Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menestyneiden miesten vaimot pitävät itsensä yleensä hoikkina ja seksikkäinä vaikka ikää tulee. Miksiköhän?

Vierailija
18.03.2022 |

Niin

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Nainen maksaa. Hoikkuus ja kauneus maksaa extraa.

Oikeastihan rahaa ei tarvita kun puhutaan hoikasta ja timmistä kropasta, mutta naiset haluavat vaivanpalkaksi luksusta.

Minä voin päivittäin rehkiä pari tuntia salilla jos sillä aikaa joku siivoaa kotona ja tekee valmiiksi terveellistä ja hyvää ruokaa. Siinä olisi hyvä vaihtokauppa.

Siivous on hyvää kuntoilua, mikä siinä terveellisen ruuan tekemisessä on niin vaikeaa? Ei siihen tarvita menestyvää miestä tai kuntosalia että pysyy hoikkana ja kunnossa. Omasta tahdosta se on kiinni.

Vierailija
82/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on menestynyt mies enkä itsekään ihan huonossa asemassa työelämässä ole. Ikää 42v. Liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa jaksamaan työelämän stressiä ja kiirettä, joten ne on elinehto meille molemmille. Olisko tässä vastaus? Toki myös omaa silmää miellyttää enempi itseni hoikkana kuin lihavana, joten ihan senkin takia pidän itseni kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin kyllä hoikempi duunarin kuin menestyneemmän miehen puolisona. Että ei se aina ihan korreloi keskenään.

Vierailija
84/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista keskustelua sinänsä mutta hyvin pinnallinen ja ulkonäköön keskittyvä aihe jälleen, kuten niin moni aihe täällä. Monesti saa pettyä. Syvällisemmät aiheet kai poistetaan. Voi myös olla joku toistuva fokus hoikkuudesta ehkä ap:llä. Eiköhän tässä elämässä muutakin tärkeää ole. 

Vierailija
85/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole menestyjä, silti olen pysynyt hoikkana ja hoidan itseäni, omilla rahoillani. Miten on mahdollista?

Kun en miehen takia sitä tee.

Onko miehesi geneettisesti erittäin komea?

Kukapa sitä kaljaa kittaavaa möhömahaa katselisi?

Ymmärrän sen. Mutta kysymys oli onko mies geneettisesti komea?

Tunnen montakin urheilullista naista jotka kyllä katselevat kaljaa kittaavia möhömahoja, kunhan nämä ovat geenikomeita, luontaisesti raamikkaita ja työelämässä menestyneitä.

Vierailija
86/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ole paljon sukulaisten kanssa keskusteltavaa, vatvovat omia ja sukulaisten/naapureitten painoa, tekemisiä ym. Pohjois-Pohjanmaalta. Mieluummin juttelen älyllisten ihmisten kanssa maailman menosta.

Vierailija
87/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu ponnistelemaan pitääkseen miehen

Kyllä se menestynyt mies osaa harrastaa syrjähyppyjä, vaikka siellä kotona odottelisikin se hoikka, seksikäs vaimo.

Ei kauneus takaa sitä ettei tule petetyksi.

Vierailija
88/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies antaa vaimolleen rahaa, jolla vaimo ostaa personal trainerin, botoxia, täyteaineita ja hampaidenvalkaisuja. Oliko muuta kysyttävää?

Tää on muuten koomista. Nää samat tyypit selittää kehonrakentajien lihasten johtuvan hormoneista, aivan kuin ne tulis ilman kovaa treeniä.

Se että sulle ostetaan PT ei tee sitä treeniä sun puolesta. 

Vierailija
89/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon et moni noista ukoista haluaisi uutta, mutta ei kehtaa hakea.

Vierailija
90/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Oikeastihan rahaa ei tarvita kun puhutaan hoikasta ja timmistä kropasta, mutta naiset haluavat vaivanpalkaksi luksusta.

Minä voin päivittäin rehkiä pari tuntia salilla jos sillä aikaa joku siivoaa kotona ja tekee valmiiksi terveellistä ja hyvää ruokaa. Siinä olisi hyvä vaihtokauppa.

Siivous on hyvää kuntoilua, mikä siinä terveellisen ruuan tekemisessä on niin vaikeaa? Ei siihen tarvita menestyvää miestä tai kuntosalia että pysyy hoikkana ja kunnossa. Omasta tahdosta se on kiinni.

Siivous on tylsää eikä se lopu koskaan. Juu, vessanpesulla ja pölyjen pyyhinnällä kunto tosiaan nousee.

Jokapäiväinen ruuanlaittokin on tylsää. Menestyvä mies voi kokkailla minulle, käy sekin, mutta siivooja pitää silti olla.

Vierailija
91/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää kirjoitti:

Mä uskon et moni noista ukoista haluaisi uutta, mutta ei kehtaa hakea.

Kehtaa? Tarkoitatko, että ei viitsi vai ei ilkeä? Mikä siinä erossa on niin vaikeaa, kun puolisosta oikeasti haluaa eroon?

Vierailija
92/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu ponnistelemaan pitääkseen miehen

Kyllä se menestynyt mies osaa harrastaa syrjähyppyjä, vaikka siellä kotona odottelisikin se hoikka, seksikäs vaimo.

Ei kauneus takaa sitä ettei tule petetyksi.

Sillä laittautumisella se nainen nimen omaan näyttää että kokee olevansa jotenkin alakynnessä, tekee mitä vaan ettei mies jättäis/menis vieraisiin. On puudeli eikä "sheefferi". Sit menee vuosikymmen kax ja naiselle jää botox huulet lörpöttämään..

Vierailija
93/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Keskivertosuomalainen käyttää tuon kaksi tuntia television katsomiseen päivittäin. Ja niin kuin näemme tv-tilastoista tai palstalta, moni katsoo roskaohjelmia kuten Temppareita tms.

Voisikohan tuosta ajasta käyttää 45 minuuttia kuntoiluun?

Ja hoikkana pysyy kun ei herkuttele. Tässä on se ongelma. Pitäisi hoikistua, mutta herkuttelusta ei luovuta eikä suostuta liikkumaan ellei mies korvaa sitä tarjoamalla luksusta tai kotitöitä.

Mikä siinä on sitten niin huonoa, jos käy kaksi tuntia salilla ja katsoo sitten kaksi tuntia telkkaria, kun ei tarvitse tehdä kotitöitä? Miksi naisen pitää aina huolehtia kaikista kotitöistä vaikka kävisi itsekin töissä? Menestynyt mies voi lyhentää työaikaansa ja hoitaa kotihommat, niin nainen voi käyttää sen ajan kuntoiluun.

Vierailija
94/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suuri osa on maksullisia naisia, siis ilman omaa työtä ja uraa. Pakko miellyttää maksajaa.

Suomessa on hyvin vähän tulottomia kotirouvia, suomalaiset naiset käyvät töissä. Kunnon koulutus, hyvä ammatti ja omat rahat on parasta, mitä nainen voi omaksi hyväkseen tehdä.

Vierailija
95/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies antaa vaimolleen rahaa, jolla vaimo ostaa personal trainerin, botoxia, täyteaineita ja hampaidenvalkaisuja. Oliko muuta kysyttävää?

Tää on muuten koomista. Nää samat tyypit selittää kehonrakentajien lihasten johtuvan hormoneista, aivan kuin ne tulis ilman kovaa treeniä.

Se että sulle ostetaan PT ei tee sitä treeniä sun puolesta. 

Iso osa, ehkä enemmistö, nykyihmisistä ei jaksa tehdä mitään asiaa pitkäjänteisesti, oli asia mikä tahansa.

Vierailija
96/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat maksullisia.

Keskivertosuomalainen käyttää tuon kaksi tuntia television katsomiseen päivittäin. Ja niin kuin näemme tv-tilastoista tai palstalta, moni katsoo roskaohjelmia kuten Temppareita tms.

Voisikohan tuosta ajasta käyttää 45 minuuttia kuntoiluun?

Ja hoikkana pysyy kun ei herkuttele. Tässä on se ongelma. Pitäisi hoikistua, mutta herkuttelusta ei luovuta eikä suostuta liikkumaan ellei mies korvaa sitä tarjoamalla luksusta tai kotitöitä.

Mikä siinä on sitten niin huonoa, jos käy kaksi tuntia salilla ja katsoo sitten kaksi tuntia telkkaria, kun ei tarvitse tehdä kotitöitä? Miksi naisen pitää aina huolehtia kaikista kotitöistä vaikka kävisi itsekin töissä? Menestynyt mies voi lyhentää työaikaansa ja hoitaa kotihommat, niin nainen voi käyttää sen ajan kuntoiluun.

Ja mitenkäs on asian laita ei-menestyneen miehen kanssa?

Ja entäs jos mieskin kuntoilee kaksi tuntia päivässä? Onko vain naisella oikeus saada omaa terveyttään edistävästä harrastuksesta palkkaa etujen ja luksuksen muodossa?

Vierailija
97/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menestyneiden miesten vaimot joutuvat usein ns. edustamaan.

Olemaan mukana erilaisissa tilaisuuksissa, ovat mukana työmatkoilla, lounailla, päivällisillä.

Olemaan kieleitaitoisia ja sosiaalisia ja seuramaan ajankohtaisia asioita tiivisti.

Miten he muutoin osaisivat keskustella miehen mahdollisten asiakkaiden, työtovereiden ja muiden kanssa.

On pakko pitää itsensä kuosissa, hoidataa ihonsa, pitää paino kurissa, hoidattaa hiuksensa.

Ja heillä on aina myös itsellään joku koulutus ja ammatti takana.

Harvassa Suomessa on ne parit, jossa vaimo työllistyy pelkästä edustamisesta.

Aivan toisin on vaikkapa jo Ruotsissa ja etenkin Usa:ssa

Vierailija
98/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kännissä venäläinen 60v. silikonirupuskakin näyttää hyvältä?

Vierailija
99/99 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä ole paljon sukulaisten kanssa keskusteltavaa, vatvovat omia ja sukulaisten/naapureitten painoa, tekemisiä ym. Pohjois-Pohjanmaalta. Mieluummin juttelen älyllisten ihmisten kanssa maailman menosta.

Eri ihmisten kanssa keskustellaa erilaisista asioista, ja yleensä heikoimman tiedot omaavan tasolla.

Se on sitä sosiaalista kanssakäymistä, myös sukulaisten kanssa.

Että kun tavataan, niin jokainen äänensä kuuluviin ja puheenvuoron.

Nuo asiat joista moitit sukulaisiasi ovat heidän kiinnostuksen kohteita, mikä sinä olet sitä halveksimaan.

Puhu sitten sen älykköpiirisi kanssa niitä älykkäimpiä ja tiede sun muita juttuja.

Kommenoija itse vaikuttaa erittäin ylimieliseltä ja  tyhmältä ihmiseltä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi