mutta minäkään en halua että se on mies joka nukkuu joka yö sohvalla, eli jos tämän toteutamme niin vuorottelemme.

ap

Vierailija
24/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva on niin turvassa kohdussa lapsiveden ympäröimänä, ettei pieni töytäisy mitään haittaa. Kunnon potku on toki eri asia. Paljon todennäköisempää on tosiaan esim. auto-onnettomuus tms.

Unohda tuo pelko, älä nyt tuollaisen takia ala mitään säätämään.

Vierailija
25/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisin huolissani siitä, että se sun vauvasi potkii sitä istukkaa. Oikeasti sun mies pysty potkaisemaan sua unissaan niin kovaa, että istukka irtoaisi.

Vierailija
26/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suloista, että äiti on noin huolissaan pienestään. Ehkä siksi kun olin itse ei-toivottu lapsi (mitö en ole koskaan saanut unohtaa) ja minulla on henkisesti ja myös fyysisesti väkivaltainen, mielisairas äiti. Kaikkea hyvää aloittajalle ja hänen rakkaalle lapselleen! Asiat järjestyvät kyllä, tapahtumakulku olisi hyvin poikkeuksellinen ja luonto on suojannut hyvin jokaisen kehittyvän vauvan. Ei mene enää pitkään, kun näet hänet

Vierailija
27/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiö oli perässä vaan eihän tämä tajua kuin pisteitä ja viivoja :)

Vierailija
28/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos noista ihanista sanoista! :)

Ap

Vierailija
29/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani raskaana, mies kyllä useastikin potkaisi unissaan mahaani. Pari kertaa baarista tultuaan rojahti sänkyyn päälleni, minun nukkuessa selälläni. Itsekin tölvin mahaani loppuraskaudessa päivittäin jos mihinkin kulmaan ja seinään, en millään tahtonut muistaa sen olevan normaalia ulkonevampi.

Ihan hyvin meni kuitenkin, terve tyttö syntyi :).

Vierailija
30/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä mahdollista olla heräämättä niin kovaan potkuun, että vauvalla olisi jotain hätää. Jos mies nyt onnistuisi jonkun karatepotkun unissaan tähtäämään mahaan (ei oikeasti mahdollista), niin noilla viikoilla vauvalla ei varmaan olisi mitään hätää, jos nyt ette ihan Lapin perukoilla asu :)

Vierailija
31/31 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:26"]No ei ole kyllä mahdollista olla heräämättä niin kovaan potkuun, että vauvalla olisi jotain hätää. Jos mies nyt onnistuisi jonkun karatepotkun unissaan tähtäämään mahaan (ei oikeasti mahdollista), niin noilla viikoilla vauvalla ei varmaan olisi mitään hätää, jos nyt ette ihan Lapin perukoilla asu :)
[/quote]

No meiltä on lähimpään synnytyssairaalaan noin tunnin ajomatka että eipä se ihan kivenheitonkaan päässä ole. :(

Ap