Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persuja äänestäneet!

Vierailija
26.08.2015 |

Onko persujen viimeaikainen toiminta (Immonen, Putkosen uho ja listat, Soinin venkoilu) teistä hyväksyttävää ja asiallista toimintaa hallituspuolueelta?

Kysyn tätä nyt ihan vakavissani, koska tiedän, että persujen äänestäjissä on fiksuja ihmisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma varsinaisesti ole yksin persujen, vaan ylipäätään että keskustaa ja kokoomustakin äänestettiin niin paljon. Eihän persut ole kuin apupuolueena hallituksessa. Mitäpä muutakaan voisi porvarihallitukselta odottaa kuin kansan etujen vastaisia toimia. Persut näytti todelliset karvansa tällä kaudella ja pidän persuja nykyään porvaripuolueena siinä missä keskustaa ja kokoomustakin.

Vierailija
2/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tonttuilua on ollut joo. Silti noloa koko medialta ja muilta puolueilta nostaa hirveä hulabaloo jostain yhdestä keskellä yötä jurrissa lähetetystä facebook kommentista, joka selkeästi oli aika omituinen. Pesut saa multa aina sympatiaa, kun niitä hirtetään muutamien tonttujen törttöilystä. Soini nyt joutuu vähän poukkoilemaan puun ja kuoren välissä.

Vierailija
4/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:59"]Kysyn tätä nyt ihan vakavissani, koska tiedän, että persujen äänestäjissä on fiksuja ihmisiä.
[/quote]

Muahahhahaa!

Vierailija
5/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajat saa multa enemmän sympatiaa. Niillä on asiat oikeesti huonosti. Ei ne toki persuillakaan ole hyvin ;-)

Vierailija
6/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on aina ollut persuissa oikeastaan henkilöistä joista en pidä, yksi on mm. Immonen ja toinen Putkonen. Immonen on minusta naiivi, joka näkee asiat mustavalkoisesti ja Putkonen nyt on vain semmonen raiskari. Eivät saa kumpikaan minulta sympatiaa, vaikka en kyllä tajua sitäkään millaisen mittakaavan Immosen fb-kirjoittelu sai aikaan. Kolmas henkilö kenet olen huomannut, josta en pidä, on tämä Slunga-Poutsalo ja hänkin on viime päivinä ilmeisesti jotakin urpoillut mediassa.

Valitettava tosiasia on että isoon joukkoon ihmisiä mahtuu myös urpoja. Valitettavan monta kertaa persuilta tulee näytä negatiivisia ulostuloja, olihan viime kaudella Hakkaraisen sekoilut ja Hirvisaaren natseilut. 

Vierailija
7/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten äänestäjänä en tosiaan ole oikein tykännyt Soinin venkoilusta. Siis siitä, ettei hän ole suhtautunut maahanmuuton ongelmiin lainkaan sillä vakavuudella minkä ne ansaitsevat. Immosen kirjoituksen retoriikasta en pitänyt, mutta koska en ole hullu, en tietenkään nähnyt siinä minkäänlaisia salakavalia yhteyksiä Breivikiin tai natseihin. Putkonen on listansa kanssa sinänsä täysin oikeassa, mutta en oikein ymmärrä mitä lisäarvoa tuollaisen listan julkaiseminen voisi tuoda.

Vierailija
8/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:59"]

Maahanmuuttajat saa multa enemmän sympatiaa. Niillä on asiat oikeesti huonosti. Ei ne toki persuillakaan ole hyvin ;-)

[/quote]

Maahanmuuttajilla asiat huonosti? Ensinnäkin ne ovat itse 100% itse syyllisiä ongelmiinsa ja niillä ei ole asiat huonosti. Niille tarjotaan ilmaiset asunnto, vaatteet, ruoka, huonekalut, lääkkeet, koulutukset jne... Mitään niiltä ei vaadita mutta kaiken ne saa. 

Joten miksi niitä pitäisi sääliä? 

Vierailija
9/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa. Äänestän jatkossakin perussuomalaisia. Se, että media leipoo kohuja täysin mitättömistä asioista ei paljon hetkauta. Ovat hoitaneet hyvin hommansa ja toivottavasti saavat lisää vaikutusvaltaa, jotta saadaan tulevaisuudessa myös parempaa maahanmuutto- ja EU-politiikkaa.

Hyvä perussuomalaiset!

Vierailija
10/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan tiukempaa kannnanottoa maahanmuuttoon ja selvää toimintaa elintaso turistien bloggaamiseen tänne tulosta.

Vierailija
11/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet ovat hyvät, mutta toteutus on jäänyt vaillinaiseksi. Äänestän jatkossakin Immosta ihan pelkästään tämän median aiheuttaman typerän kohun vuoksi.

Vierailija
12/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Jonkun on aika nostaa kissa pöydälle. Olli Immonen oli nyt se joku, rohkea teko.

Jokainen älyissään oleva ihminen kaiketi myöntää sen, että meillä ei yksinkertaisesti ole varaa, resursseja eikä mahdollisuuksia integroida 15000 turvapaikanhakijaa.

Joten sanon ei pakolais- ja turvapaikanhakijavirralle. Työperäinen muutto taas tervetuloa! Olli Immoselle isot tsempit ja tervetuloa takaisin vaikuttamaan!!

Vierailija
13/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vallankahvassa nähty vaikka minkälaista sekoilua kautta aikojen, ja tullaan aina näkemään. Persut on tehnyt kaiken minkä ovat voineet pakolaiskysymyksessä, ja toivon että tekevät jatkossakin (nopeampi käännytys, rikollisten karkoitus, muuttajamäärien pitäminen kohtuullisina jne.).

Se, että meillä on perussuomalaiset pitämässä meidän puolia maahanmuuttoasioissa, on tässä maailmantilanteessa tärkeämpää kuin koskaan aiemmin. Siihen verrattuna muutama median luoma kohu on sivuseikka.

Vierailija
14/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on erittäin asiallista toimintaa. Äänestän persuja jatkossakin.

Vierailija
15/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:59"]

[/quote]

Tarkoitatko että sillä saksalaisella ex-pat insinöörillä joka tulee tänne torjumaan työvoimapulaa on asiat huonosti? :O

Vierailija
16/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ja fiksu ei mene samassa lauseessa :)

Vierailija
17/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:59"]

[/quote]

Maahanmuuttajilla asiat huonosti? Ensinnäkin ne ovat itse 100% itse syyllisiä ongelmiinsa ja niillä ei ole asiat huonosti. Niille tarjotaan ilmaiset asunnto, vaatteet, ruoka, huonekalut, lääkkeet, koulutukset jne... Mitään niiltä ei vaadita mutta kaiken ne saa. 

Joten miksi niitä pitäisi sääliä? 
[/quote]
Kerrotko mulle miten minä olen 2-vuotiaana syyllistynyt ongelmiini? Ei meille tarjottu mitään ilmaista. Isä meni heti töihin.

Vierailija
18/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:19"]Odotan tiukempaa kannnanottoa maahanmuuttoon ja selvää toimintaa elintaso turistien bloggaamiseen tänne tulosta.
[/quote]

Siinähän odotat vaikka maailman tappiin asti. Eikö se ala olla jo selvää, että Soinia ei maahanmuuttoasiat kiinnosta. Hallitukseen ja ulkoministerin paikalle oli hinkua. Näköjään on koko muu puolue ihan rähmällään Soinin edessä. Olen ihan helvetin oettynyt. Maahanmuutto oli keskeinen syy, miksi äänestin. No myt ovat vallassa mut EI MUUTOSTA.

Vierailija
19/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:59"]Onko persujen viimeaikainen toiminta (Immonen, Putkosen uho ja listat, Soinin venkoilu) teistä hyväksyttävää ja asiallista toimintaa hallituspuolueelta?

Kysyn tätä nyt ihan vakavissani, koska tiedän, että persujen äänestäjissä on fiksuja ihmisiä.
[/quote]
Kyllä on

Vierailija
20/24 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinke persut voi enää väittää olevansa pienen ihmisen puolella? KETÄ he ovat leikkauslistaneuvotteluissa puolustaneet? Eivät ketään! Täysin EK:n talutusnuorasda kuin itse kokoomus.