69
Mitä pidätte 69-asennosta? Minulle on parempi, että vuorotellen annetaan oraalista hoitoa. En pysty keskittymään kuin miehen hyväilyyn, joten omalta osaltani homma menee ihan ohi nautinnon suhteen.
Toki nautin kyllä miehelle hyvän tekemisestä.
Mies on muutaman kerran tuota pyytänyt ja kokeiltu on, mutta ei oikein kipinöi.
Kommentit (9)
eli en pysty keskittymään sekä antamiseen että saamiseen samaan aikaan. :) Joskus kun otan miesystävältä suihin hän pyytää että kääntyisin niin että hänkin voi nuolla, ja niin teenkin, ja yleensä siinä aina käy niin, että nuoleminen alkaa tuntua niin hyvältä että unohdan itse koko suihinoton ja nautin vaan... Tokihan se kivalta tuntuu, mutta mielummin kuitenkin niin, että kumpikin vuorollaan. :)
harmin paikka jos naiset eivät tykkää
Miehen mieliksi voi joskus olla ko. asennossa, mutta kyllä se menee antamisen puolelle. Munkin pitää saada ihan vaan olla ja nauttia jos saan suuseksiä.
Meillä mies ei välitä suihin otosta, mutta nuolee enemmän kuin mielellään. Me ollaan silloin 69:ssä mun jalat miehen kainalossa. Kun oon tarpeeks kiihottunu, mies laittaa mun peppuun liukkaria ja työntää toisen sormen peppuun ja toisen pimppiin. Nuollessaan mies sitten puristelee varovasti välilihaa. Se on niin kiihottavaa, että multa tulee melkein heti. Joskus, kun ollaan vähän otettu viiniä ja vapauduttu, mies laittaa sauvankin peppuun surisemaan. Tääon kuitenkin vaatinu pitkän ajan - ainakin 10 v - ennekuin kehtasin olla tämmösessä asennossa ja nauttia. Oon aika estoinen edelleen seksijutuissa. N 32
opettaisitko seksin saloja innokkaalle oppilaalle. perushommmat osaan tehdä ja naisen laukasta useamman kerran peräkkäin. haluisin taitavan naisen joka on kyltymätön. suonia mulla näkyy eri verenkierto on kunnossa samoin pystyn heti perään uudelleen ja vielä puolen tunnin sisällä kolmanteen (ekasta)
Minusta tämä on helpoin asento nuolla orgasmi naiselleni joka on erittäin hankala tapaus saada laukeamaan. Nainen selällään asento on huono niskalle. Korkea tyyny 69 asennossa oman pään alle helpottaa huomattavasti. Tykkään myös katsella naisen ihanaa pyllyreikää lähietäisyydeltä
Suuseksistä eri tavoin toteutettuna. Tuskin haluaisin olla suhteessa, jossa jäisin tuosta paitsi:)