Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulustelisitko vai vitsailisitko?
NaiselleVoiko ne jotenkin erottaa toisistaan?
Voihan kuulustelun jälkeen joutua vaikka nurkkaan tai koppiin.
Karsseriin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö minusta muutenkin kuin ystävänä? Miehelle
Tässä tilanteessa en, mitä vähemmän ollaan tekemisissä sen parempi.
Huomattu on. Karta vaan jatkossakin. Kuka tätä jaksaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa kyllä
Toivottavasti saat siitä jotain irti. Minä en.
Ei riitä rohkeus ja itsetunto muuhun.
Jos olisin tarpeeksi kaunis ja seksikäs niin riittäisi. Kauniita naisia lähestytään aina.
Joskus tulee liian kauniin naisen läsnäollessa olo, että uskaltaako häntä edes vilkaista ettei tule turpiin tai muita hankaluuksia.
Korjaan sivusta: liian kauniin naisen vilkuilu, joka _tietää_olevansa kaunis, voi joutua kieltämättä hankaluuksiin. Sitten on taas näitä, jotka ei pidä itseään tusinatavaraa kummoisempana, vaikka ovat tosi kauniita. Esim. työkaverini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Me olemme edelleen siinä vaiheessa, ettei olla tutustuttu oikein kunnolla. Toisaalta me tutustumme koko ajan tipoittain. Sinusta en edelleenkään tiedä oikeasti mitään, sinulla on etulyöntiasema kaikin puolin. Eikä mitään meitä ole, eikä tarvitse ollakaan. Ilahtuisin, jos näkisin sinut ja vielä parempi jos meillä olisi jatkossakin kivat välit. Eksyin taas tänne 😞 Haluaisin kyllä tietää sinusta enemmän, mutta miten se voi ikinä toteutua. Vaikka yrität jutella, se jää aina siihen, että minä annan sinulle tietoa tai reaktion ja minä en pääse kysymään sinulta mitään!! Kannaltani tilanne on yksinkertaisesti typerä.Moro? 😳🥴
Miksi et voi kysyä mitään? En nyt ymmärrä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tule luo.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa kyllä
Jos olisin tarpeeksi kaunis ja seksikäs niin riittäisi. Kauniita naisia lähestytään aina.
Joskus tulee liian kauniin naisen läsnäollessa olo, että uskaltaako häntä edes vilkaista ettei tule turpiin tai muita hankaluuksia.
Korjaan sivusta: liian kauniin naisen vilkuilu, joka _tietää_olevansa kaunis, voi joutua kieltämättä hankaluuksiin. Sitten on taas näitä, jotka ei pidä itseään tusinatavaraa kummoisempana, vaikka ovat tosi kauniita. Esim. työkaverini.
Mulla on kaunis ulkokuori mutta todella huono itsetunto. Ei se välttämättä päälle päin näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Me olemme edelleen siinä vaiheessa, ettei olla tutustuttu oikein kunnolla. Toisaalta me tutustumme koko ajan tipoittain. Sinusta en edelleenkään tiedä oikeasti mitään, sinulla on etulyöntiasema kaikin puolin. Eikä mitään meitä ole, eikä tarvitse ollakaan. Ilahtuisin, jos näkisin sinut ja vielä parempi jos meillä olisi jatkossakin kivat välit. Eksyin taas tänne 😞 Haluaisin kyllä tietää sinusta enemmän, mutta miten se voi ikinä toteutua. Vaikka yrität jutella, se jää aina siihen, että minä annan sinulle tietoa tai reaktion ja minä en pääse kysymään sinulta mitään!! Kannaltani tilanne on yksinkertaisesti typerä.Moro? 😳🥴
On tunnisteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa kyllä
No koskaan en ole mua lähentyneitä kohdellut muuten kuin ystävällisesti, niitä muita"hankaluuksia"voi aina tulla. Vähän itseluottamusta lisää, siihen ne naiset ihastuu.
Oma työkaverini sanoi viikolla, että näytän hyvältä. Ei oltu nähty useaan kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaiselleVoiko ne jotenkin erottaa toisistaan?
Pussauskoppiin siis,mars!💋
Vierailija kirjoitti:
Naiselle
Vitsailisin siitä millaisia keinoja käyttäisin kuulusteluusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa kyllä
No koskaan en ole mua lähentyneitä kohdellut muuten kuin ystävällisesti, niitä muita"hankaluuksia"voi aina tulla. Vähän itseluottamusta lisää, siihen ne naiset ihastuu.
Kauniit naiset myös usein ovat mukavia ja ystävällisiä ("halo-efekti"). Kunhan miesystävä ei ole hönkimässä selkäsi takana, pitäisi olla reitti selvä.
Missähän lienet? Näkeminen viivästyy taas. Ei nähdäkkään tässä kuussa. Jos hyvin käy niin tapaamme taas toukokuun toinen viikonloppu.
Luulen, että miespuoliset tuttavani kuvittelevat minun olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaa kyllä
Kauniit naiset myös usein ovat mukavia ja ystävällisiä ("halo-efekti"). Kunhan miesystävä ei ole hönkimässä selkäsi takana, pitäisi olla reitti selvä.
Joskus se reiti onkin selvä, kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että miespuoliset tuttavani kuvittelevat minun olevan varattu.
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi
Onkohan joku niistä opettajaan ihastuneista? Tai pomoon. Asetelma väärä että voisi kysellä ”alhaalta ylöspäin”.
Täällä on paljon hankalia tilanteita, kannattaa aina miettiä ne vaikeimman eikä yleisimmän ja yksinkertaisimman kaavan kautta... jos tilanteet olis helppoja, ei monikaan olis täällä
Sivullinen