Miten voi olla mahdollista että lapsi oli oksentanut koulussa ja lähetetty kotiin, mutta minulle ei oltu ilmoitettu koulun puolesta mitään?
Poika itse soitti kotoa, mutta wilmassa ei ollut mitään merkintää. Eikö koulusta kuuluisi ilmoittaa huoltajalle jos lapsi lähtee kesken koulupäivän kotiin? Mitä jos hän olisi ollut huonommassa kunnossa ja vaikka pyörtynyt matkalle enkä minä olisi tiennyt mitään. Onneksi oli jaksanut kävellä kotiin vaikka onkin kipeä. Kasiluokkalaisesta kyse.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yläkoulussa opettajat soittele tuollaisista todellakaan. Wilma-merkinnän sen sijaan täytyy laittaa.
No hyvä tietää nyt. Pitääpä sanoa pojalle, että jos joskus näin käy uudestaan niin soittaa itse jo koulusta.
Ap
Noni, joks päivä oppii jotain uutta :)
Ei ole opettajat yläkoulusta soitelleet. Kouluterkka on jonkun kerran soittanut, yhdestä kysyi, että voiko päästää yksin kotiin, kun on oksentanut. Annoin luvan, jos lapsi on itse sitä mieltä, että pärjää itse kotiin. Olisin joutunut taksilla hakemaan, mies oli satojen kilometrien päässä työmatkalla autolla.
Yläkoulun ope tässä. Meidän koulustamme ei yleensä ope soita, mutta itse kysyn aina oppilaalta, tietääkö huoltaja ja pääsetkö kotiin. Yleensä yläkoululainen kyllä itsekin osaa soittaa huoltajalleen huonosta olosta. Mutta jos on pienikin epäilys, soitan kyllä.
Alakoulussa taas aina soitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yläkoulussa opettajat soittele tuollaisista todellakaan. Wilma-merkinnän sen sijaan täytyy laittaa.
No hyvä tietää nyt. Pitääpä sanoa pojalle, että jos joskus näin käy uudestaan niin soittaa itse jo koulusta.
Ap
Miksi sen pitää soittaa koulusta, melkein aikuinen mies? Kyllä tuon ikäinen osaa itse harkita pääseekö kotiin vai ei. Kamalaa hyysäämistä.
Se Wilma-merkintä pitäisi laittaa heti. Siitä huoltaja tietää, että jotain poikkeuksellista on sattunut ja osaa soittaa itse perään. Ei sitä aina ihminen tiedä, missä kunnossa on. Minäkin pyörryin norossa ja löin pääni, vaikka hetkeä aiemmin olin mielestäni ihan terve.
Ja kun se menee kesätöihin, niin pomon pitää aina ehdottimasti ilmottaa ÄIDILLE, kun ALAIKÄINEN LAPSI pääsee töistä kotiin!