Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki lasketaan seksiksi? Yhdyntä?
Kaikki mikä päättyy -seksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä omalle kohdalle, miltä tuntuisi, jos ei-toivottu henkilö jatkuvasti kirjoittaisi juuri sinusta palstalle. Ihailusta, kaipuusta, fyysisen läheisyyden haaveista sinun kanssa. Nostaisi sinut jalustalle, pitäisi jonain ihmeellisenä, vaikka olet tavallinen ja hyvin vajavainen ihminen. Itse et haluaisi hänestä mitään.
Ei hän kävisi täällä näitä juttuja edes lukemassa, jos ei olisi itse myös tykästynyt johonkin ihmiseen!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ystävällisesti tunteistanne irl, jotta kaivattunne saa mahdollisuuden kertoa oman näkemyksensä tilanteesta.
En. En halua. Ei mun kaipaus kuulu hänelle
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miettiä omalle kohdalle, miltä tuntuisi, jos ei-toivottu henkilö jatkuvasti kirjoittaisi juuri sinusta palstalle. Ihailusta, kaipuusta, fyysisen läheisyyden haaveista sinun kanssa. Nostaisi sinut jalustalle, pitäisi jonain ihmeellisenä, vaikka olet tavallinen ja hyvin vajavainen ihminen. Itse et haluaisi hänestä mitään.
Mua ei ihailu häiritsisi mutta negat ja ruotimiset kyllä. Onneksi ei ole pelkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
No ketä tämä anonyymi kirjoittelu nyt ahdistelisi? Järki käteen nyt haloo! Tänne saa tuntemattomat purkaa ihastuksen/rakastumisen /kaipauksen tunteita. Hyvän mielen ketjuksi tarkoitettu alusta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ystävällisesti tunteistanne irl, jotta kaivattunne saa mahdollisuuden kertoa oman näkemyksensä tilanteesta.
En voi. Haluan suojella häntä(miestä) järkytykseltä. Pidän hänestä. En halua hänelle mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketä tämä anonyymi kirjoittelu nyt ahdistelisi? Järki käteen nyt haloo! Tänne saa tuntemattomat purkaa ihastuksen/rakastumisen /kaipauksen tunteita. Hyvän mielen ketjuksi tarkoitettu alusta, eikö?
*ahdistaisi
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne jos sinulle kirjoittaa.mitä jos et lukisi ketjun viestejä?
Tätä ketjua lukee kaikki uteliaat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko trolli kade ku susta ei kukaan täällä kirjoita kauniisti?
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppaneittesi määrä? Naiselle
Miltä ajanjaksolta?
Psykoosipotilaat luulee että täällä kirjoitellaan niille. Netti kiinni ja pelaamaan vaikka kimbleä tai unoa. Sillä välin sitten ketju poistoon.
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
😻🧡
Hyvää yötä ja kauniita unia. Nuku hyvin, rakas. 🧽
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
😻🧡
Minä en tykkää anonyymisti esiintyvästä T stalkkerista. 🔥🧡
En kaipaa enää ketään. Mikä ihana tunne! Meni vuosia päästä tähän tilaan ja on aivan mahtavaa.
Yksin on paras.
Mörrimöykky❤️ Haluatko tavata vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.
Hyvää yötä, muru.
Mä sitten tykkään susta!
😻🧡Minä en tykkää anonyymisti esiintyvästä T stalkkerista. 🔥🧡
Kiva. En olekaan anonyymi hälle.
Ok äiti