tv-tuttu tv-kasvo kuollut syöpään 53 vuotiaana R.I.P.
Tuli seurattua paljon mielekiintoista ohjelmaasi. Nyt olet poissa. R.I.P.
Syöpä uuvutti 53-vuotiaan televisiotutun ja aika äkkiä menikin nimittäin huhtikuussa todettiin. Lohdullista on ettet uskonut kuolemaan.
http://terveydenasialla.com/tv-kasvo-uupui-taistelussa-syopaa-vastaan-vain-53-vuotiaana/
Kommentit (12)
olen mietiskellyt että miksikähän syöpä on niin kovin lisääntynyt.. onko oikeasti jokin salajuoni ja meitä myrkytetään. Onneksi tämä mies nyt elää uutta elämää kuoleman jälkeen niinhän hän itte uskoo
Huh huh luulin Timo Laukkio mut onneks ei :D
neva hööd...tai no joo olihan se tosiaan siin yhes ohjelmas mitä tuijotin riivatusti
En usko että syöpä vei. Keuhkosyöpä todettu huhtikuussa joten ei voi kuolla elokussa vielä mitenkään sorry pojat. Tappoi vissiin ittensä, näin päättelen.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:04"]
olen mietiskellyt että miksikähän syöpä on niin kovin lisääntynyt.. onko oikeasti jokin salajuoni ja meitä myrkytetään. Onneksi tämä mies nyt elää uutta elämää kuoleman jälkeen niinhän hän itte uskoo
[/quote]
Vai voisiko olla, että syöpä on helpompi todeta nykyisin jo ihan alkuvaiheessakin?
Syöpää ei todettu huhtikuussa, vaan Colinin sairastumisesta tiedotettiin huhtikuussa.
Öööö. Isäni kuoli keuhkosyöpään viikko sen toteamisen jälkeen... Sorry pojat, näin tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:07"]
En usko että syöpä vei. Keuhkosyöpä todettu huhtikuussa joten ei voi kuolla elokussa vielä mitenkään sorry pojat. Tappoi vissiin ittensä, näin päättelen.
[/quote]
Voi herramunjee kuinka tyhmiä ihmisiä voi olla! Sori mut en voinut olla nauramatta tälle aivopierulle.
Topi Sorsakoskikin menehtyi keuhkosyöpään 4 kk diagnoosista. Mun kaverikin oli kuolla leukemiaan samana päivänä kun diagnosoitiin.
Colin Fry eli jonkinsortin tv-meedio.
Niin läpinäkyvää, että mainostat (taas) omaa paskasivustoasi.
Olikohan myös homo