Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät. Linnutkin harrastavat seksiä. Minä en.
Ne vaan yhdistää suolensa käytännössä, ei kannata kadehtia.
Sitähän suutelukin on. Ja silti kaipaan.
Nähtäisiinpä lenkillä illemmalla. Pitää ensin ladata puhelinta hetki.
Meistä saattaa tulla pariskunta.
Meistä tulis upea pariskunta. Ja kauniita lapsia.
Harjoittelen jo kirjoittamaan kaksoisnimeä.
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko, että teistä tulee joskus pari?
Meistä voisi hyvin tulla, mutta jokin/joku häiritsee taustalla. Luottoa on silti, ainakin vielä.
Hänessäkö häiritsee?
Ei hänessä, menneisyyden haamut kyseessä.
Tunnustan tässä nimettömänä, olen päättänyt jo kauan sitten, että meistä tulee pari. Kukaan muu ei tiedä sitä vielä. Kärsivällisyys on parhaita puoliani.
Vierailija kirjoitti:
pidän sua kädestä
kiitos 🤝 se on hyvä tunne
Vuosikymmeniä vanha ruokkoamaton puska etsii kaltaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan tässä nimettömänä, olen päättänyt jo kauan sitten, että meistä tulee pari. Kukaan muu ei tiedä sitä vielä. Kärsivällisyys on parhaita puoliani.
Hieno homma, eikös sitä sanota että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Vähän samat mietteet täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidän sua kädestä
kiitos 🤝 se on hyvä tunne
sivusta tietysti
Vierailija kirjoitti:
Taidatkin olla mun kaivattu.😉🙃
Kärsivällisyys on mahtava hyve ja siksi tykkäänkin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, että kuinka kauan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Mitään ei tiedä lopullisesti ennen kuin elämä on ohi.
Taiteilijat ovat monesti vähän viallisia, niin minäkin. Tiedotus kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä, että kuinka kauan sitten?
Vuosia sitten.
Täällä on paljon pahoinvoivia ihmisiä, mahdollisesti kaipaajiensa hylkäämiä. Turvatkaa korkeamman voimaan.
Kerron kun tulee oikea hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.
Kenelle?
Magneetille. Ainoa tapaus, jonka kanssa on vaikeaa olla mies kuin rautaa.
Mitä tarkoittaa olla mies kuin rautaa?
Magneetti tehoaa parhaiten rautaan, luulisin tuolla tarkoitettavan sitä. Eli olla mies, jota magneettinainen vetää voimakkaasti puoleensa.
Kyllä, tähän tapaan tuon tarkoitin. Rautaisuus ei kuvaa minua mitenkään muuten, kuin että naisen vetovoima tehoaa minuun etäisyyksienkin päästä. Magneetti vetää aina rautaa puoleensa, se on luonnonlaki.
Toivottavasti tarttuu pian tiukasti kohteeseensa. Milloin olette viimeksi nähneet tuon naisen kanssa jos saan kysyä? Sivusta
Kaikki aikanaan. Kuukausia sitten.
Annas vähän lisätietoja... Millä tavalla olette samankaltaisia? :)
Noh noh, seuraavaksi sitten nimet ja asuinpaikat. Ei lähdetä sille tielle :D.
Eikun kuuklaamaan.