Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatuksia ennen naimisiinmenoa

Vierailija
26.08.2015 |

Hääpäivä lähestyy ja nyt yhtäkkiä se jysähti tajuntaan aivan kuin en olisi muka koskaan aiemmin ajatellut että hei, olen oikeasti menossa naimisiin. Ahdistaa ja ajatukset kiertää kehää. Lienee normaalia? Minkälaisia fiiliksiä teillä muilla on ollut hääpäivän lähestyessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ahdistaa? 

Mua ahdisti ne perkeleen juhlat, en olisi edes halunnut mutta puolison toivetta kunnioitin. Itse naimisiinmeno ei ahdistanut kun puolisko on oikea ja erota voi jos se massamurhaajaksi paljastuu

Vierailija
2/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Itselleni on tärkeämpää naimisiin meno kuin puolisolleni. Rakastan miestäni täydellä sydämellä ja tiedän hänen olevan paras juuri minulle. Mutta silti olen käynyt läpi jonkinlaisen hääpaniikin. Mitä jos tämä ei onnistukaan, rakastaako hän minua oikeasti jne.
Kyllä se ohi menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko minulle huolestuttavimman, suuren tai pienen, piirteen tulevassa puolisossasi, niin minä kerron sinulle, että mikä ahdistaa? Ahdistus voi tosin liittyä myös vapaudenmenetykseesi. Itketkö hääpäivänäsi onnesta vaiko vapautesi menettämisen vuoksi? Ja jos puolisosi itkee, niin mieti, että miksi. Vai onko avioliitto jokin toteutettamista odottava unelma vain?

Vierailija
4/4 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:41"]Voi kuule. Itselleni on tärkeämpää naimisiin meno kuin puolisolleni. Rakastan miestäni täydellä sydämellä ja tiedän hänen olevan paras juuri minulle. Mutta silti olen käynyt läpi jonkinlaisen hääpaniikin. Mitä jos tämä ei onnistukaan, rakastaako hän minua oikeasti jne.
Kyllä se ohi menee!
[/quote]

Minua aina hieman häiritsee kun joku sanoo "voi kuule".