Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
9421/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rakastunut suhun ja halusin sut. Mutta jälkeenpäin olen myös tajunnut, että olimme tosi hyvä työpari. Sun kanssa oli helppo ottaa mikä tahansa haaste vastaan. Ehkä vielä joku päivä… Miehelle

Vierailija
9422/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Aiotko lyödä häntä nenään vai miksi nenä pitäisi halvaannuttaa? Yleensä nenää korjataan täyteaineilla, mutta botoxia en ole kuullut käytettävän.

Ei kun tämä vihjaili, että kaivattu näyttä myös vanhalta ja rypyille pitäisi tehdä jotain.

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta harrastakaa vain seksiä kanssanne päiväunissanne jos siitä jotain saatte irti.

En ymmärrä yhtään mitä sä hupajat nyt, niin on ufot jutut sulla👽

Vierailija
9424/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaipaamista tollanen on, kun haukutte niitä miehiä. Roikkuu sitä ja tätä, ryppyjä, ruma nenä. Tuskin teillä on tunteita. Ketju ei vastaa yhtään otsikkoaan.

Vierailija
9425/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukemalla selviää miksi ette saa kaivattua😂

Kuinkas on sun oma tilanne, kun täällä raakut?

Täällä voi raakkua niin kuin huvittaa.

Kunhan muistat lähettää niitä terveisiä sille omalle kullannupullesikin😉

Vastasin kysymykseesi (ihmettelyysi) sivusta ja ei. Täällä ei ole pakko lähettää kellekään mitään ns. terveisiä. Varsinkaan jos sellaista ei ole. Se on ihan tietoinen valinta. T. Sinkku

Vierailija
9426/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu on kuukausista julmin,

se työntää sireenejä kuolleesta maasta,

sekoittaa muiston ja pyyteen,

kiihoittaa uneliaita juuria kevätsateella.

Talvi piti meidät lämpiminä,

kietomalla maan lumeen ja unohdukseen,

kätkemällä elämän hivenen kuiviin juurikyhmyihin.

(T. S. Eliot)

Vierailija
9427/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä negaamista, menkää vaikka välillä lenkille katkerat. Ei tolla tyylillä seuraa saa, muuttakaa tapojanne reippaasti.

Vierailija
9428/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin lopettaa murehtimisen niistä miehistä, joille en kelpaa ja jotka eivät minua lähesty. Kalsea kohtelu vain kertoo mulle, että tämä mies ei ole minua varten. Miehen täytyy haluta minua ja pyrkiä luokseni yhtä paljon kuin minä haluan häntä ja pyrin hänen luokseen. En tule löytämään tällaista miestä ennen kuin löydän jonkun paikan, jossa voin tavata samoja ihmisiä ainakin kahdesti viikossa. Kerran viikossa ei riitä sellaisten tuttavuuksien muodostamiseen.

La-illan baarireissut ei yksinkertaisesti vaan riitä. On aloitettava jo pe-iltana😅 kovvoo hommoo

En ole koskaan etsinyt kumppania baareista.

Vierailija
9429/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit ja paukuttelit niin että lahkeet lepatti.

Joo, koska se kiihotttaa sua🤣

Vierailija
9430/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hänen ulkonäön heikkoudet on? Mitä korjattavaa? Omallani nenä. Botoxin tarvetta. Vartalo miellyttää 👍

Aiotko lyödä häntä nenään vai miksi nenä pitäisi halvaannuttaa? Yleensä nenää korjataan täyteaineilla, mutta botoxia en ole kuullut käytettävän.

Ei kun tämä vihjaili, että kaivattu näyttä myös vanhalta ja rypyille pitäisi tehdä jotain.

jep

Kaivatustasi emme tiedä vielä mitään mutta itsesi olet paljastanut mulkuksi.

Vierailija
9431/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raskaus rauhoittaisi monen naisen mielen, keski-ikäisenkin

No kuule lappaapa pökköä pesään.

Vierailija
9432/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, rakas.

Vierailija
9433/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä negaamista, menkää vaikka välillä lenkille katkerat. Ei tolla tyylillä seuraa saa, muuttakaa tapojanne reippaasti.

Olin yli kahden tunnin lenkillä tänään eikä se vähentänyt vitutusta laisinkaan.

Vierailija
9434/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaipaamista tollanen on, kun haukutte niitä miehiä. Roikkuu sitä ja tätä, ryppyjä, ruma nenä. Tuskin teillä on tunteita. Ketju ei vastaa yhtään otsikkoaan.

Kukaan ei haukkunut miehiä.

Vierailija
9435/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pääty tähän eikä voi päättyä. Et saa mennä.

En jaksa enää koska mua kiusataan. Et sinä. Vaan joku toinen. Romahdan siitä että en näkisi sinua enää.

Milloin olemme nähneet/jutelleet viimeksi? Tämän kysyn, jotta tiedän, puhunko yhtään oikean henkilön kanssa.

Viime viikon ke

Näin kaivattunu viime viikon ke. Näytti murheen murtamalta. Olisin halunnut tietää mitä hänen mielessään liikkuu, mutta siinä ei kerennyt/pystynyt, vaikka kahvi liittyikin jotenkin asiaan.

-Sivusta

Miten olisi vuosien ikävä.

Vierailija
9436/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

raskaus rauhoittaisi monen naisen mielen, keski-ikäisenkin

En tiedä mitä iloista on abortin tekemisessä. Olisin kyllä täysin hysteerinen jos olisin raskaana. 

Vierailija
9437/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada edes jotain vihjettä siitä miehestä, keneen kannattaisi toivonsa ripustaa.

Vierailija
9438/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin lopettaa murehtimisen niistä miehistä, joille en kelpaa ja jotka eivät minua lähesty. Kalsea kohtelu vain kertoo mulle, että tämä mies ei ole minua varten. Miehen täytyy haluta minua ja pyrkiä luokseni yhtä paljon kuin minä haluan häntä ja pyrin hänen luokseen. En tule löytämään tällaista miestä ennen kuin löydän jonkun paikan, jossa voin tavata samoja ihmisiä ainakin kahdesti viikossa. Kerran viikossa ei riitä sellaisten tuttavuuksien muodostamiseen.

La-illan baarireissut ei yksinkertaisesti vaan riitä. On aloitettava jo pe-iltana😅 kovvoo hommoo

minäkään en ole etsinyt,löytänyt kyllä ja pitkä-aikaisen

sivu n

Vierailija
9439/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minäkään en ole etsinyt,löytänyt kyllä ja pitkä-aikaisen

sivu n

Cool. Minä tuskin löydänkään, koska se vaatisi baareissa käymistä.

Vierailija
9440/17476 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat keinot kohtaamisen välttämiseen näyttäisi olevan aurinkolasit, napit korvissa, katse maahan, puskaan tai koiransakaan, ei vahingossakaan vastaantuleviin, etäisyyden ottaminen varmuuden vuoksi kaikkiin, rivakat liikkeet, suu tuimana. Lol.

Joku selkeesti inhoaa sua, ja siksi ignooraa. LOL

Ketju on lukittu.