Menestyneiden miesten vaimot pitävät itsensä yleensä hoikkina ja seksikkäinä vaikka ikää tulee. Miksiköhän?
Kommentit (99)
Ei ainakaan ne, joilla on rahaa omastakin takaa :D
Menestynyt mies menee naimisiin usein älykkään naisen kanssa joka ymmärtää lihavuuden olevan terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona käy siivooja ja on aikaa ja rahaa huolehtia itsestään. Mietipä vaikkapa kolmen lapsen yksinhuoltajaa, missä välissä hänellä on aikaa treenata? Kaikki aika ja raha menee lapsiin. Lisäksi väsymys todellakin saa syömään välipaloja, helpoin on suklaa ja muut sokerimössöt.
Jos kotona kävisi siivooja ja ruoka tulisi kotiinkuljetuksella ja työt olisivat puolipäiväisiä. Siinä olisi hyvä aika vaikka joka päivä käydä treenaamassa.
Ei hoikkana pysyminen edellytä missään treeneissä ramppaamista
Kyllä pitäisi silti ehtiä liikkumaan, käydä vaikka kävelyllä useasti viikossa. Stressi myös lihottaa ja stressiä on lapsiperheessä. Vaativa työkin tuo stressiä.
Minusta hoikkana pysyminen vaatii myös keskittymistä ja aikaa. Aikaa miettiä syömisiä ja tehdä kevyempiä ruokia itselle. Lapsilla on usein eri maku ruokien suhteen ja lasten ruuissa saakin olla rasvaa ja sokeria.
Vuosittain olen ottanut tavaksi viettää etelässä viikon resortissa. Ruuat kuuluvat hintaan, ei tarvitse kuin olla ja nauttia elämästä. Olen yleensä laihtunut viikon aikana noin 2 kg. Stressitön ja kiireetön elämä ja mahdollisuus liikkua (uida ja touhuta lasten kanssa) todellakin laihduttaa ihan silmissä.
Olet ällö!
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti alkaa syödä stressiin, suruun, turhautumiseen, köyhyyteen. Ruoka on ainoa mielihyvä mihin on varaa elämässä.
Köyhänä ei ole varaa herkkuihin, ihan kokemuksesta voin kertoa. Jos on jatkuvasti varaa herkutella niin ei todellakaan ole köyhä.
Suomessa naisella on yleensä oma ura, vaikka mies olisi varakaskin. Koulutetut ihmiset yleensä ovat hoikemoaa porukkaa keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat maksullisia.
Nainen maksaa. Hoikkuus ja kauneus maksaa extraa.
Oikeastihan rahaa ei tarvita kun puhutaan hoikasta ja timmistä kropasta, mutta naiset haluavat vaivanpalkaksi luksusta.
Minä voin päivittäin rehkiä pari tuntia salilla jos sillä aikaa joku siivoaa kotona ja tekee valmiiksi terveellistä ja hyvää ruokaa. Siinä olisi hyvä vaihtokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti alkaa syödä stressiin, suruun, turhautumiseen, köyhyyteen. Ruoka on ainoa mielihyvä mihin on varaa elämässä.
Köyhänä ei ole varaa herkkuihin, ihan kokemuksesta voin kertoa. Jos on jatkuvasti varaa herkutella niin ei todellakaan ole köyhä.
Etkö osaa leipoa? Kotitekoisella ruualla lihoo helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat maksullisia.
Nainen maksaa. Hoikkuus ja kauneus maksaa extraa.
Oikeastihan rahaa ei tarvita kun puhutaan hoikasta ja timmistä kropasta, mutta naiset haluavat vaivanpalkaksi luksusta.
Minä voin päivittäin rehkiä pari tuntia salilla jos sillä aikaa joku siivoaa kotona ja tekee valmiiksi terveellistä ja hyvää ruokaa. Siinä olisi hyvä vaihtokauppa.
Keskivertosuomalainen käyttää tuon kaksi tuntia television katsomiseen päivittäin. Ja niin kuin näemme tv-tilastoista tai palstalta, moni katsoo roskaohjelmia kuten Temppareita tms.
Voisikohan tuosta ajasta käyttää 45 minuuttia kuntoiluun?
Ja hoikkana pysyy kun ei herkuttele. Tässä on se ongelma. Pitäisi hoikistua, mutta herkuttelusta ei luovuta eikä suostuta liikkumaan ellei mies korvaa sitä tarjoamalla luksusta tai kotitöitä.
Tuo "raha auttaa" on pelkkää selittelyä, koska naiset haluavat maksun hoikkuudesta.
Minä olin köyhänä hoikka ja hyväkuntoinen. Nyt on kertynyt mahaa, koska on työkiireitä ja tulee naposteltua. Normaalissa 8 tuntia/päivä-työssä ei lihoisi, mutta pitkäöt päivät asiantuntijana ovat isompi haaste.
Toisin kuin naiset, tiedostan että kaikki tämä on oikeasti tekosyitä ja omasta viitseliäisyydestä kiinni.
Mun mies ei ole menestyjä, silti olen pysynyt hoikkana ja hoidan itseäni, omilla rahoillani. Miten on mahdollista?
Kun en miehen takia sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole menestyjä, silti olen pysynyt hoikkana ja hoidan itseäni, omilla rahoillani. Miten on mahdollista?
Onko miehesi geneettisesti erittäin komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa leipoa? Kotitekoisella ruualla lihoo helposti.
Ei muuten liho. Syöt liikaa, siinä ongelma.
Ne on alunperin valineet sellaiset vaimot. Ovat menestyneet siis myös valinnassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi geneettisesti erittäin komea?
Kukapa sitä kaljaa kittaavaa möhömahaa katselisi?
Ehkäpä sillä menestyneellä miehellä on menestynyt vaimo, joka tekee ihan omaa uraansa ja haluaa pysyä hoikkana ja näyttävänä ihan itseään varten. Ihme viiskytlukulaisia kommentteja, että rikkailla ukoilla olisi joku kotirouva jumppailemassa. En tunne yhtäkään, mutta menestyneitä pareja useamman.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on varaa käydä hoidoissa, kuntosalilla ja syödä terveellisesti. 👍 Harva käy töissä, joten voi keskittyä pitämään huolta itsestään. Mies hoitaa kulut niinkuin pitääkin.
Kyse ei suinkaan ole aina rahasta vaan tahdosta, asenteesta ja tiedosta. Naapurissa asuu vauras perhe isossa talossaan. Naapurina, pientuloisena, olen huomannut, kuinka rouva hiihtää vanhoilla suksillaan, ajaa vanhalla kolmivaihteisella pyörällä jo nyt osan kauppa- ym. reissuista, ostipa kertomansa mukaan Tokmannilta kypärän. Tekee perusruokaa m. juureksista ja kasviksista. Kertoi, että kerran viikossa on tehtävä makaronilaatikkoa perheelle. Ujuttaa sinne kuulemma mukaan porkkanaa ym. juureksia.
Ja hoikka hän on.
,
Hassu keskustelu...
Jos nainen on vähä-älyinen, todennäköisesti ulkonäön ylläpitäminen liittyy elättäjän pitämiseen.
Jos kyse on älykkäästä ja koukuttautuneesta henkilöstä, jos ihan tiedon perusteella hän osaa ymmärtää hyvän terveyden ylläpidon vaikuttavan kokonaishyvinvointiin. Yleensä myös varallisuus ei ole vain miehen varassa.
On teillä pohdinnat.
Hyödyttää aivan hel…tisti.
Äijä sen kun rapistuu ja olettaa että nuori vaimo häntä himoitsee muuta kuin sen rahoja ja nuoria villejä oriita.