Kaikki vinkit miten päästä yli vaimon pettämisestä?
Meillä molemmilla tänään vapaa päivä ja lounaalla vaimo kertoi pettäneensä minua. Olen shokissa eikä mitään pettämistä ole ollut havaittavissa ja pyysi anteeksi sitä että on kerran hairahtanut sänkyyn toisen miehen kanssa. Vaimon hairahduksesta ei tiedä muut mutta koki parhaaksi kertoa itse. Miten voin enää luottaa toiseen?? Kerran on kertomansa mukaan pettänyt ja näytti puhelimensa viestit ja viime marraskuussa tapahtunut. Naimisissa oltu pian yksitoista vuotta ja viime vuosi on yritetty lasta tuloksetta ja sen takia vaimo halusi kokeilla vierasta. Tänään huusin ensimmäisen kerran koko suhteen aikana ja käskin vaimoa siirtymään vierashuoneeseen, koska en halua nähdä niin pahasti satutti. Moneen tuntiin ei ole puhuttu, mutta paljastettuaan tekonsa sanoi että jos haluan eron niin vaimo suostuu siihen, koska ei halua elää valheessa. V...u mitä tässä pitäisi tehdä kun pitkältä liitolta meni pohja. Pääseekö tästä koskaan yli?
Kommentit (91)
Kyllä siitä ajan kanssa pääset yli, kun pystyt hyväksymään asian ja olet käsitellyt sen loppuun. Nyt tuntuu aivan kauhealta, mutta myöhemmin helpottaa. Varmasti löydät vielä naisen, joka on luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Hassu paikka kertoa pettämisestä lounaspöydässä.
Aloitus haiskahtaa tosi pahasti provolta.
Minun ex kumppani toi kanssa ruokapöydässä ikävät asia esille
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle toi keskustelu. Täällä on tosi hyviä ajatuksia. Itse pidin erityisesti kommentista, jossa puhutaan siitä, miten humalassa voi ihan oikeasti vain estot repsahtaa ilman, että kukaan oikeastaan selvinpäin haluaisi tehdä mitään.
Toivottavasti tästä on apua. Mä luulen, että sun on helpompikin ehkä lukea kommentteja koskien toisen ihmisen tilannetta. Saa etäisyyttä asiaan ja tajuaa senkin, ettei ole yksin tällaisen asian kanssa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4555775/miten-uskaltaa-erota-voisiko-jo…
No ei todellakaan voi. Mitä ihmettä?!?!?!
Olitteko menossa lapsettomuustutkimuksiin kun vuoteen ei ollut kuulunut lasta? Tuo lapsettomuus on voinut olla isokin tekijä pettämisessä. Pettämisestä pääsee yli, vaikka se ikuisen jäljen jättää. Oma valinta sitten haluaako jatkaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
varo käenpoikasta
Mitä tarkoitat? ap
Vierailija kirjoitti:
Eroat, toivut ajan kanssa tapahtuneesta, jonka jälkeen kunnolla takaisin sinkkumarkkinoille, joilla tapaat ennemmin tai myöhemmin arvoisesi naisen. Sellaisen hyvän naisen, jota petturi vaimosi ei todellakaan ole.
Yritin saada nukutuksi kokonaisen yön, mutta katkonaista oli uni kun mielessä pyöri liikaa asioita. Tarvitsen nyt aikaa itseeni enkä jaksa puhua vielä vaimon kanssa asioita läpi. Tein jo parikymppisenä päätöksen naimisiin mennessä, että jos käy niin ikävästi että liitto kariutuu niin sinkkumarkkinoille en lähde. En tiedä haluanko jatkaa vai erota, vaikka sattuu. En tarvitse uutta naista se on varma asia. ap
Vierailija kirjoitti:
Olitteko menossa lapsettomuustutkimuksiin kun vuoteen ei ollut kuulunut lasta? Tuo lapsettomuus on voinut olla isokin tekijä pettämisessä. Pettämisestä pääsee yli, vaikka se ikuisen jäljen jättää. Oma valinta sitten haluaako jatkaa vai ei.
Oli tarkoitus mennä, mutta asiaa täytyy lykätä. Lapsella ei luottamusta palauteta enkä uskaltaisi antaa vauvaa vaimon hoitoon myöhemmin luottamuspulan takia. ap
Eläimet ovatkin vain eläimiä, ihmiset osaavat toimia muunkin kuin viettiensä pohjalta.
Jotenkin pettämisestä pääsisi halutessaan yli, mutten naisen raskaaksi pyskimisestä toisen miehen avulla ilman yhteistä päätöstä asiasta.
tai nojoo, olen itse nainen, joten ei suoraan itselleni verrannollinen. Ymmärtänet, mitä ajan takaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei se järvi soutamalla kulu" ja kaikki muut hevonpaskasanonnat tähän putkeen. Kyllä muuten kuluu, HIV:n itämisaika on noin 4 kk ja herpes tarttuu kuminkin kanssa.
Itse eroaisin koska luottamuksen palautumiseen menee todella kauan aikaa, eikä ole niin sanottu että se välttämättä palautuu ollenkaan.
Et taida olla kärsivällinen? Ap käy sääliksi.
"Ei se järvi soutamalla kulu" ja kaikki muut hevonpaskasanonnat tähän putkeen. Kyllä muuten kuluu, HIV:n itämisaika on noin 4 kk ja herpes tarttuu kuminkin kanssa.
Itse eroaisin koska luottamuksen palautumiseen menee todella kauan aikaa, eikä ole niin sanottu että se välttämättä palautuu ollenkaan.