Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitkä ovat mahdollisuutesi lähentyä tai tutustua paremmin kaivattusi kanssa? Vai jääkö kaikki tähän ketjuun?
Mahdollisuudet tutustua paremmin riippuvat ihan hänestä. Jos hänellä on halua, meistä saattaa tulla jopa kaverit. Romanttista lähentymistä sen sijaan ei tule tapahtumaan, edes vaikka niin haluttaisi.
Luultavimmin kaikki kuitenkin jää vain ketjuun.
Huomenta! Naurattaa nämä spekuloinnit heti aamusta 😄. Mitä väliä jos olisikin? Olisihan se ihanaa, jos todellinen rakkaus löytyisi täältä. Sormer ristiin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka harvinainen olet? En halua menettää sinua, ei ole ketään samanlaista ja usko, kun sanon, että olen tavannut monia ihmisiä. En ole epätoivoinen tai läheisriippuvainen tai mitään muutakaan mitä tälläkin palstalla tarjotaan. Yksinkertaisesti sinä olet minulle se uniikki yksisarvinen, josta olen haaveillut koko elämäni. Sanoin, että saat ottaa yhteyttä, vaikka 10 vuoden päästä. Se ei muutu, eikä minun tunteeni muutu. Usko pois.
Ja voi miten ihana olisi omia tämä, mutta…
Kenelle kirjoitat? Olisi kohtuullista hieman vihjata.
Mä ainakin olisin mielelläni erään Miehen kulta.Tämä meni valitettavasti vaalealle miehelle.
Vaikea uskoa.
Usko pois, sanoinhan sen jo. En halua ketään muuta.
Miksi haluat minut? Kyselee vaalea mies
Tuskinpa nyt tarkoitti ketä tahansa random vaaleatukkaista miestä vaan sitä omaa kaivattuaan 😅 sivusta
No miksi tämä vaalea mies ei voisi olla hänen kaivattunsa?
No tuskinpa pelkkä hiustenväri riittää. Aloittaja sitä paitsi vastasi siihen ensimmäiseen miksi-kysymykseen aika tosi kattavasti aloitusviestissä
Ihana, kun kerroit vähän kuulumisia 🥰
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Naurattaa nämä spekuloinnit heti aamusta 😄. Mitä väliä jos olisikin? Olisihan se ihanaa, jos todellinen rakkaus löytyisi täältä. Sormer ristiin siis.
Ilkeät alapeukuttaa. Voihan se olla, että osuu kohdalle. Kai täällä on toisilleen tuttujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka harvinainen olet? En halua menettää sinua, ei ole ketään samanlaista ja usko, kun sanon, että olen tavannut monia ihmisiä. En ole epätoivoinen tai läheisriippuvainen tai mitään muutakaan mitä tälläkin palstalla tarjotaan. Yksinkertaisesti sinä olet minulle se uniikki yksisarvinen, josta olen haaveillut koko elämäni. Sanoin, että saat ottaa yhteyttä, vaikka 10 vuoden päästä. Se ei muutu, eikä minun tunteeni muutu. Usko pois.
Ja voi miten ihana olisi omia tämä, mutta…
Kenelle kirjoitat? Olisi kohtuullista hieman vihjata.
Mä ainakin olisin mielelläni erään Miehen kulta.Tämä meni valitettavasti vaalealle miehelle.
Vaikea uskoa.
Usko pois, sanoinhan sen jo. En halua ketään muuta.
Miksi haluat minut? Kyselee vaalea mies
Tuskinpa nyt tarkoitti ketä tahansa random vaaleatukkaista miestä vaan sitä omaa kaivattuaan 😅 sivusta
Kaivatulle tosiaan viestini kirjoitin. Luulen, että tuo tunniste siitä, että olen suoraan hänelle sanonut odottavani 10 vuotta tarvittaessa, rajaa aika monta vaaleaa miestä pois laskuista. Eikä tosiaan ole tämä Petran kaipaajalle valitettavasti 😅
Where there is desire,
there is gonna be a flame
Where there is a flame
someone’s bound to get burned
But just because it burns
doesn’t mean you’re gonna die
You gotta get up and try, and try, and try
Gotta get up and try, and try, and try
Paul Eckert ~ Try
Vierailija kirjoitti:
Yhteys pätkii. 💔
Niin pätkii ja pahasti...
Vierailija kirjoitti:
Harmi että kävi näin juuri ennen kesää.
Miten?
Tekis mieli tehdä sitä kauneinta kaivatun(mies) kanssa.
Ällältä Teelle 🧩❤.
Mukavaa ja rentouttavaa sunnuntaita!
😎
Vierailija kirjoitti:
Tämä lanka on kyllä yksi perkele. Täällä hyljeksityt naiset ja epäkelvot miehet kertoilevat toisilleen miten vastakkaisen sukupuolen kanssa pääsisi kontaktiin. Parempi on, ettet ota neuvoja vastaan keneltäkään täällä ja itseasiassa teet täysin päinvastoin kuin nämä vanhatpojat ja -piiat.
Nah, oishan noita ottajia ollu, ei sitä kenen tahansa mukaan voi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lanka on kyllä yksi perkele. Täällä hyljeksityt naiset ja epäkelvot miehet kertoilevat toisilleen miten vastakkaisen sukupuolen kanssa pääsisi kontaktiin. Parempi on, ettet ota neuvoja vastaan keneltäkään täällä ja itseasiassa teet täysin päinvastoin kuin nämä vanhatpojat ja -piiat.
Parempi on, että viettää aikansa muualla kuin tässä langassa ja yleensä palstalla. Vaikka välillä onkin ihan viihdyttävä.
Ymmärsin eikä tullut yllätyksenä.
Ison ikävän jälkeesi jätit. 💧💧
Koska luultavimmin ei ole Petran kaipaajalle tämä viesti. Valitettavasti.
Sivusta.