Nyt loppui tämä ajanhaaskaus!, hyvästi av
Oli mukavaa tuhlata aikaa täällä. Nyt loppui! Lopetan turhan palstailun, heitin monta tuntia eilenkin täällä hukkaan!
Hei hei ja hyvää loppuelämää kaikille mammoille :) Ehkä joskus vielä tavataan kun olen vaikka äitiyslomalla.
Kommentit (25)
Kakkonen lisää vielä, että palstatauko tekee kyllä oikeasti hyvää, elämä kirkastuu ja alkaa taas hymyillä :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"]
Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan.
[/quote]
Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta.
Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"]
[/quote]
Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata.
[/quote]
Käyn täällä viikossa paristi, ja kyllä mä näitä jaksan lukea.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"] Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan. [/quote] Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta. Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata. [/quote] Käyn täällä viikossa paristi, ja kyllä mä näitä jaksan lukea.
[/quote]
Ei helmiä sioille.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"]
[/quote]
[/quote]mulla ei toimi. Voin hyvin olla lomat pois ja palata iloisena.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:49"]Täältä kuulee ekana kaikki juorut.
[/quote] jostain blogityypistä? Hanki se elämä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"] Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan. [/quote] Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta. Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata. [/quote]mulla ei toimi. Voin hyvin olla lomat pois ja palata iloisena.
[/quote]
Tuo kertoo sun mausta, tasosta ja älykkyydestä kyllä kaiken aika tyhjentävästi.
Jossain selaimissa voi olla mahdollista blokata vaikkapa juuri tietty osa jotain sivua jos ei ole itsekuria olla käymättä. Vielä parempi voisi olla keksiä jotain muuta tekemistä ajaksi jolloin tulee käytyä ja laittaa asiasta vaikka muistutuksen alkuun jos tapoja vaikea muuten muuttaa.
Itsellä yleensä joku 'addiktio' menee parissa päivässä ohi mutta kun kiinnostavia juttuja on paljon niin jokaiseen menee aina oma aikansa ja loppujen lopuksi olenkin saanut nyt 10 vuotta kulutettua pitkälti netissä pyörimässä. Veikkaan että muutkin tekee vastaavaa jos aikaa on ja sitten tulee helposti kaikenlaista terveyshuolta (mitä ilmeisemmin siksi että sydämen pumppaus jotenkin laiskistuu jos ei juokse tms päivittäin, ensimmäiset oireet paljosta istumisesta voi olla kylmät lattiat ilman sukkia tai jotain erikoisia tuntemuksia käsissä).
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"] Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan. [/quote] Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta. Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata. [/quote]mulla ei toimi. Voin hyvin olla lomat pois ja palata iloisena.
[/quote]
Tuo kertoo sun mausta, tasosta ja älykkyydestä kyllä kaiken aika tyhjentävästi.
[/quote] ohoh, meillä on täällä varsinainen selvinnäkijä :D
Oli pakko tulla lukemaan kommentit! :DS
Mutta en avannut enkä avaa muita Ketjuja!
So long, av, so long!
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"] Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan. [/quote] Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta. Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata. [/quote]mulla ei toimi. Voin hyvin olla lomat pois ja palata iloisena. [/quote] Tuo kertoo sun mausta, tasosta ja älykkyydestä kyllä kaiken aika tyhjentävästi. [/quote] ohoh, meillä on täällä varsinainen selvinnäkijä :D
[/quote]
Ottaako noin päähän sen toteaminen, että makusi on paskaa ja viihdytät itseäsi tällaisella roskasivustolla? :)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:25"] Ei kannata kerralla kokonaan lopettaa, rajotat vaan. [/quote] Väärin. Juuri täyslopetuksella saa parhaiten lopun tämän paskan lukemisesta. Kokeilepa olla viikko ilman ja tulet lukemaan etusivun ketjut. Voin TAATA että tunnet kuvotusta etkä jaksa yhtäkään ketjua edes avata. [/quote]mulla ei toimi. Voin hyvin olla lomat pois ja palata iloisena. [/quote] Tuo kertoo sun mausta, tasosta ja älykkyydestä kyllä kaiken aika tyhjentävästi. [/quote] ohoh, meillä on täällä varsinainen selvinnäkijä :D
[/quote]
Ottaako noin päähän sen toteaminen, että makusi on paskaa ja viihdytät itseäsi tällaisella roskasivustolla? :)
[/quote]ei ollenkaan. Sinä vain huvitat kovasti rivien välistä luvullasi. Huomaatko muuten missä itse viihdyt juuri?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 15:42"]Oli pakko tulla lukemaan kommentit! :DS
Mutta en avannut enkä avaa muita Ketjuja!
So long, av, so long!
Ap
[/quote]yhäkö täällä roikut ja vielä vaivaudut kirjoittamaan että kävit täällä.
Googlaat jonkun elämääsi hämmentävän asian ja kas kummaa, ensimmäiset osumat johtavat tälle palstalle.
...onnea yritykseen! T. Jo kuusi vuotta lähtöä tehnyt