Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu rakastaa puolisoaan palavasti, miten sitä paloa riittää vielä kaipaamiseen?
Ei mitenkään, koska hän saa kaiken tarvittavan siltä puolisoltaan.
SivustaTai sitten kaipaa, kun ei saa puolisoltaan enää mitään vastakaikua. Toiselta sivulta
Riippuu tilanteesta. Itse en edes toivo suhdetta hänen kanssaan. Seksisuhteita en harrasta. Pidän ja arvostan häntä ihmisenä.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkaan ei kai kukaan aikuinen ihminen luule, että ulkonäkö varsinaisesti liittyisi siihen löytääkö sopivaa puolisoa tai edes seksikumppaneita tai yhtään mitään.
- Ikisinkku sivusta
Luulen kyllä, että ulkonäköni on syynä siihen, etten saa puolisoa.
Tuskin. Kyllähän kaiken näköiset pariutuu ja löytää rakkauden :)
Ei minun näköiset.
Olit tänään tosi upea hiukset nutturalla. Voitaisko tutustua?
Oliko se synttärilahja? Oli tai ei, annoit sen silti. 🙂
Anssi Kela vois tehdä meille biisin ruskeasta autosta.
Mä niin vaan haluaisin että huomaat mut huomennakin niinkun ennen. Sellanen läksiäislahja.
T
Tosi paljon naapurirakkautta tänäänkin ilmassa. Löytyyköhän mun naapuri täältä myös?
Olisi paljon sanottavaa, mutta ollaan hiljaa, kunhan vain olisit lähistöllä. Kauniita unia, rakas.
Vierailija kirjoitti:
😔
Mikä hätänä? Voisinpa auttaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wir haben Angst und sind allein.
Halt die Klappe du Narr und küss mich. Die ganze Welt ist eine Bühne und alle Frauen und Männer bloße Spieler.
Best regards,
Me and W.ShakespeareNarrinnen. Tut mir Leid.
Dass hört ja schon besser aus!
Küss mich, dann!
Vierailija kirjoitti:
😔
Voimahalaus sinulle 🤗
Terveisiä eräälle, jolla o samanlaiset silmät, kuin minulla.
Mitä sinä ajattelisit miekallisesta miesenkelistä? Jos sinulla olisi sellainen valokuva, jossa se katsoo sinua kohti? Mitä ajattelisit siitä?
Vierailija kirjoitti:
Olit tänään tosi upea hiukset nutturalla. Voitaisko tutustua?
Ajattelin värjätä hiukset neonvihreäksi, ja leikata sivusiilin. Mitäs mietit tästä?
Terveisiä kaikille. T. Väsynyt Muumimamma 50+v. Olen tullut vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä ajattelisit miekallisesta miesenkelistä? Jos sinulla olisi sellainen valokuva, jossa se katsoo sinua kohti? Mitä ajattelisit siitä?
Jos mulla olisi valokuva enkelistä olisin joko aika rikas tai pehmustetussa huoneessa.
Nope 😊 Maistuisiko iltatee? 🍵
-Viaton 😇