Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki vinkit miten päästä yli vaimon pettämisestä?

Vierailija
18.03.2022 |

Meillä molemmilla tänään vapaa päivä ja lounaalla vaimo kertoi pettäneensä minua. Olen shokissa eikä mitään pettämistä ole ollut havaittavissa ja pyysi anteeksi sitä että on kerran hairahtanut sänkyyn toisen miehen kanssa. Vaimon hairahduksesta ei tiedä muut mutta koki parhaaksi kertoa itse. Miten voin enää luottaa toiseen?? Kerran on kertomansa mukaan pettänyt ja näytti puhelimensa viestit ja viime marraskuussa tapahtunut. Naimisissa oltu pian yksitoista vuotta ja viime vuosi on yritetty lasta tuloksetta ja sen takia vaimo halusi kokeilla vierasta. Tänään huusin ensimmäisen kerran koko suhteen aikana ja käskin vaimoa siirtymään vierashuoneeseen, koska en halua nähdä niin pahasti satutti. Moneen tuntiin ei ole puhuttu, mutta paljastettuaan tekonsa sanoi että jos haluan eron niin vaimo suostuu siihen, koska ei halua elää valheessa. V...u mitä tässä pitäisi tehdä kun pitkältä liitolta meni pohja. Pääseekö tästä koskaan yli?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sitten huomannut että vaimo oli aktiivisempi seksissä sinun kanssa  peittääkseen oman tuntonsa kolkotukset

minä kävin aina vieraissa kun vaimo päätti kiristää seksillä, annoin asian olla ja painoin muita naisia sen aikaa kun halusi olla selibaatissa.

lastenvahtia, naapurin yh ta, viereisen talon nuorta tyttöä jota aution eräissä asioissa, baarista mukanani hinaamia naisia jne jne.

Vierailija
42/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö sitten huomannut että vaimo oli aktiivisempi seksissä sinun kanssa  peittääkseen oman tuntonsa kolkotukset

minä kävin aina vieraissa kun vaimo päätti kiristää seksillä, annoin asian olla ja painoin muita naisia sen aikaa kun halusi olla selibaatissa.

lastenvahtia, naapurin yh ta, viereisen talon nuorta tyttöä jota aution eräissä asioissa, baarista mukanani hinaamia naisia jne jne.

Nytkö kuvittelet jotenkin voittaneesi tässä parisuhteessa? Tajuatko edes, että teet itse itsellesi mahdottomaksi saada hyvää parisuhdetta? Jos olet tyytymätön nykyisessä niin lähde, etsi ensin itseäsi ja sen jälkeen uutta kumppania, mutta lopeta tuollainen pelleily. Aikuinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen.. ette ole saanet lasta ja vaimosi halusin sen takia vierasta miestä. Eli yritti saada itsensä vieraalla miehellä raskaaksi. Jätä tuollainen nainen heti äläkä kuuntele sen selityksiä.

Kertomansa mukaan ei halunnut eikä ole raskaana vieraalle, mutta kun meiltä se ei ole onnistunut niin koki haluavansa testata vierasta. En mitenkään ymmärrä enää vaimon ajatuksen juoksua. ap

Vaimosi saattoi sanoa noin ihan vain, koska ihminen hätäpäissään yrittää keksiä jonkin järkevän tai edes jonkin selityksen teoilleen. En ottaisi tuota selitystä kovin vakavasti. Tuossa tyhmintä on, että vaimosi yrittää nyt hätäpäissään vähän siirtää syytä sunkin niskaan... ikään kuin että koska et ole pystynyt antamaan minulle lasta, kokeilin vierasta. Ei kovin tyylikästä, ja tästä iso miinuspiste vaimollesi.

Mutta nyt ydinkysmys on, rakastatko häntä silti? Ihminen voi tehdä virheitä ja hän voi olla epätäydellinen ja sinä saatat siitä huolimatta rakastaa häntä. Ei se ole häpeä. Pointtina lähinnä, että sun täytyisi tietää rehellisesti, rakastatko vai etkö. Koska tää on se ydinjuttu ja vastaus tohon kysymykseen ratkaisee sen, kannattaako sun jättää vaimosi vai ei.

Olen eri mieltä. Kuulostaa siltä, että vaimo aikoi tehdä ns. paulamiettiset, eli jos olisikin tullut raskaaksi syrjähypystä, hän ei olisi sitä tunnustanut, vaan antanut ap:n elättää käenpoikasta. Jos olisin ap, hankkisin jostain vierasta spermaa, jota ujuttaisin naisen pimpsaan. Sitten kun lapsi syntyisi, vaatisin isyystestin ja sen perusteella ero ja vapaus elatusvelvollisuudesta. 

Vierailija
44/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis siitä toisesta ketjusta hyvä viesti, joka ei ole samalla tavalla vihamielinen ja hysteerinen niin kuin suurin osan tämän ketjun teksteistä:

Toisenlainen näkökanta minulla kuin suurimmalla osalla: Parisuhteen luottamus voi palautua ja avioliitosta voi tulla jopa parempi, niin kliseeltä kuin se kuulostaakin. Meillä kävi näin.

Olimme hiukan yli kolmikymppisiä ja avioliitossamme oli todellakin kaikki hyvin ja seksiä mies sai ihan varmasti enemmän kuin tarpeeksi, eli se ei ollut mikään syy, vaikka joku tuossa sanoikin, että jos sitä saa tarpeeksi, ei ole tarvetta pettää. Kas kun se pettäminen voi olla esimerkiksi miehen tarve todistaa itselleen, että kelpaa vielä muillekin. Tai miehen luulo, että hänelle kuuluu kaikki ja hän voi saada mitä tahansa; parhaat puolet avioliitosta ja parhaat puolet jostain uudesta ja jännittävästä.

Tottakai minulle oli järkytys, kun syrjähyppy selvisi, mutta ensimmäinen ajatukseni ei todellakaan ollut ero vaan se, että miten tästä mennään yli ja selvitään. Ja kun laitoin vaakakuppiin toiselle puolelle avioliittomme kaikki hyvät asiat ja toiselle puolelle syrjähypyn, oli aika selvää, kummalle puolelle vaaka kallistui.

Asia keskusteltiin läpi, moneen otteeseen, ja tein selväksi, että hyväksyn yhden virheen, mutta jos saman virheen toistaa, se oli sitten siinä. Koska kaikki ihmiset tekevät virheitä, toiset isompia ja toiset pienempiä, mutta virheitään ei pidä toistaa.

Meillä onnistui, mies ymmärsi, mitä olisi voinut menettää ja on siitä lähtien kohdellut minua kuin prinsessaa. Luottamus palasi hiljalleen ja vaikka hänellä oli paljon työmatkoja, en stressannut niistä, sillä itselleni siinä vain hallaa olisin tehnyt. Tästä kaikesta on nyt jo niin paljon aikaa, että voin puhtaalla sydämellä sanoa, että parisuhteemme on syrjähypyn jälkeen ollut todella hyvä ja onnistunut ja molemmat rakastamme toisiamme syvästi. Olemme yhdessä saavuttaneet paljon. Näin jälkeenpäin voin myös nähdä, miten paljon olisinkaan menettänyt, jos olisin halunnut erota. Tuskin toista yhtä hyvää miestä olisin löytänyt.

Ihan liikaa on ihmisiä, jotka ovat valmiit panemaan hanskat naulaan ensimmäisen vastoinkäymisen sattuessa edes yrittämättä päästä vastoinkäymisistä yli.

Eli tsemppiä AP! Jos suhteenne on hyvä, niinkuin kerrot, sen eteen kannattaa todellakin tehdä työtä. Aika parantaa haavat. Eikä niitä haavoja sitten pidä repiä uudelleen auki ja muistella/muistutella niiden aiheuttajasta. Pikku vinkki vielä: Niin onnellisesti on asiat, että ihminen ei pysty ajattelemaan kahta asiaa yhtaikaa. Eli kun se ajatus taas tulee mieleesi, alat aktiivisesti ajatella ihan jotain muuta. Toimi minulla.

Hyviä ajatuksia.

Mutta sanoiko miehesi pettämisen jälkeen sinulle että on ok jos haluat eron?

Se tässä ap:n tapauksessa minua kalvaa.

Miksi vaimo heti kertomisen jälkeen vielä tokaisee itse eron esille.

Minusta kuulostaa siltä että vaimo henkisesti etääntynyt , pettää koska toivoo sisimmässään eroa. On se sitten ollut kännissä tai ei..

Itse olen entinen pettäjä ja miten se touhu loppui oli se, että minäpä en saanutkaan anteeksi. Olen ikuisesti kiitollinen sille entiselle kumppanilleni, joka ei antanut anteeksi. Moni muu nimittäin ennen sitä antoi. Nykyään pelkkä ajatus pettämisestä saa minut kavahtamaan. Olen jopa ollut humalassa useita kertoja niin, että tilaisuuksia on ollut. Mutta minun sisässä on se muisto ja se ymmärrys tajunnassa, miltä tuntuu menettää joku oman satuttavan toiminnan vuoksi. Miltä tuntuu muuttua sen ihmisen silmissä eri ihmiseksi.

Ap tee vaimollesi palvelus ja älä anna anteeksi. Se sanonta ei ole totta ”kerran pettäjä aina pettäjä” . Kyllä se on pikemminkin niin että aina pettäjä, jos aina saa anteeksi. Ja tämä oli nyt ensimmäinen kerta. Se olisi ollut itsellenikin onni, jos se olisi loppunut ensimmäiseen kertaan.

Vierailija
45/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin toista kymmentä vuotta eikä mies edes kertonut itse vaan jätti viestillä ja siitäkin selviää

aika auttaa perspektiivin luomisessa ja tunteiden käsittelyssä juuri nyt ei paljon kannata puhua kun tunteet kuohuu

ulkoile, harrasta, kuluta aikaa muulla tavoin kun levyä pyöritellen

päivä päivältä asia selkenee ja tiedät itse mitä tehdä ja usko minua siitä selviää kyllä

Vierailija
46/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala suunnitella muuttoa. Puhu luotettavalla ystävälle tai läheiselle. Pura vihaa rakentavasti, vaikka urheillen. Muista, että luotettaviakin naisia löytyy yhä.

Tämä on minun ostamani yhteinen koti missä asumme tai pitäisikö sanoa oli. Arvostan avioliiton tarkoituksen todella korkealle mutta pettämistä en hyväksy, en missään muodossa. En tiedä olisinko reagoinut erilailla jos tieto olisi tullut muuta kautta jälkeenpäin mutta mitä sitä miettimään enää. Vaimo sanoi tunnustaessaan että katuu tekoaan eikä pystynyt enää pitämään asiaa sisällään, mutta en pysty nyt kohtaamaan toisen katumusta ja kyyneleitä joten pyysin vaimoa siirtymään vierashuoneeseen. Kävi tuossa makkarin ulkopuolella sanomassa että tekee mitä tahansa ettei meidän liitto muuttuisi pahemmaksi, mutta mitä tässä voi tehdä? Haluan olla nyt yksin ja olen lukittautunut makkariin. Painotti monta kertaa että kerta hairahdus oli, mutta kun minulle se yksikin kerta on liikaa. ap

Vierailija
47/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala suunnitella muuttoa. Puhu luotettavalla ystävälle tai läheiselle. Pura vihaa rakentavasti, vaikka urheillen. Muista, että luotettaviakin naisia löytyy yhä.

Tämä on minun ostamani yhteinen koti missä asumme tai pitäisikö sanoa oli. Arvostan avioliiton tarkoituksen todella korkealle mutta pettämistä en hyväksy, en missään muodossa. En tiedä olisinko reagoinut erilailla jos tieto olisi tullut muuta kautta jälkeenpäin mutta mitä sitä miettimään enää. Vaimo sanoi tunnustaessaan että katuu tekoaan eikä pystynyt enää pitämään asiaa sisällään, mutta en pysty nyt kohtaamaan toisen katumusta ja kyyneleitä joten pyysin vaimoa siirtymään vierashuoneeseen. Kävi tuossa makkarin ulkopuolella sanomassa että tekee mitä tahansa ettei meidän liitto muuttuisi pahemmaksi, mutta mitä tässä voi tehdä? Haluan olla nyt yksin ja olen lukittautunut makkariin. Painotti monta kertaa että kerta hairahdus oli, mutta kun minulle se yksikin kerta on liikaa. ap

Entisenä pettäjänä voin sanoa, että joo pettäjästä tuntuu helkkarin pahalta sen hetken, kun toinen on järkyttynyt ja vihainen. Se syyllisyydentunne on pahinta maailmassa. Se ei silti estä pettämästä uudelleen. Niin kuin aikaisemminkin kirjoitin, kun se raja on ylitetty, se on ylitetty. Tuossa parisuhteessa sitä rajaa ei vaimollasi ole enää edes olemassa. Vaikka olisikin, et voisi enää koskaan täysin luottaa häneen.

Vierailija
48/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen.. ette ole saanet lasta ja vaimosi halusin sen takia vierasta miestä. Eli yritti saada itsensä vieraalla miehellä raskaaksi. Jätä tuollainen nainen heti äläkä kuuntele sen selityksiä.

Kertomansa mukaan ei halunnut eikä ole raskaana vieraalle, mutta kun meiltä se ei ole onnistunut niin koki haluavansa testata vierasta. En mitenkään ymmärrä enää vaimon ajatuksen juoksua. ap

Vaimosi saattoi sanoa noin ihan vain, koska ihminen hätäpäissään yrittää keksiä jonkin järkevän tai edes jonkin selityksen teoilleen. En ottaisi tuota selitystä kovin vakavasti. Tuossa tyhmintä on, että vaimosi yrittää nyt hätäpäissään vähän siirtää syytä sunkin niskaan... ikään kuin että koska et ole pystynyt antamaan minulle lasta, kokeilin vierasta. Ei kovin tyylikästä, ja tästä iso miinuspiste vaimollesi.

Mutta nyt ydinkysmys on, rakastatko häntä silti? Ihminen voi tehdä virheitä ja hän voi olla epätäydellinen ja sinä saatat siitä huolimatta rakastaa häntä. Ei se ole häpeä. Pointtina lähinnä, että sun täytyisi tietää rehellisesti, rakastatko vai etkö. Koska tää on se ydinjuttu ja vastaus tohon kysymykseen ratkaisee sen, kannattaako sun jättää vaimosi vai ei.

Rakastan todella paljon joten siksi sattuukin niin armottoman paljon. Miten rakas ihminen voi tehdä näin? En vaan mitenkään ymmärrä, kun itse olen ollut koko liiton ajan uskollinen ja rakastava aviomies. Korotin ääntä mutta mikään raivoaja en ole enkä tuhoa tavaroita. Itkettää niin paljon. Vaimon selityksistä ymmärsin niin ettei syytä minua lapsettomuudesta vaan ainoastaan itseään. Huusin itku kurkussa etten halua kuulla likaisia yksityiskohtia illasta ja muistin nopeasti että tuolloin olin kotona valmistamassa vaimolla yllätysillallista mikä peruuntui ja syötiin sama ateria seuraavana päivänä lounaaksi. Vaimon puolelta kunnioitus on loppunut tuolloin kun oli pettämässä vieraan miehen kanssa. En tiedä enää mitä ajatella mutta väkisin halusi tänään kertoa tajunneensa tekemänsä virheen, kun vieras mies oli ollut kovakourainen eikä minkäänlaista rakkautta ollut havaittavissa hetkenä kun pneskelivat. Hirvittää ajatuskin miten vaimo on antanut vieraan koskea itteensä. ap

Vierailija
49/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettikö sen takia, koska oli tyytymätön lapsettomuuteen? Halusiko hän pettää sen takia, kun ei uskalla ehdottaa itse eroa? Joka tapauksessa toi petämisen oma-aloitteisesti esille. Joko haluaa eroa, mutta ei uskalla tai koittaa puhdistaa omatuntoa. Jos hakee puhtaasti nautintoa, tuskin olisi kertonut vaan jatkaisi sivusuhdetta.

Jos tarvitset jutteluapua, miesten linjaan voi soittaa anonyymisti. Siellä on ammattilaisia paikalla neuvomassa miten tällaisesta voi selvitä.

Petti kun halusi kokeilla vierasta ja koki tilaisuuden olleen tuolloin sopiva kun en onnistunut raskauttamaan vaimoa. Olin ollut vaimon ainoa kumppani ennen kuin petti, joten tilaisuus otti varkaan ja hairahti. Sain sanottua ettei kukaan uskollinen puoliso petä lainkaan. Ei vaimo halua erota mutta jos minä haluan niin on suostuvainen asiaan, vaan kun ei eroon tarvita suostumusta. Olen niin vihainen ja surullinen, on myös tunne ettei minua rakasteta eikä kunnioiteta laisinkaan. En enää tiedä uskoako vaimon sanoihin muuten kuin että myönsi pettäneensä enkä itsekään pysty nyt muuhun kuin suremiseen. Petettyään vasta tajusi kuinka paljon rakastaa vain ja ainoastaan minua. ap

Vierailija
50/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MITENKÄÄN: Pistä kävelee.Ei sitä petturia tarvi elättää menkööt sen petturin luo sano" Ja Hyvää loppu elämää" lopuksi kun ajat hänet pois.

Vierailija
51/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten siinä. V minun tunteista, oikea tapa käsitellä pettäminen on 

antaa anteeksi ja antaa eropaperit. Roolisuoritus vaimoroolista: Oscar.

Nyt vaimo, mene, äläkä tule takaisin. Seuraava roolisuoritus: etäinen ex-vaimo

Vierailija
52/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt ainakin joku päivä rauhoittua ja antaa shokin laantua.  Tilanne on karmea, mutta kun saat järkesi toimimaan tiedät paljon enemmän mitä pitäisi tehdä. Nyt neuvot menevät aika lailla hukkaan tai ohjaavat sinua tekoihin, joita saattaisit myöhemmin katua. 

Keskustele sitten vaimosi kanssa uudelleen, mutta jos tekee mieli huutaa ja karjua jo nyt tee se. Vaimosi on myös otettava vastaan kaikki se, miten sinä käsittelet tapahtumaa. 

Kauhea tilanne ap:lla ja vaimollaan. Kannattaa antaa tunteiden tasaantua viikon pari ja hakeutua pariterapiaan.

Vierailija
53/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä pettää aina uudelleen, jos annat hänelle anteeksi ja jatkat suhdetta.

Vierailija
54/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettikö sen takia, koska oli tyytymätön lapsettomuuteen? Halusiko hän pettää sen takia, kun ei uskalla ehdottaa itse eroa? Joka tapauksessa toi petämisen oma-aloitteisesti esille. Joko haluaa eroa, mutta ei uskalla tai koittaa puhdistaa omatuntoa. Jos hakee puhtaasti nautintoa, tuskin olisi kertonut vaan jatkaisi sivusuhdetta.

Jos tarvitset jutteluapua, miesten linjaan voi soittaa anonyymisti. Siellä on ammattilaisia paikalla neuvomassa miten tällaisesta voi selvitä.

Petti kun halusi kokeilla vierasta ja koki tilaisuuden olleen tuolloin sopiva kun en onnistunut raskauttamaan vaimoa. Olin ollut vaimon ainoa kumppani ennen kuin petti, joten tilaisuus otti varkaan ja hairahti. Sain sanottua ettei kukaan uskollinen puoliso petä lainkaan. Ei vaimo halua erota mutta jos minä haluan niin on suostuvainen asiaan, vaan kun ei eroon tarvita suostumusta. Olen niin vihainen ja surullinen, on myös tunne ettei minua rakasteta eikä kunnioiteta laisinkaan. En enää tiedä uskoako vaimon sanoihin muuten kuin että myönsi pettäneensä enkä itsekään pysty nyt muuhun kuin suremiseen. Petettyään vasta tajusi kuinka paljon rakastaa vain ja ainoastaan minua. ap

Mä niin ymmärrän sua, ja sen miten suhun nyt sattuu. Uskon kyllä senkin, että vaimosi varmasti puhuu totta. Hän taatusti rakastaa vain ja ainoastaan sinua, ja nyt hän tietää sen vielä paremmin, kun on myös toi vertailukohta. Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Ei teko välttämättä ollut mitenkään suunniteltu. Kännissä tilanteet ajautuvat ääliömäisyyksiin. 

Onneksi asunto on sun, sitten kai et joudu muuttamaan mihinkään, jos ero tulee? Vai? Onko teillä avioehto?

Lue hei se toinen ketju. Siellä on hyvää settiä siitä, miten ihmiset pystyvät myös antamaan anteeksi, ja joskus se kannattaa. Sanon ihan sillä, että pystyt peilaamaan tilannettasi muiden ihmisten tilanteisiin ja saat vertailukohtaa. Ja ainahan erokin on vaihtoehto. Mutta jos rakastat vaimoasi ja vaimo rakastaa sua, ja tää on molemmin puolin oikeasti totta, on aikamoista haaskaamista heittää yhden virheen takia suhdetta viemäriin. Tämän sanominen ei tarkoita, etteikö sulla olisi oikeus olla vihainen juuri nyt. Ja sun vaimon pitäisi antaa sille sun vihalle nyt oikeutus eikä puhua mistään lapsettomuuksista asian perusteluna.

Tavalla tai toisella selviät tosta. Mutta surutyö on totta kai ensin tehtävä. Mutta vitsit... mä niin tajuan, mitä sä käyt nyt  läpi ja miten se sattuu. Myötätunto vilpittömästi puolellasi.

Vierailija
55/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin ymmärrän sua, ja sen miten suhun nyt sattuu. Uskon kyllä senkin, että vaimosi varmasti puhuu totta. Hän taatusti rakastaa vain ja ainoastaan sinua, ja nyt hän tietää sen vielä paremmin, kun on myös toi vertailukohta. Oliko alkoholilla osuutta asiaan? Ei teko välttämättä ollut mitenkään suunniteltu. Kännissä tilanteet ajautuvat ääliömäisyyksiin. 

Onneksi asunto on sun, sitten kai et joudu muuttamaan mihinkään, jos ero tulee? Vai? Onko teillä avioehto?

Lue hei se toinen ketju. Siellä on hyvää settiä siitä, miten ihmiset pystyvät myös antamaan anteeksi, ja joskus se kannattaa. Sanon ihan sillä, että pystyt peilaamaan tilannettasi muiden ihmisten tilanteisiin ja saat vertailukohtaa. Ja ainahan erokin on vaihtoehto. Mutta jos rakastat vaimoasi ja vaimo rakastaa sua, ja tää on molemmin puolin oikeasti totta, on aikamoista haaskaamista heittää yhden virheen takia suhdetta viemäriin. Tämän sanominen ei tarkoita, etteikö sulla olisi oikeus olla vihainen juuri nyt. Ja sun vaimon pitäisi antaa sille sun vihalle nyt oikeutus eikä puhua mistään lapsettomuuksista asian perusteluna.

Tavalla tai toisella selviät tosta. Mutta surutyö on totta kai ensin tehtävä. Mutta vitsit... mä niin tajuan, mitä sä käyt nyt  läpi ja miten se sattuu. Myötätunto vilpittömästi puolellasi.

Turhaa pilipalia. Pettäminen on käsiteltävä niillä parametreillä kun ollaan ennen yhteen menoa sovittu. "Jos petät, sitten abc." Jos et ole käsitellyt ennen yhteen menoa, voit olla varma, että olet itse täysin kyvytön toimimaan miehenä, ja jatkat tuulella ja tunteilla käymistä, ja altistut myrskyille ja päähänpistoille.

Vierailija
56/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Turhaa pilipalia. Pettäminen on käsiteltävä niillä parametreillä kun ollaan ennen yhteen menoa sovittu. "Jos petät, sitten abc." Jos et ole käsitellyt ennen yhteen menoa, voit olla varma, että olet itse täysin kyvytön toimimaan miehenä, ja jatkat tuulella ja tunteilla käymistä, ja altistut myrskyille ja päähänpistoille.[/quote] Höpö höpö. Ihmiset tekevät virheitä ja osa pystyy virheistään oppimaan. Joidenkin virheet tulevat töissä, toisilla liikenteessä, jollain tulee kännisekoilu ja pettäminen. Elämä ei ole niin suoraviivaista kuin annat ymmärtää. Minä näen tässäkin tilanteessa toivoa. Mutta toki se riippuu näistä kahdesta ihmisestä ja heidän välisestään kemiasta. Sitähän meidän ulkopuolisten on mahdotonta sanoa. Silti yksioikoinen eron tyrkyttäminen kaikkiin yksittäisiin pettämisiin ainoana patenttiratkaisuna on hölmöläisten hommaa.

Vierailija
57/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa pilipalia. Pettäminen on käsiteltävä niillä parametreillä kun ollaan ennen yhteen menoa sovittu. "Jos petät, sitten abc." Jos et ole käsitellyt ennen yhteen menoa, voit olla varma, että olet itse täysin kyvytön toimimaan miehenä, ja jatkat tuulella ja tunteilla käymistä, ja altistut myrskyille ja päähänpistoille. Höpö höpö. Ihmiset tekevät virheitä ja osa pystyy virheistään oppimaan. Joidenkin virheet tulevat töissä, toisilla liikenteessä, jollain tulee kännisekoilu ja pettäminen. Elämä ei ole niin suoraviivaista kuin annat ymmärtää. Minä näen tässäkin tilanteessa toivoa. Mutta toki se riippuu näistä kahdesta ihmisestä ja heidän välisestään kemiasta. Sitähän meidän ulkopuolisten on mahdotonta sanoa. Silti yksioikoinen eron tyrkyttäminen kaikkiin yksittäisiin pettämisiin ainoana patenttiratkaisuna on hölmöläisten hommaa.Tuulee, pahasti. Tutki sitä mielen aluetta.

Vierailija
58/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40v kirjoitti:

Jos vaikka pettäisi harkintakyvyn pettäessä, hetken mielijohteesta, humalatilan auttamana tai vaan puhtaasta himosta jotain toista kohtaan, mutta se että yritti raskautua toiselle miehelle ja luultavasti vielä myös kusettamalla tätä toista miestä on täysin anteeksiantamatonta. En luottaisi tuollaiseen naiseen enää missään asiassa. Pettämisen noista muista syistä mielestäni on mahdollista antaa anteeksi mutta ei tuollaista.

Vaimon sanojen mukaan petti koska halusi kokeilla vierasta, mutta ei yrittänyt raskautua vieraalle. Selvinpäin olivat naineet ja vaimo pitänyt huolen ehkäisystä (kortsulla). Jos olisi raskautunut toiselle ja kertonut asiasta, niin olisi tehnyt abortin mutta en minäkään olisi voinut kasvattaa vieraan miehen lasta. Näin ei ole käynyt, mutta pettämistä ei saa tekemättömäksi. Olen niin vihainen enkä halua nähdä vaimoa nyt. ap

Vierailija
59/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI MITENKÄÄN: Pistä kävelee.Ei sitä petturia tarvi elättää menkööt sen petturin luo sano" Ja Hyvää loppu elämää" lopuksi kun ajat hänet pois.

Et kysynyt mutta meillä on avioehto, joten raha-asioista ei tarvitse huolehtia enkä nyt kyllä jaksakaan. Tänään haluan olla yksin, mutta huomenna saatan soittaa äidilleni. ap

Vierailija
60/91 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisenä pettäjänä voin sanoa, että joo pettäjästä tuntuu helkkarin pahalta sen hetken, kun toinen on järkyttynyt ja vihainen. Se syyllisyydentunne on pahinta maailmassa. Se ei silti estä pettämästä uudelleen. Niin kuin aikaisemminkin kirjoitin, kun se raja on ylitetty, se on ylitetty. Tuossa parisuhteessa sitä rajaa ei vaimollasi ole enää edes olemassa. Vaikka olisikin, et voisi enää koskaan täysin luottaa häneen.

Tunteeni ja ajatukset ovat niin sekaisin kaikesta etten pysty ajattelemaan selkeästi. En vielä tiedä miten aiotaan menetellä ja ennen kaikkea mitä minä aion tehdä. Pettämään en lähde, se on varma. En ole ollut mikään kyylä, mutta pelkään muuttuvani kyttääväksi puolisoksi, kun luottamusta ei tällä hetkellä ole. En vielä tiedä mutta tarvitsen nyt omaa aikaa. ap