Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IPhonesta ja toisen puhelimen selaushistorian seuraamisesta tietäville

Vierailija
26.08.2015 |

Olen tosi pöllö kännyköiden kanssa, joten nyt tarvitaan viisaampien apua. Mulla on Iphone5 käytössäni, kyseessä on työsuhdepuhelin. Olen töissä isossa firmassa, jonka tietoturva-asiat myös kännyköiden osalta ovat tärkeitä ja yritys mm. rajoittaa monia asioita mitä puhelimella voi ja ei voi tehdä.

Mieheni on tosi mustasukkainen minusta ja mieleeni on tullut, että pystyykö mieheni asentamaan jonkun seurantasovelluksen/ohjelman itselleen, jolla hän voi seurata netin sivuhistoriaani puhelimestani etänä? Minulla on tullut aavistus, että mies tietää mitä sivuja seuraan puhelimellani hänen juttujen ja tekemiensä asioiden osalta.

Mietin, että voiko työantajani olla laittanut jotkut sellaiset estot puhelimeeni, että tällaiset seurantajutut mieheni (tai kenen tahansa) toimesta on estetty? Mies on kyllä nokkela tietotekniikassa, koska on tietotekniikan DI. Mies sanoi laittaneensa jo lasten puhelimiin jotkut jutut että pystyy seuraamaan etänä mitä lapset selailevat kännykällään netissä, näytti vielä minulle että katsos kun "Liisa" on googlettanut kännykällä tuonkin asian. Mitenköhän saan selville, että seuraako joku (eli mies) puhelimeni toimintaa etänä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä