Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teille jotka aina reissaatte

Vierailija
26.08.2015 |

Teidän elämä on varmasti täynnä tylsyyttä koti arjessa, koska aina täytyy olla haaveilun kohde, yrittäjää keksiä jotain tekemistä sen sijaan että elämä menee uneksiessa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien oikeasti elämäänsä ja arkeensa tyytyväistä ihmistä on noin jaksanut kiinnostaa  muiden toisentyyppisen vapaa-ajan arvostelu? Ainoastaan katkerat yleensä kyttää tällä tavalla muiden menoja ja tekevät negatiivisia kommentteja muiden matkustelusta (sarjassamme "väärin suoritettu elämää, kun ei mene samalla tavalla kuin esim. ap:lla"). Ne jotka oikeasti ovat tyytyväisiä siiihen elämäänsä, kykenevät yhtä positiivisesti juttelemaan omista jutuistaan kuin kuuntelemaan juttuja toisten lomareissuistakin.

Vierailija
42/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan tykkään eri kulttuureista ja maisemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kahden lapsen yh äitinä pystyin tulossa olevan välimeren matkan maksamaan kolmen kk säästämisellä + lomarahoilla

Vierailija
44/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:08"]

Arkea ei voi olla jos ei ole juhlaa.

[/quote]

Mitä minun elämäni sitten on, jos en saa sitä arjeksi kutsua?

Vierailija
45/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

36: Väsynyt tupakkavertaus.

Vierailija
46/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minulla ei ole (vielä) lapsia eikä asuntolainaa. Asun miehen omistamassa asunnossa ja asumiskustannukset on matalat. Olemme keskituloisia.

Työtäni lukuunottamatta rakastan arkea! Minulla on ihana mies, paljon hyviä ystäviä ja todella antoisa harrastus. Kun saan nauttia arjesta täällä on mukavaa matkustella lomilla. Ystäviä on myös ulkomailla. Tänä vuonna olen käynyt kolmella ulkomaan matkalla ja nähnyt ja kokenut niin hienoja juttuja etten voisi parempaa lomaa kuvitellakaan!

Vierailija
47/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:03"]

36: Väsynyt tupakkavertaus.

[/quote]

Eli suomeksi: Osui ja upposi! Saman laskelman voisi tehdä alkoholin suhteen, monen kohdalla puhuttaisiin varmaan vielä useammasta matkasta per vuosi. Face the facts?

Vierailija
48/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse kysymykseesi, olet valinnut asua korvessa, joten vuosien aikana maksatte autoista, joiden arvo nollaantuu, ison summan. Sekä lisäksi kovat matkakulut.Ihmettelen aina tällaisia valintoja. Lisäksi asuntojen arvo siellä korvessa harvemmin nousee.

Vierailija
49/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on lähes yhtä mukavaa kuin matkustelu. Syömme jatkuvasti ulkona, käymme konserteissa, teatterissa, taidenäyttelyissä, kotimaan matkakohteissa ja hotellilomilla myös Suomessa. Käytämme siis likimain kaiken liikenevän rahan palveluihin ja elämyksiin (matkustelun lisäksi). En ole ajatellut ottaa hautaan mukaan euroakaan.

Vierailija
50/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aski päivässä tupakkaa, tekee noin 2000 e savuna ilmaan vuodessa. Tuolla hinnalla pääsee 2 vk Thaimaahan, noin vertailun vuoksi. Tai vaihtoehtoisesti ainakin 2 pidennettyä viikonloppua Euroopan suurkaupunkeihin. Elämä on valintoja. Ei matkailu aina ole rahasta kiinni, riippuu siitä, mihin ne rahansa käyttää.

Vierailija
51/51 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä "miten sulla on varaa"-kortti heitetään. Kyse on prioriteeteista.