Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittaako vauvan syntymästä vai ei?

Vierailija
26.08.2015 |

Siskoni laittoi välit poikki. Syyhyn ja syyllisiin sen enempää menemättä, ilmoitanko hänelle vauvan syntymästä vai annanko kuulla jostain muualta?

Jos en ilmoita syttyykö pahempi sota ja toisaalta, mitähän ilkeää vastaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoittaisin, tosin riippuu ihan siitä, millaiset välinne ovat.

Vierailija
2/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi, jos välit on poikki. Kuulkoot muualta jos kuulee, kerran ei muutenkaan olla tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis ei halua olla tekemisissä kanssani. Sukujuhlissakin oli ulkona, kun minä sisällä.

Loukkasin häntä omasta mielestäni aivan asiasta, mutta sillä ei ole väliä..

Ahdistaa ajatus, jos hän sitten pilaa iloisen tapahtuman jollain ilkeydellä..

Vierailija
4/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:19"]Hän siis ei halua olla tekemisissä kanssani. Sukujuhlissakin oli ulkona, kun minä sisällä.

[/quote]

Miksi sulla oli tarve loukata? Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta loukata ketään.

Vierailija
5/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:19"]Hän siis ei halua olla tekemisissä kanssani. Sukujuhlissakin oli ulkona, kun minä sisällä.

[/quote]

Jos sinä olet loukannut, kuuluu sun pyytää anteeksi ja jos olet kertomatta vauvasta loukkaat uuden kerran ja nöyryytät siskoasi kun kuulee tutun tutulta, että hänen siskonsa on saanut vauvan.

Vierailija
6/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin vauvan syntymästä ja pyytäisin samalla anteeksi. Oma asiansa, miten reagoi.

Vierailija
7/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin. Siinä menee viimeinenkin mahdollisuus sopuun muuten.

Vierailija
8/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun en hirmusti ole veljeni kanssa tekemisissä, niin en oletä hänen minulle uusista lapsistaan raportoivan... ja meillä ei ole mitään riitaa tms. ollaan vaan ajauduttu kauas toisistamme sekä fyysisesti että henkisesti. Kertoo sitten kun tavataan tai joku muu sukulainen ehtii ensin, ihan sama.

Vierailija
9/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin vaikka lähetät kirjeen tai kortin missä pyydät anteeksi ja toivot samalla että tulevalla lapsella on olemassa rakastava täti

Vierailija
10/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi olen siis pyytänyt heti riidan yhteydessä. Hän päästeli suustaan ihan omat sammakkonsa, eikä ole kokenut tarpeelliseksi pyytää anteeksi.

Ei siis ottanut anteeksipyyntöjä vastaan, vaan toivotti hyvää loppuelämää..

Vierailija
11/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"]Anteeksi olen siis pyytänyt heti riidan yhteydessä. Hän päästeli suustaan ihan omat sammakkonsa, eikä ole kokenut tarpeelliseksi pyytää anteeksi.

Ei siis ottanut anteeksipyyntöjä vastaan, vaan toivotti hyvää loppuelämää..
[/quote]

No kerro vaikka se juttu, niin voidaan auttaa oletko oikeasti loukannut syystä vai syyttä.

Vierailija
12/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:33"]

Anteeksi olen siis pyytänyt heti riidan yhteydessä. Hän päästeli suustaan ihan omat sammakkonsa, eikä ole kokenut tarpeelliseksi pyytää anteeksi. Ei siis ottanut anteeksipyyntöjä vastaan, vaan toivotti hyvää loppuelämää..

[/quote]

Eli annat olla...sulla on hyvä loppuelämä ja hän kuulee siitä sitten muualta.

Vierailija
13/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loukkasin aivan asiasta..." 

Jotenkin en nyt hahmota tätä käytöskukkasta. 

Vierailija
14/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:39"]"Loukkasin aivan asiasta..." 

Jotenkin en nyt hahmota tätä käytöskukkasta. 
[/quote]

Jos joku käyttäytyy huonosti/ vaarallisesti ja huomautat tästä, onko sinulla mielestäsi ollut aihettakin sitten sanoa, vaikka toinen loukkaantuisikin asiasta?

Vierailija
15/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on siis näitä, jotka aina vetävät herneen nokkaan ja ovet paukkuen pannaan välit poikki?

Minä laittaisin kuitenkin viestin menemään. Toivottavasti aikuisena osaa olla vastaamatta, jos ei ole mitään nättiä sanottavaa!

Vierailija
16/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta ensin luulin että siskoni on tuon kirjoittanut.

Mulla myös tilanne etten ole nyt siskoni kanssa väleissä.

Meni tyhmästä syystä, mutta hänen miehensä taas loukkasi. Sisko synnytti ja facebookista sain tietää.
Ei ilmoittanut henk.kohtaisesti.

Pian synnytän minä ja mietin ilmoitanko hänelle. Ehkä laitan viestiä. Suljin facebookin enkä sitä kautta ilmota kenellekkään vauvan syntymisestä.

Vierailija
17/17 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:39"]"Loukkasin aivan asiasta..."  Jotenkin en nyt hahmota tätä käytöskukkasta.  [/quote] Jos joku käyttäytyy huonosti/ vaarallisesti ja huomautat tästä, onko sinulla mielestäsi ollut aihettakin sitten sanoa, vaikka toinen loukkaantuisikin asiasta?

[/quote]

Siinä tapauksessa "huomautan/sanon asiasta" en siis loukkaa. Jos joku loukkaantuu siitä että ihan asiasta sanotaan, se on hänen oma valintansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi