Surettaako muita eläinten kohtalo Ukrainassa?
Sydäntäni särkee kun ajattelen niitä koiria ja kissoja, jotka ovat joutuneet kodittomiksi.
Uutiskuva, jossa oli kadulle ammuttu ukrainalaisperhe ja heidän kissankuljetuslaatikko sai itkemään. Tämä ei tarkoita, ettenkö surisi myös ihmisten kohtaloa, mutta yhtä paljon välitän eläinten kärsimyksestä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa surehuttaa pätkääkään elukat silloin kun on ihmisiä pulassa. Ja en oo edes itse miettinytkään mitään elukoita koko konfliktin aikana.
Sinä olet yhtä tärkeä kuin kärpäsen paska.
Viva la revolution kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kremlin trollit myös niitä jotka vähättelevät eläinten kärsimystä? Ihmiset osaa olla tunteettomia ja pahoja.
Viittaatko minun tekstiini: "Entä Ukrainasta kaapatut naiset jotka on pakotettu seksiorjiksi ja vastaavia on myös Suomessa... vs. eläimet, entä kaduilla asuvat kodittomat Ukrainassa ja Suomessa vs. eläimet... miksi kukaan ei otsikoi heitä?"
Tämäkö on sinun mielestäsi trollausta, aika häpeällinen mielipide sanoisin... ja minä ja sukuni olemme kotoisin Pirkanmaalta alunperin, sinusta en tiedä...
Etteköhän molemmat ole hyvällä asenteella liikenteessä. Turha vetää palkoja nenään ns. tyhjästä.
Ei sureta. Ihmisten kohtalo sen sijaan surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sureta. Ihmisten kohtalo sen sijaan surettaa.
Miksi pitää edes jaotella? Jokainen joka hengittää on tärkeä. Ei se sen vaikeampaa ole!
Mua huolettaa linnut ja etenkin muuttolinnut. Lintuja pitää varjella.
KyivIndependent
Russian military burn down stable in Hostomel near Kyiv, with horses inside. The stable was put on fire on March 13, its owner told Censor Net news website. Almost all of the 32 horses inside have been killed in the fire.
Alpakka ja räjähtämätön ohjus Harkovan eläintarhassa (Kharkiv Zoo)
Erikoisjoukkojen sotakoira
Vierailija kirjoitti:
KyivIndependent
Russian military burn down stable in Hostomel near Kyiv, with horses inside. The stable was put on fire on March 13, its owner told Censor Net news website. Almost all of the 32 horses inside have been killed in the fire.
Kuviakin on, mutta niitä ei sovi tänne laittaa.
Ihmisten kohtalo on tärkeämpi kuin elukoiden.
Video kilpikonnien ja apinoiden pelastusmatkasta, Harkova ecopark
Turtles and monkeys rescued from ecopark in #Kharkiv
Venäläisten vihalta ei säästy lehmätkään.
Enemmän välitän ihmisten kärsimyksistä.
Jonkun pitäisi kerätä niitä koiria turvaan kulkemasta ulkona, etsiä omistaja tai koti vaikka Puolasta tms. Moni jo auttaa onneksi. Osa sotilaista kai kerää koiria?
Eläinlääkäri kohtaa lohduttoman näyn ukrainalaisessa eläintarhassa
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010293944.html
"On aivan hirveää katsoa nälkäisten koirien silmiä, kun ei ole ruokaa jota koirille antaa. Ja kun tietää, että tilanne on sama huomenna ja ylihuomenna, koiratarhassa eläimistä huolehtiva Oleksandra kyynelehtii." IS
Ukrainaan annetaan paljon rahaa, mihin se menee, jos koirakaan ei saa ruokaa? Entä koirien avustukset ja muut eläimet?
Viittaatko minun tekstiini: "Entä Ukrainasta kaapatut naiset jotka on pakotettu seksiorjiksi ja vastaavia on myös Suomessa... vs. eläimet, entä kaduilla asuvat kodittomat Ukrainassa ja Suomessa vs. eläimet... miksi kukaan ei otsikoi heitä?"
Tämäkö on sinun mielestäsi trollausta, aika häpeällinen mielipide sanoisin... ja minä ja sukuni olemme kotoisin Pirkanmaalta alunperin, sinusta en tiedä...