Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
261/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ystävällisesti tunteistanne irl, jotta kaivattunne saa mahdollisuuden kertoa oman näkemyksensä tilanteesta.

Ok äiti

Vierailija
262/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaikki lasketaan seksiksi? Yhdyntä?

Kaikki mikä päättyy -seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miettiä omalle kohdalle, miltä tuntuisi, jos ei-toivottu henkilö jatkuvasti kirjoittaisi juuri sinusta palstalle. Ihailusta, kaipuusta, fyysisen läheisyyden haaveista sinun kanssa. Nostaisi sinut jalustalle, pitäisi jonain ihmeellisenä, vaikka olet tavallinen ja hyvin vajavainen ihminen. Itse et haluaisi hänestä mitään.

Ei hän kävisi täällä näitä juttuja edes lukemassa, jos ei olisi itse myös tykästynyt johonkin ihmiseen!

Vierailija
264/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ystävällisesti tunteistanne irl, jotta kaivattunne saa mahdollisuuden kertoa oman näkemyksensä tilanteesta.

En. En halua. Ei mun kaipaus kuulu hänelle

Vierailija
265/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miettiä omalle kohdalle, miltä tuntuisi, jos ei-toivottu henkilö jatkuvasti kirjoittaisi juuri sinusta palstalle. Ihailusta, kaipuusta, fyysisen läheisyyden haaveista sinun kanssa. Nostaisi sinut jalustalle, pitäisi jonain ihmeellisenä, vaikka olet tavallinen ja hyvin vajavainen ihminen. Itse et haluaisi hänestä mitään.

Mua ei ihailu häiritsisi mutta negat ja ruotimiset kyllä. Onneksi ei ole pelkoakaan.

Vierailija
266/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketä tämä anonyymi kirjoittelu nyt ahdistelisi? Järki käteen nyt haloo! Tänne saa tuntemattomat purkaa ihastuksen/rakastumisen /kaipauksen tunteita. Hyvän mielen ketjuksi tarkoitettu alusta, eikö?

Vierailija
267/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi. Haluan suojella häntä(miestä) järkytykseltä. Pidän hänestä. En halua hänelle mitään pahaa.

Vierailija
268/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketä tämä anonyymi kirjoittelu nyt ahdistelisi? Järki käteen nyt haloo! Tänne saa tuntemattomat purkaa ihastuksen/rakastumisen /kaipauksen tunteita. Hyvän mielen ketjuksi tarkoitettu alusta, eikö?

*ahdistaisi

Vierailija
269/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne jos sinulle kirjoittaa.mitä jos et lukisi ketjun viestejä?

Vierailija
270/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukee kaikki uteliaat ihmiset.

Vierailija
271/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko trolli kade ku susta ei kukaan täällä kirjoita kauniisti?

Vierailija
272/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppaneittesi määrä? Naiselle

Miltä ajanjaksolta?

Vierailija
273/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosipotilaat luulee että täällä kirjoitellaan niille. Netti kiinni ja pelaamaan vaikka kimbleä tai unoa. Sillä välin sitten ketju poistoon.

Vierailija
274/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.

Hyvää yötä, muru.

Mä sitten tykkään susta!

😻🧡

Vierailija
275/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin, rakas. 🧽

Vierailija
276/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.

Hyvää yötä, muru.

Mä sitten tykkään susta!

😻🧡

Minä en tykkää anonyymisti esiintyvästä T stalkkerista. 🔥🧡

Vierailija
277/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa enää ketään. Mikä ihana tunne! Meni vuosia päästä tähän tilaan ja on aivan mahtavaa.

Yksin on paras.

Vierailija
278/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
279/17476 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörrimöykky❤️ Haluatko tavata vai et?

Vierailija