Mikä neuroosi se on, että liha pitää ottaa huoneenlämpöön ennen paistamista?
Kommentit (17)
En ole tuollaista juttua kuullutkaan lihan suhteen.
Ainoa mitä olen kuullut huoneenlämpöön asettumisesta ennen valmistamiseen ryhtymistä, on leivonta-aineet...
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista juttua kuullutkaan lihan suhteen.
Ainoa mitä olen kuullut huoneenlämpöön asettumisesta ennen valmistamiseen ryhtymistä, on leivonta-aineet...
Höpö höpö.
En ikinä lämmitä lihaa huoneen lämpöön. Elossa olen vieläkin ja hyvää on ollut
Kaikki ei tykkää sellaisesta lihasta mikä pinnalta mustaksi asti paistettu ja sisältä raaka ja ehkä vielä kylmäkin. Huoneenlämpöisenä kypsyy tasaisemmin.
Taikauskoa. Joku tv-kokki sanoi ettei ole mitään merkitystä onko liha tunnin pöydällä vai otatko suoraan jääkaapista.
Kyllä se kannattaa ottaa koska paistuu tasaisemmin.
Se on se ero hyvän ja huonon pihvin välillä.
Mehukkaampi lopputulos, kun paistaa huoneenlämmössä olleen lihan.
Se ei ole neuroosi. Älä käytä sanoja, joita et tunne🤦
Jep. Se on täysin turhaa ja on tieteellisin menetelmin todistettu turhaksi. Jotkut ihmiset vain pitää oraali traditiosta ja rituaalseista.
Asiaan hiema liittyen. Tänä aamuna paistoin pekonia aamupalalle. Heitin suoraan kovat yhteen jäätyneet siivut pannulle ja paistoin. Hyvää tuli ilman että piti vetää joku liturgia.
Vierailija kirjoitti:
Taikauskoa. Joku tv-kokki sanoi ettei ole mitään merkitystä onko liha tunnin pöydällä vai otatko suoraan jääkaapista.
Joo, kyllä näin on! Mulle onneksi laittoi useamman puudutuspiikin ennen kuin alkoi kullillaan kaivelemaan löytääkseni kariesta. Sitten kun löytyi niin laittoi niihin amalgaamipaikat sillä samalla peniksellä sen paikkauksen tehden. Kaverille kävi huonommin kun sille piti tehdä juurihoito niin tuli hiton paksukullinen suukirurgi hoitamaan sen homman.
Minä lätkäisen jauhenlihan muuten kylmälle pannulle ja sitten vasta lämmöt päälle.
Hyvä tulee...
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole neuroosi. Älä käytä sanoja, joita et tunne🤦
Sulla on ainakin autismi.
Joulukinkunkin voi paistaa jäisenä. Kestäävaan hiukan kauemmin
Vierailija kirjoitti:
Minä lätkäisen jauhenlihan muuten kylmälle pannulle ja sitten vasta lämmöt päälle.
Hyvä tulee...
Se on yksi tapa keittää jauhenliha.
Vaikeaa sitä on jääkaapissa paistaa.