Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän outoa alleviivata omalaatuisuuttaan. Samaa massaa veikkaan.
Musta se on ärsyttävää, mutta sanottakoon, että mullekin on päin naamaa yksi herra sanonut, että olen omalaatuinen. Tosin silleen tuskaisesti huokaisten, ei mitenkään ihailevasti.
M-nainen, joka tuli lukemaan ketjua nyt taas monen kk tauon jälkeen. (Taitaa jäädä lyhyeksi keikaksi tämä.)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt loukkaantunut kaivatullesi?
Kyl, oon raskas persoona. U-nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuplavilkaisukatsekontakti <3
Sinä! Ihana!
Miehelle?
Tänään oli hyvä päivä. 🥰 Samaa mieltä?
Toivottavasti herkut maistui teille 😊. Voit jatkossa olla ihan normaalisti. En ahdistele varattuja. Enkä muutenkaan ketään.
💚💚💚💚💚muru, aina haluan nukahtaa sinun viereesi,käsi kädessä..varpaita lämmitellen ja tässä minä taas olen ,umpi rakastuneena😍😊varpaat kylminä menossa nukkumaan sinun kanssasi.. niin ja se käsi..noooin,nyt on hyvä
Hyvää Yötä
m+2a
n-m
Ihan selkeästi haen isähahmoa jos elämäni miehiä mietin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup : Nimesi eka kirjain? Oletko nainen vai mies?
K ja nainen oon 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yleisesti tiedossa että naiset joiden nimi alkaa m-kirjaimella ovat omahyväisiä. Täälläkin jo kolme kimpassa todistelemassa kuinka ovat omalaatuisia ja kuinka heitä suorastaan on kylvetty ylistyksen sanoilla.
Tässä sinulle hali. 🫂Oli varmaankin raskas päivä. Se on ymmärrettävää näinä aikoina.
Näinä aikoina ja yleensäkin vain heikoilla on raskasta. Kiitos, mutta ei ollut raskas päivä. Oliko sinulla? Se on ymmärrettävää jos on siltä osin puutteellinen. Tsemppiä. ♥️
Kiitos kysymästä ja tsempeistä, mutta minulla oli oikein hyvä päivä. Minusta tuntuu, että sinä et ole vielä käynyt läpi asioita, joita jokaisen ihmisen tulee jossakin vaiheessa elämää käydä läpi. Yksi sellainen on oman haavoittuvuuden kokemus tai sen näkyväksi tekeminen itselle. Aika pitkään ihminen voi toistaa itselleen olevansa haavoittumaton tai kuvitella olevansa puutteellinen myöntäessään haavoittuvuutensa. Mutta niin ei voi tehdä koko elämäänsä. Siihen jokainen kompastuu jossakin vaiheessa. Myös sinä. Olet trolli, mutta koin tarvetta antaa sinulle pieniä elämänohjeita. Toinen hali vielä näääin 🫂😉
Älä jaksa trollata. Arvailusi menivät päin mäntyä. 😉 Ihan vinkkinä että ei kannata leikkiä psykologia jos ei ole siihen kompetenssia. 🙂 Teet vain itsestäsi pellen jos leikit jotain valmistunutta kyökki gurua.
LOPETTAKAA NYT HYVÄT IHMISET
Oletkohan täällä? Jos olet, niin miten se irl-hetki? Milloin?
Ehkä tämä on (nykyään) yksipuolista, mutta ainakin tykkäät jutella mun kanssa ja katselet nätisti silmiin. Viimeksi jäit vähän kiinnikin katseeseen.
Ei sen tarvi kummempaa ollakaan.
...työpaikan pystybaarissa joit kahvia tänään, kun nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yleisesti tiedossa että naiset joiden nimi alkaa m-kirjaimella ovat omahyväisiä. Täälläkin jo kolme kimpassa todistelemassa kuinka ovat omalaatuisia ja kuinka heitä suorastaan on kylvetty ylistyksen sanoilla.
Tässä sinulle hali. 🫂Oli varmaankin raskas päivä. Se on ymmärrettävää näinä aikoina.
Olen havaitsevani pientä ironiaa...toivottavasti olen väärässä. Mutta, kevyempiäkin päiviä olen elänyt. Nämä rankat ajat tulivat kuitenkin aika puskista, enkä nyt puhu maailman tilanteesta. Toivon että asiat selvitetään vielä.
Vierailija kirjoitti:
...työpaikan pystybaarissa joit kahvia tänään, kun nähtiin.
Tämmöiinen vinkki tänään, jos sattumalta eksyt paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sulle sopii
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt loukkaantunut kaivatullesi?
En ole enää, mutta olen ollut, syvästi loukkaantunut. Vuosien juupas eipäs tahkoamisen jälkeen sain kysyttyä häneltä mennäänkö meille teille vai eri teille johon kaivattuni jätti kylmästi vastaamatta. 😮 Kuten kaikkiin muihinkin yhteydenottoihini sen jälkeen. Tästä on jo paljon aikaa joten ei se enää kirpaise mutta silloin aikoinaan kyllä olin aika 💩na.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sulle sopii
Susta on kiinni, jos olet kaffenjuoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sulle sopii
Susta on kiinni, jos olet kaffenjuoja.
Mites se ny must on kiinni?
Haluaisin harrastaa kerrostalossa äänekästä seksiä kanssasi yöllä.
Toivon elämääsi paljon rakkautta 💋