Onko minulla mahdollisuus löytää mies? MInkälainen?
Olen 38-vuotias nainen, korkeakoulututinto ja esimiesasemassa. 172cm, 63kg, urheilullinen ja hyvä kroppa. Rinnat D-kuppia. Ihan kaunis kasvoista. Pitkät hiukset. Olen mukava ja mielestäni ihmiset, miehetkin, viihtyvät seurassani. Ei lapsia enkä niitä edes halua. Harrastan urheilua, pidän purjehtimisesta ja golfista, mutta myös pubeissa istuskelusta ja esim. elokuvien katselusta. En siis ole takakireä. Pidän seksistä.
Kuvaile millainen mies minulle sopisi ja mistä hänet löytäisin!
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 23:09"]
Miksi sinulla ei ole miestä?
[/quote]
En tiedä...Seurusteluyritykset ovat viime vuosina kaatuneet siihen ettei ole vain tuntunut oikealta. Siksi mietinkin että haen ehkä vääräntyyppisiä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 23:12"]
Tuossa iässä on varmaankin se ongelma, että useat ikäisesi miehet haluavat viimeistään 40v perustaa sitä perhettä ja niitä lapsia. Kun et itse niitä lapsia halua, joudut karsimaan miehiä pois aika paljon.
[/quote]
En oikein usko että se on ongelma. Ei ikäiseni miehet enää halua lapsia, heillä yleensä niitä jo on. tai jos ikäiseni mies haluaa lapsen, haluaa sille myös nuoremman äidin kuin minä. t. AP
Tuossa iässä on varmaankin se ongelma, että useat ikäisesi miehet haluavat viimeistään 40v perustaa sitä perhettä ja niitä lapsia. Kun et itse niitä lapsia halua, joudut karsimaan miehiä pois aika paljon.