Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Natoon mennään! Saarikko MT:n kolumnissaan: ”Keskustalla ei ole ideologisia esteitä Natoon liittymiselle”

Vierailija
18.03.2022 |

Nyt on kaikki puolueet ilmoittaneet olevansa Naton kannalla!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit eivät ole. Heillä lienee ideologisia esteitä kuten kommareilla ja ilman pääministerin kannatusta mikään asia ei etene.

Vierailija
2/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Valta kuuluu kansalle sanoo? Tähänkö tämä nyt kaatuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo sitä ihan täysin tarkoittanut. Ei ole ideologisia esteitä. Jotain muita esteitä ei ilmeisesti sulkenut pois?

Vierailija
4/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää.

Kaikkihan me Venäjää pelkäämme, ei sitä kannata erikseen mainita.

Vierailija
5/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mennäänkö, mutta pääasia ettei päätöstä tehdä missään torikokouksissa, vaan rationaalisin perustein.

Vierailija
6/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu pettää aina.

7/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei vain tulisi kansanäänestystä. Venäjän oliai helppo sitä manipuloida.

Vierailija
8/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en juo, mutta sinä päivänä kun Suomesta tulee virallisesti Naton jäsen, lupaan ottaa toisellekin jalalle!

Vierailija
9/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki estää kostoksi Suomen jäsenyyden, kun ei itse pääse EU jäseneksi.

Vierailija
10/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että mennään. Oikea päätös.

Vierailija
11/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10348 kirjoitti:

Kunhan ei vain tulisi kansanäänestystä. Venäjän oliai helppo sitä manipuloida.

Ei tule Marinhan sanoi että eduskunta tekee päätöksen ja kansahan on jo puhunut.

Vierailija
12/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Suomi ja Turkki on erittäin hyviä ystävyksiä. Turkki on jo Natossa ja se on todella vahva ja canha valtio. Turkki ampui Venäläiset koneet suoraan alas kun tekivät rajaloukkauksen. Siellä on 80 miljoonaa ihmistä, jotka taistelee kuolemaan asti.

Vierailija
13/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt myös mielessä. Kai se Lavrov sitäkin asiaa on sivunnut Turkin vierailullaan.

Vierailija
14/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro ei kuulemma halua hoitaa omaa puolustustaan, vaan odottaa että muut hoitaa sen heidän puolesta. Minua vähän epäillyttää onko Virosta ylipäänsä hyötyä Natolle tai muille, se tuntuu odottavan että muut hoitaa eikä ole valmis itse ottamaan vastuuta. Kai sinne Natoon on pakko meidänkin liittyä, mutta Viro saa luvan alkaa ottamaan vastuuta itse, eikä olettaa että muut hoitaa.

"Vaikka Viro esiintyy kansainvälisillä areenoilla äärimmäisen kärkkäästi ja jopa sotaisasti Venäjää kohtaan, ei se ole tehnyt käytännöllisesti katsoen juurikaan mitään omien asukkaidensa turvallisuuden eteen mahdollisen sodan syttyessä.

Edes pääkaupungissa Tallinnassa ei ole kunnollisia pommisuojia, ei toimivia hälytyssireenejä, eikä edes tekstiviestipohjaista tai vastaavaa tiedotusjärjestelmää. Sellaisten luomista ja ylläpitämistä on toistaiseksi pidetty Virossa liian kalliina."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f25a90a3-0c29-4027-9f03-92169f7fd843

Vierailija
15/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käynyt myös mielessä. Kai se Lavrov sitäkin asiaa on sivunnut Turkin vierailullaan.

Turkki tahtoo EU:hun. Suomi äänestää vuorostaan kyllä.

Vierailija
16/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö voisi käyttää Risto Rytin kikkaa ja luvata Putelle henkilökohtaisesti, ettei Suomi liity Natoon. Sitten liitytään kumminkin yhtenä kauniina aamuna. Näytetään rajalla keskisormea ja paljasta persettä.

Vierailija
17/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro ei kuulemma halua hoitaa omaa puolustustaan, vaan odottaa että muut hoitaa sen heidän puolesta. Minua vähän epäillyttää onko Virosta ylipäänsä hyötyä Natolle tai muille, se tuntuu odottavan että muut hoitaa eikä ole valmis itse ottamaan vastuuta. Kai sinne Natoon on pakko meidänkin liittyä, mutta Viro saa luvan alkaa ottamaan vastuuta itse, eikä olettaa että muut hoitaa.

"Vaikka Viro esiintyy kansainvälisillä areenoilla äärimmäisen kärkkäästi ja jopa sotaisasti Venäjää kohtaan, ei se ole tehnyt käytännöllisesti katsoen juurikaan mitään omien asukkaidensa turvallisuuden eteen mahdollisen sodan syttyessä.

Edes pääkaupungissa Tallinnassa ei ole kunnollisia pommisuojia, ei toimivia hälytyssireenejä, eikä edes tekstiviestipohjaista tai vastaavaa tiedotusjärjestelmää. Sellaisten luomista ja ylläpitämistä on toistaiseksi pidetty Virossa liian kalliina."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f25a90a3-0c29-4027-9f03-92169f7fd843

Kunhan Suomi on Natossa, loppuu Viroltakin sluibailu.

Vierailija
18/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki saattaa vielä kiitollisena muistaa miten meidän Olli Rehn ajoi Turkin EU-jäsenyyttä pää märkänä.

Vierailija
19/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ne tunarit, jotka suistivat Suomen näihin onnettomuuksiin, pyrkivät käyttämään Ukrainan sotaa perusteena Suomen liittymiseksi sotilasliitto Natoon. Tässä pyritään käyttämään hyväksi niitä pelkoja, joita Venäjän hyökkäys Ukrainaan on saanut kansan keskuudessa aikaan.

Ukrainan kriisin pitäisi johtaa päinvastaiseen johtopäätökseen."

https://www.paavovayrynen.fi/2022/03/04/dissidentteja-murhataan-suomess…

Vierailija
20/47 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ja vastuu kuuluvat presidentille ja valtioneuvostolle

https://www.paavovayrynen.fi/2022/03/12/valta-ja-vastuu-kuuluvat-presid…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä