Voisko N32v?
Vähän levittää vittuaan nuoltavaksi? Nuoletuttaa nii vitusti just nyt. Mies 30v
Kommentit (16)
Mitä helvettiä, se ei pane joka valkkaa!
T. N34
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:17"]
Toki aukaisen haarani aina, kun siitä on iloa herralle. Sitähän se lähimmäisenrakkaus on:) Voisitko panna sitten vastineeksi? N32v
[/quote]
Juu voisin mä kassini suhun tyhjentää:D Mutta voisin ensiks vähä nuolasta parhaat päältä ja tottakai loppusiivous myös? On nii kova puutos että taju lähtee:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:17"]
Toki aukaisen haarani aina, kun siitä on iloa herralle. Sitähän se lähimmäisenrakkaus on:) Voisitko panna sitten vastineeksi? N32v
[/quote]
Juu voisin mä kassini suhun tyhjentää:D Mutta voisin ensiks vähä nuolasta parhaat päältä ja tottakai loppusiivous myös? On nii kova puutos että taju lähtee:D Mies 30v
[/quote]
Juu, kyllä panokin paremmalta tuntuu, kun on ensin kunnolla maisteltu. Ja ehdottomasti jälkien siivous myös, kiitos:) En meinaan ole sitä vuosikausiin kokenut. Nyt rupesikin uudestaan panettaan vaikka juuri sain...
N32v
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:17"] Toki aukaisen haarani aina, kun siitä on iloa herralle. Sitähän se lähimmäisenrakkaus on:) Voisitko panna sitten vastineeksi? N32v [/quote] Juu voisin mä kassini suhun tyhjentää:D Mutta voisin ensiks vähä nuolasta parhaat päältä ja tottakai loppusiivous myös? On nii kova puutos että taju lähtee:D Mies 30v [/quote] Juu, kyllä panokin paremmalta tuntuu, kun on ensin kunnolla maisteltu. Ja ehdottomasti jälkien siivous myös, kiitos:) En meinaan ole sitä vuosikausiin kokenut. Nyt rupesikin uudestaan panettaan vaikka juuri sain... N32v
[/quote]
Höpö höpö! saanu nainen ei enää tuohon aikaan kirjottele, se nukkuu niinku ukkonsakkin...:D Sun eilen pesty, kerran kustu ja pantu vittus olis kyllä houkutteleva:D vaik nyt on kuule alettu hurjastella täälläki, on kuule valtion kumit nyt loppu sitte ja lapsen tekkoo. Mies 30v
Voi voi sun kanssas nulikka;) Ei paree mamman käydä nukkuun, kun on jäänyt nussiessa hommat tekemättä. Onneksi ei tarvii yksin kirota, kun on sellanen mies, joka ei jätä yksin kotitöitä tekeen. Vaikka kuinka olisi juuri pannut:) Eikä meillä muutenkaan kyllä käydä nainnin päälle heti nukkumaan vaikka väsyttääkin. Eikös se nyt ole kuules ihan liian riskialtista heti vääntää uutta muksua, kun voi se kohtu lervahtaa käsiin. Että ostakaa nyt vaan lisää niitä verotettavia kumeja:D
N32v
Miestäs varmaan pitäis varottaa noista kotitöistä ettei vaan pillu repee eikä se mekko kulu liikaa:D On se nii kumma ku kaikki pitää miehen tavalla tai toisella ostaa, mut nii oli meilläki, kerran erehyin vaihtaa tuolle pienimmälle vaipan nii jo oli pillua tarjolla eikä tarvinnukkaa oottaa ku reilu 2kk:D Nii se kohtu voi tosiaan repee, mut onneks ei pillu, sitä ei oo meidän mamilta noilla jutuilla revitty eikä tulla repii ja ei nii muuten mut se tärkein nii nyt olis hyvä aika alkaa tähtäilee taas ens kesälle hyvät lomat, eihän se muuten kannata edes... Mies 30v
Hakeutukaa työmarkkinoille sairaat . Tai hoitoon. Molemmat ok.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:07"]Miestäs varmaan pitäis varottaa noista kotitöistä ettei vaan pillu repee eikä se mekko kulu liikaa:D On se nii kumma ku kaikki pitää miehen tavalla tai toisella ostaa, mut nii oli meilläki, kerran erehyin vaihtaa tuolle pienimmälle vaipan nii jo oli pillua tarjolla eikä tarvinnukkaa oottaa ku reilu 2kk:D Nii se kohtu voi tosiaan repee, mut onneks ei pillu, sitä ei oo meidän mamilta noilla jutuilla revitty eikä tulla repii ja ei nii muuten mut se tärkein nii nyt olis hyvä aika alkaa tähtäilee taas ens kesälle hyvät lomat, eihän se muuten kannata edes... Mies 30v
[/quote]
Nyt se näppis umpeen pätkä. Ei jaksa naurattaa mun ukon mollaaminen.
N32v
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:07"]Miestäs varmaan pitäis varottaa noista kotitöistä ettei vaan pillu repee eikä se mekko kulu liikaa:D On se nii kumma ku kaikki pitää miehen tavalla tai toisella ostaa, mut nii oli meilläki, kerran erehyin vaihtaa tuolle pienimmälle vaipan nii jo oli pillua tarjolla eikä tarvinnukkaa oottaa ku reilu 2kk:D Nii se kohtu voi tosiaan repee, mut onneks ei pillu, sitä ei oo meidän mamilta noilla jutuilla revitty eikä tulla repii ja ei nii muuten mut se tärkein nii nyt olis hyvä aika alkaa tähtäilee taas ens kesälle hyvät lomat, eihän se muuten kannata edes... Mies 30v [/quote] Nyt se näppis umpeen pätkä. Ei jaksa naurattaa mun ukon mollaaminen. N32v
[/quote]
so... ku ei sitä noin tosissaa saa ottaa, ja meillä on täällä ihan sama juttu, mut en ikinä oo pahalla ottanu, tykkään jopa tehä kotitöitä eikä ikinä oo tarvinnu muijan käskee... mut sopiiko et mä takaapäin ensiks ja haluun kyllä sit että ratsastat myös vaik tiedän ettet siitä oikein tykkää? Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"]
Hakeutukaa työmarkkinoille sairaat . Tai hoitoon. Molemmat ok.
[/quote]
sulle tiedoks että työssäkäyvän ei tartte hakeutuu työmarkkinoille. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:07"]Miestäs varmaan pitäis varottaa noista kotitöistä ettei vaan pillu repee eikä se mekko kulu liikaa:D On se nii kumma ku kaikki pitää miehen tavalla tai toisella ostaa, mut nii oli meilläki, kerran erehyin vaihtaa tuolle pienimmälle vaipan nii jo oli pillua tarjolla eikä tarvinnukkaa oottaa ku reilu 2kk:D Nii se kohtu voi tosiaan repee, mut onneks ei pillu, sitä ei oo meidän mamilta noilla jutuilla revitty eikä tulla repii ja ei nii muuten mut se tärkein nii nyt olis hyvä aika alkaa tähtäilee taas ens kesälle hyvät lomat, eihän se muuten kannata edes... Mies 30v [/quote] Nyt se näppis umpeen pätkä. Ei jaksa naurattaa mun ukon mollaaminen. N32v
[/quote]
so... ku ei sitä noin tosissaa saa ottaa, ja meillä on täällä ihan sama juttu, mut en ikinä oo pahalla ottanu, tykkään jopa tehä kotitöitä eikä ikinä oo tarvinnu muijan käskee... mut sopiiko et mä takaapäin ensiks ja haluun kyllä sit että ratsastat myös vaik tiedän ettet siitä oikein tykkää? Mies 30v
[/quote]
Joo, oot kertonut kyllä, että teet kotona hommia ja siksi en tajuakaan miksi se olisi mikään vitsin aihe. Liian moni jättää hommat toisen harteille. Takaapäin sopii joo, mutta en hemmetissä ala kyykkäämään. Se on ihan hanurista koko touhu. Muuten voin kyllä ratsastaa, ei haittaa olleskaan. Täytyy kyllä varottaa, että oon aika itsekäs siinä asennossa.
N32v
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"]Hakeutukaa työmarkkinoille sairaat . Tai hoitoon. Molemmat ok.
[/quote]
Sairaat työmarkkinoille? Hyvin loogista ajatustyötä tosiaan:)
N32v
tarviiko siinä aina kyykkää? on monta tyyliä ratsastaa mut se yks on ehdottomasti paras. voin mä sua takaapäinki panna, mut sit ku alkaa tuntuu liian hyvältä vaihdetaan asentoo. Mies 30v
Ei tarvii kyykätä, mun mielestä ainakaan:) Yllättävän moni sitä kuitenkin aikoinaan halusi. Ehkä eivät tienneet paremmasta? Kovasti kyllä nauttivat myös mun tavastani hoitaa homma. Takaapäin seisten olis mun yksi suosikkeja. Joutuisin kyllä vähän koukistaan polvia sun kanssas;) Eipä haittais kuitenkaan, niin joudun mun lyhytjalkaisen miehenikin kanssa:D Mut joo, asennon vaihdot on ihan kivoja kunhan ei joka toinen minuutti tarvi vaihtaa.
N32v
Sun tapa hoitaa se ratsastus oli? älä nyt alota, en mä mikään kääpiö ole ja onhan tikapuut olemassa:D Mä taas en niin siitä tykkää, mut sit taas takaapäin istualtaan on hyvä, siinä on kiva räplää klittaa etukautta... Mies 30v
Toki aukaisen haarani aina, kun siitä on iloa herralle. Sitähän se lähimmäisenrakkaus on:) Voisitko panna sitten vastineeksi?
N32v