Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Saattaa olla että vahingossa törmään suhun huomenna. Mitähän mä sanoisin?
En tiedä <3
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä lueskellut "Missä tapasit puolisosi?" keskusteluja ja kaikista saa sen kuvan, että kun se oikea on löytynyt, mies on aika pikaisesti tehnyt jonkun muuvin. Eli kun miestä kiinnostaa, hän kyllä tekee asialle jotain.
"Jotain" ei välttämättä tarkoita suureellisia, näyttäviä esityksiä ja tajunnanräjäyttäviä tempauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet muuttunut viimeisen 15 vuoden aikana?
Kaikin tavoin
Oletko sama vai eri? 🤔
Jääkö tää juttu vaan tuhnupieruksi.
Siitä on yli vuosi kun viimeksi näimme. Et voi nähdä minua enää. Olen hyvin pahoillani kun ihastuit, niin ei olisi saanut käydä. Onneksi valitsit kuitenkin oikein. Nyt yksin, en voi ihastua enää muihin. Muistot kuitenkin lämmittää, enkä kadu että koin niin paljon tunteita, silloin olin elossa.
Jospa sä olisit vähemmän kärttysen oloinen levättyäs keväisellä kaupunkilomalla. Lupaan hymyillä sulle. Vastaatkohan siihen?
En tiedä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet muuttunut viimeisen 15 vuoden aikana?
Kietonut sydämeni suruun, josta irtaantumiseen ei lyhyt loppuelämä tule riittämään.
Me too.
Iltahali naiselle jolla sininen auto 🤗🚙
Vierailija kirjoitti:
Arkihuolesi kaikki heitä.
Kiitos, tämän otan! Jospa tuo toisi sinut vähän lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ketjussa voi tuhlata loppuelämänsä haaveillen, jos niin haluaa. Tai voi olla rohkea ja alkaa tehdä asioita irl. Etsiä kaivatun numeron ja lähettää wa tai sms viestin. Jos tarpeeksi paljon jotain haluaa, silloin yrittää. Sivusta taas.
Joskus asioilla ei ole tarkoituskaan edetä. Haaveillaan vain kaipaus pois. Joskus voi suorasta yhteydenotosta olla paljonkin haittaa, tulevaisuutta silmälläpitäen.
Sivusta. Juurikin näin. Suorasta yhteydenotosta johtuen itse tulen karttelemaan omaa kaivattuani niin ettemme tule tosiaan enää ikinä kohtaamaan missään tilanteissa. Jos sattuu tulemaan vastaan niin käännyn nopeasti toiseen suuntaan. Meidän välille ei ole enää tulossa mitään ja kaipailen omat kaipailuni hänen osaltaan loppuun ja elämä jatkuu. Kuitenkin se tilanne se etten halua törmätä häneen enää missään tilanteissa joistakin jutuista johtuen.
Otit häneen yhteyttä? Mitä siitä seurasi?
Juurikin se että vain nolasin itseni. Ja tulos on sen mukainen. Ei ole elämässäni ensimmäinen kerta kun alan karttaa jotain ihmistä nolattuani itseni. Niitäkin ihmisiä en ole sen jälkeen tavannut.
Mokailu on kuule elämän suola! Älä ole niin ankara itsellesi. En usko että olet nolannut mitään tai ketään.
Joo. No kuitenkaan en tule enää törmäilemään häneen, enkä edes halua. Pisimpään olen päässyt jo karttelemaan ihmisiä muutamat kymmenet vuodet näkemättä heitä enää missään.
Ihan turhaan karttelet! Olet ihana tyyppi. Et nolannut mitään. Hänen menestys.
Minulla on todettu vuosia sitten eristäytyvä persoonallisuus. Välttelen ihmisiä muutenkin. Se vaan voimistuu näin vanhemmiten. Luultavasti olen joku päivä täysin omissa oloissani asuva erakko, joka toisen ihmisen nähdessään suuntaa päinvastaiseen suuntaan.
Minullakin. Tosin en ole tehnyt mitään sellaista, että olisi tarvinnut diagnosoida mitenkään, tunnen vain itseni vaikka sokeita pisteitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on yli vuosi kun viimeksi näimme. Et voi nähdä minua enää. Olen hyvin pahoillani kun ihastuit, niin ei olisi saanut käydä. Onneksi valitsit kuitenkin oikein. Nyt yksin, en voi ihastua enää muihin. Muistot kuitenkin lämmittää, enkä kadu että koin niin paljon tunteita, silloin olin elossa.
Jos olisit hän niin olethan sinä elossa ja varsin hyvinkin. Harmi ettei meistä voinut tulla mitään. Löydät vielä jonkun sopivan, niin karismaattinen kun olet.
Kaikki mitä mä annoin jäänyt on sulle, enkä löydä sua enää…
Sua lemmin kuni mieletön mä oisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jotakin epätoivottavaa tapahtunut?
Joo...
?
Mitä haluaisit tietää tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Sua lemmin kuni mieletön mä oisin.
*kani?
Hyvää yötä Jaakko. Oot ihana.
Vierailija kirjoitti:
Iltahali naiselle jolla sininen auto 🤗🚙
Kiitos samoin 🫣
Halataan puoliltaviikoin.
Tavallaan täysin, tavallaan en mitenkään.