Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Kaikkiko miehet täällä kirjoittelevat useammalle naiselle? Eikö lorttoilustavapaita miehiä ole?
Miehet jotka pyörittävät useita välittävät vain itsestään. Usein heillä on myös huono itsetunto ja pieni pili.
Jos sä haluaisit mut niin olisit näyttänyt sen jo.
Minun kaivattuni varmaan luulee että pyöritän useita naisia vaikka se ei ole totta.
Lopetan tänään kaivatulleni kirjoittamisen. -n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kuinka monta kaivattua?
Kolmelle naiselle kirjoitan täällä.
Puistatus 😬
Miksi otatte noin vakavasti? Tämä on vain internetin keskustelupalstan fantasiointiketju, tuskin täältä nyt kukaan oikeasti on kaivattunsa kanssa naimisiin päätymässä. Jos sitä tuntee useita ihastuttavia henkilöitä niin saahan niille kirjoitella terveisiä. Itsekin kirjoitan kahdelle, sille yhdelle sairaan kuumalle ja sitten sille toiselle romanttisestikin kiinnostavalle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka pyörittävät useita välittävät vain itsestään. Usein heillä on myös huono itsetunto ja pieni pili.
Tänään juuri mietin tätä. Entinen kaivattuni oli hyvännäköinen mies enkä koskaan käsittänyt, miten tällä oli niin huono itsetunto. Hän oli kateellinen joka ikisestä miehestä tuttavapiirissään ja yritti alentaa ja latistaa kaikkia ihmisiä. Ja jos ihan rehellinen itselleni olen, mies oli aikamoinen mulkku ja vähän hävettää, että olin niinkin kauan häneen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvooko kaivattusi sinua? Gallup
No toivottavasti ei. Olisi turn-off.
Miehen kuuluu palvoa naistaan.
Ainahan voi kirjoittaa, tosin kukaan naisista ei vastaa tunteisiin oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistatus 😬
Miksi otatte noin vakavasti? Tämä on vain internetin keskustelupalstan fantasiointiketju, tuskin täältä nyt kukaan oikeasti on kaivattunsa kanssa naimisiin päätymässä. Jos sitä tuntee useita ihastuttavia henkilöitä niin saahan niille kirjoitella terveisiä. Itsekin kirjoitan kahdelle, sille yhdelle sairaan kuumalle ja sitten sille toiselle romanttisestikin kiinnostavalle.
Eri
Pitäisi vain uskoa vanhoja viisauksia, koska ne pitivät kutinsa. Men ain't shit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi nimen alkukirjain nimessäsi? Jos on niin monesko kirjain?
Ei ole, eikä mun alkukirjainta löydy myöskään hänen etunimestään.
Sama. Myöskään hänen sukunimestään ei löydy nimeni ensimmäistä kirjainta ja etunimissäkin on vain yksi sama kirjain.
Sama kuin kaikkiin edellä. Meidän sukunimissämme ei ole yhtäkään samaa kirjainta. Etunimissä on yksi yhteinen kirjain.
eri
Tännekin sama ja sukunimet eivät edes ole lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi kirjoittaa, tosin kukaan naisista ei vastaa tunteisiin oikeassa elämässä.
Heikkoitsetuntoiset miehet tekevät tuollaista.
Haluatko nähdä lintutornini nainen? Se on aika korkea.
Pitkä, kuin sorsalla.
Ps. Linnut suosivat kauneutta ja mulla sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko miehet täällä kirjoittelevat useammalle naiselle? Eikö lorttoilustavapaita miehiä ole?
Minä kirjoitan vain yhdelle ja tehnyt sitä jo pitkän aikaa.
Mulle kelpaa vain mies, jolle olen ainoa nainen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne mitään miehiä on. Ketjussa käy ehkä yht 10 miestä ja loput on naisia. Eikä varmaan kannata vetää mitään johtopäätöksiä kenenkään tosielämän ”lorttoilusta” sen perusteella, että se oikein internetissä anonyymipalstalla useammasta ihmisestä kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan vaan yhdelle. En kykene romanttisesti rakastamaan kuin yhtä ihmistä kerrallaan, ja kun olen rakastunut niin minua todella kiinnostaa vain ja ainoastaan se kyseinen kohde. Kaivattuni on ollut pari vuotta "se yks".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistatus 😬
Eri
Kuule en tosiaan ota vakavasti, huolehdi vaan omasta tontistas. Puistattaa saa silti 💪😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan vain yhdelle ja tehnyt sitä jo pitkän aikaa.
Propsit.
Minkälainen tämä ihmenainen on?
Puistatus 😬