Mammat, kerron teille suuren salaisuuden: olette kauniita :) t. mies
Tiedän, että täällä käy paljon ihan tavallisia ja tavattomiakin naisia. Kerron teille nyt suuren salaisuuden suoraan miesten pään sisältä: te mammat, olette meidän miesten mielestä ihania :)
Lakatkaa siis kiltit vertailemasta itseänne Voguen malleihin (kuten vaimoni tekee X() Se on vain suurta harhaa. Todella harva mies on kiinnostunut ns. huippumalli-tyyppisistä naisista. Ne ovat tylsiä, feikkejä ja poikamaisia ja jotenkin muovisia ja onttoja. Homot vaatesuunnittelijat eivät suunnittele muotivaatteita saman näköisille naisille, joista heteromiehet tykkäävät, koska homomies ei näe naista samalla tavoin kuin heteromies. Ja muoti on harvoin heteromiesten suunnittelemaa.
Oikeasti me heteromiehet tykkäämme tavallisista naisista, joilla on maha, ja pylly. Ja tissit ja naama ja kädet ja jalat tietty. Ei tarvitse olla mikään ihmeellinen. Kelpaat kyllä, kun uskot kelpaavasi. Etkä usko, ellet lakkaa vertailemasta itseäsi muihin. Sano nyt siis itsellesi: "Olenpa minä ihana mamma :)"
Mutta pidemmittä puheitta nostan täällä nyt maljan kaikille teille mammoille, koska olette maailman kauneimpia ja muutenkin parhaita :)
Kippis!
t. m28
Kommentit (68)
Hmph. Paitsi minä. Minä olen se jota kukaan ei vaan koskaan näekään, joten varmaan unohtuu laskuista.
Kiitti mutten tykkää yhtään et kutsutaan mammaksi.
Riippuu mammasta. Kauniitakin varmasti löytyy ja ei niin kauniita <3 t. m31
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:33"]
AP voitko nyt lähtee jo meneen!?!
[/quote]
Miksi?
t. m28
Kiitos, sinä ihana mies! ♡.♡ t.av-mamma, muttei oikea mamma
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:33"]
Kiitti mutten tykkää yhtään et kutsutaan mammaksi.
[/quote]
Anteeksi. Voit vaihtaa mamma-sanan tilalle minkä vain mieluisan naisihmistä tarkoittavan sanan.
t. m28
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:32"]
Hmph. Paitsi minä. Minä olen se jota kukaan ei vaan koskaan näekään, joten varmaan unohtuu laskuista.
[/quote]
Etpäs unohtunut :)
t. m28
Alapeukuista päätellen tavallisia suomalaisia naisia ei saisi kehua... Mutta jos kerran pidän teistä niin kovasti, niin miksi kätkisin kynttilän vakan alle? :)
t. m28
Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:40"]
Sun nainen on onnen tyttö. :)
[/quote]
Mistä ihmeestä sä voit tietää? Ap:han voi olla vaikka perverssi vaimonhakkaaja, jolla on tapana mielistellä netissä. :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:41"]
Alapeukuista päätellen tavallisia suomalaisia naisia ei saisi kehua... Mutta jos kerran pidän teistä niin kovasti, niin miksi kätkisin kynttilän vakan alle? :)
t. m28
[/quote]
Mua ärsyttää, että puhut kaikkien heteromiesten puolesta. Kuka sinusta heteromiesten edustajan teki?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:43"]
Kynttilän vakan alle... Joo onhan se paskan puhuminenkin varsin vaativa taito.
[/quote]
No jos puhun valehtelematta, mitä sydämessäni ajattelen, niin ei voi sanoa, että puhuisin paskaa. Väärässä voin toki olla, mutta paskan puhuminen tehdään kylläkin tahallaan. Ja minä ihan oikeasti tykkään tavallisista suomalaisista naisista. Samoin tykkäävät useimmat tuntemani miehet. Olen töissä miesvaltaisella alalla, ja joskus (tosin harvoin) kahvitauoilla puhe kääntyy naisiinkin. Jos tavallisista naisista tykätään, niin miten se on sinulta pois?
t. m28
t. m28
Ihana tämmönen positiivinen aloitus kaikkien valitusten keskellä. Pidähän miekkonen kiinni tuosta lupsakasta asenteestasi. ;)
Muuten hieno, mutta tätä ei IKINÄ ole kirjoittanut mies. Ei ikinä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:41"]
t. m28
[/quote]
Mua ärsyttää, että puhut kaikkien heteromiesten puolesta. Kuka sinusta heteromiesten edustajan teki?
[/quote]
Jos jonkun täytyy edeustaa heteromiestä, niin sen on oltava heteromies. Ja minä olen. En puhukaan kaikkien puolesta, mutta uskon puhuvani useimpien puolesta. Otanta on ne heteromiehet, jotka tunnen pidemmältä ajalta tai joiden olen kuullut puhuvan naismaustaan.
t. m28
:)