Miten teidän viikonloppu on mennyt?
Minä olen kipeänä kotona. Olisi kiva kuulla, mitä muut ootte puuhannut ja mitä suunnitelmia teillä vielä on. Kirjoitelkaa!
Kommentit (20)
Ihan kotona ollu ja ulkoilut. Tehny ruokaa sekä muutama tunti opiskelua. Illalla katson jotai ohjelmia Areena yms. Ei oo mahiksia tai jaksamista lähteä mihkää.
Eihän tämä vielä ole mennyt. Itsekin kipeänä ja onneksi saa sairastaa yksin rauhassa.
Eilen muuntelin asunnon järjestystä, tauluja ym., sisustelin ja tein ostopäätöksiä siihen. Tänään tein ruokaa, siivosin keittiön ja aion kohtapuolin keittää kahvia. Mietin ensi viikkoa ja laitoin muutaman humoristisen viestin kaverille. Jotenkin pitäisi vielä hyödyntää tämä upea sää, katsotaan, teenkö hikikenkin tai leikkaanko pihakasvit. Näillä mentiin!!
Huonosti, ei mitään tekemistä ja flunssa aloillaan, teen etänä töitä viikolla niin tylsyyteen tein tänäänkin työhommia. Rahat on vähissä ja hammassärky vaivaa ja hammaslääkärin mukaan edessä on 2 hampaan poisto joten olen masentunut siitä ja mietin että mistä rahat hammasimplantteihin.
Huonosti niin kuin aina. Kipujen kanssa painiessa ja mt-ongelmien myös yms. Telkkaa kattonu iltaisin
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Olen istunut melkein koko päivän netin äärellä. Kävin sentään suihkussa ja tein ruokaa. Pakko odotella parempia aikoja kun en muutakaan voi.
Näin useamman kuukauden jälkeen maailmalla töissä olleen lapseni. Hyvin onnellinen siis olen.
Idioitilla näyttää olevan sama typerä vastaus kaikkiin aloituksiin 🖕
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni ole
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Idiootilla näyttää olevan köyhä mielikuvitus kun joka aloitukseen tulee sama vastaus 🖕
Samaa p askaa arkena ja pyhänä eli samat velvollisuudet toistuu päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen eikä mitään kivaa ole ikinä vastapainoksi. Eikä näistä saa edes vapaapäivää saati sitten lomaa vaan kello herättää joka aamu samaan aikaan ja sitten alkaa sama s aatanan sirkus.
t. omaishoitaja
Vierailija kirjoitti:
Idioitilla näyttää olevan sama typerä vastaus kaikkiin aloituksiin 🖕
No niinpä näyttää, idioitti.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Tarkennetaan että ne päät kääntyvät pois päin.
Flunssaa pukkaa, mutta sain kuitenkin imuroitua ja pestyä ikkunat (ei niitä ole kuin olohuoneessa ja keittiössä). En tiedä humiseeko enemmän päässä vai pihamäntyjen latvoissa, mutta kiva kun on siistiä. Maku- ja hajuaisti on hävinnyt melkein kokonaan, mutta söin kuitenkin keittoa ja maistoin vähän.
Tein myös pienet torikaupat, ja jossain kohtaa ostaja tulee käymään.
Katselen varmaan jonkun verran yhtä korealaista draamaa Netflixissä, ehkä luen tai rakennan palapeliä.
Hyvin leppoisa meininki siis.
Vierailija kirjoitti:
Kännäämällä on mennyt.
Saanko kysyä mitä alkoholia olet nauttinut?
Heräsin kolmelta, nousin ylös puoli seitsemältä. Söin pitkään aamupalaa ja menin ulos puoliyhdeksältä. Kuljeskelin puutarhassa ja tulin kymmeneltä sisälle. Menin uudemman kerran ulos, keräsin omenia, pesin kalusteista lintujen kakat ja ripustin pyykit ulos kuivumaan. Yhden aikaan syötiin kuhaa ja perunoita. Nukahdin tunniksi ja kolmelta aloin leipomaan omenapiirakkaa. Siivosin keittiön, käynnistin tiskarin. Omppupiirakka on valmista 10 min päästä, tuoksuu jo. Teinien kanssakin olen jutellut viikon kuulumisia. Väsyttää. Petivaatteet pitäisi vaihtaa. Areenassa odottaa kolmiosaisen dokkarin viimeinen osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännäämällä on mennyt.
Saanko kysyä mitä alkoholia olet nauttinut?
Lagavuliniä
Juuri laitoin uuniin täytetyt paprikat(jauhelihalla/riisi) Pyykkiä pesin kolme koneellista. Kohta sauna päälle ja en ota sauna olutta alkoi 3kk. tipaton.
Siinähän se ommellessa, ruokaa laittaessa ja puutarhatöistä on mennyt.