Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
No, joka tapauksessa mies, oot ihana. Ja tykkään susta. Pusu 😘. Luet näitä tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan koskaan tule tapaamaan miestä, joka jaksaisi yrittää niin kauan kuin tarvitsen.
Kyllähän miehet jaksaa yrittää vaikka vuosikaudet, ne vaan on aina niitä vääriä miehiä :D
Ei mua yritä väärät eikä oikeat, vaikka nätti olenkin.
Noh ei kai se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni yrittääkö vai ei, ja moni nainen on nätti
En sitä kielläkään. Mutta mulle se on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
oon kyl aika sitkeä
Mun kans kyllä täytyykin olla.
Vierailija kirjoitti:
oon kyl aika sitkeä
Katos, katos ja kukas oot? Tuntomerkkejä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan koskaan tule tapaamaan miestä, joka jaksaisi yrittää niin kauan kuin tarvitsen.
Kyllähän miehet jaksaa yrittää vaikka vuosikaudet, ne vaan on aina niitä vääriä miehiä :D
Noh ei kai se pelkästä ulkonäöstä ole kiinni yrittääkö vai ei, ja moni nainen on nätti
Voi nauttia myös pelkästä ystävyydestä 💕
-sivusta
En saisi ajatella sua. En varsinkaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?
Tästäpä hän saa hyvän syyn ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa tietää 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nauttia myös pelkästä ystävyydestä 💕
-sivusta
Mihin tuo nyt liittyi?
Vierailija kirjoitti:
oon kyl aika sitkeä
Pidän sellaista aika sexynä, mutta liiallinen tungettelu ei ole hot, etenkin jos tunne yksipuolinen. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakas huomannut näillä sivuilla:
- etunimesi ✅
- toinen nimesi✅
- ikäsi✅
- ammattisi✅
- kaupunginosasi
- hiustenvärisi✅
- kampauksesi✅
- jopa pipon väri✅
♥️🤍🧡Aina. Oitän verran harhailla. Kaupunginosaankinon jotenkin viitattu eri käsitteillä.omin nekin😁
Kerro näistä kaksi niin tiedän että sinä olet sinä.
Nyt oot poika vaarallisilla vesillä. Kuka vaan ketjua tarkasti seuraava pystyy kertomaan tästä opesta kaiken, mitä luettelit.
Ammatti ei ole ope!
Ok. Johanna, roosa pipo.
Johanna ei ole oikein ja roosakin pipo löytyy. Musta on useinmiten päässä.
Toista nimeä huudeltiin eilen noilla sydämillä.
En ollut sitä seuraamassa reaaliajassa, mutta jälkikäteen luin ja omin yhden viestin missä ehkä tarkoituksellisesti ns. heitettiin vierestä. Ja tottakai haluan uskoa niin!
Vierailija kirjoitti:
💛💛💛💛💛
Muumille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä, etten näe sinua missään. Pahoittelen, mutta asia nyt vain on niin. Tahdon nähdä sinut. Miten voin auttaa asiaa?
Helposti. Ole yhteydessä. Ilmaise, että haluat nähdä.
En minä voi olla häneen yhteydessä. 🤔
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänestä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Ketä ajattelet?
Minä joko kiinnostun tai en, ei mulla muutu tunteet minkään sitkeän yrittämisen myötä.
Siksi hieman rasittaa, kun tuollaiset vaan jaksaa ja jaksaa, mutta en välitä liikaa.
Estoon sitten, jos alkaa oikeasti ärsyttää.
Mähän vakuuttelen itselleni jatkuvasti, että sinuun en sitten ihastu. En ole se nainen. Olet aviomies ja isä ilmeisen onnellisessa arjessa. Ja joudun olemaan vaimosi kanssa tekemisissä vastakin. Mutta olet vain niin kovin mukava mies. Ja vaikka et sitä tiedäkään, olet tällä hetkellä kaikista miehistä se, jota näen kirkkaasti enemmän kuin ketään muuta; useita kertoja viikossa.
En ala. En lähde tähän. Ei onnistu. Mutta jumalauta kuinka helppoa se olisi. Ja kuinka paljon se sitten sattuisi tajuta, ettet kuitenkaan olisi vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Miten sinulle selvisi, että kaivattusi käy/ei käy täällä?Hänellä ei ole ensimmäistäkään syytä tulla tällaiseen ketjuun. On ns järkipariutuja, eikä muutenkaan mikään suuri tunneihminen.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa taidat jopa tietää tai pystyisit päättelemään, että olen sinkku. Kaikenlaista sitä tulee välillä puheltua ja sitten niitä miettii myöhemmin posket häpeästä helottaen.
Onko sun ainoa syy olla ottamatta muhun yhteyttä se, ettet tällä hetkellä tiedä ainoatakaan väylää jossa niin pystyisit tekemään?
Jos multa kysyt niin on! Se on se syy!
Tee KK
Kukkaruukku Pinokkio jaappasu leivitys mielinmäärin arkisto naturalisti muinoin ase pikkujolla kiekaisu super makeisaski tulennielentä piut ja paut.
Korvasin tunnisteet ja tunnustukset satunnaisilla sanoilla. Ettei kukaan saisi selville. Heippa, kaivataan taas pian lisää!