Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Kovasti vihjaillaan Joannan Interpoliin lähtemisellä ja tyttökolmikon karkumatkalla. Todellisuudessa kukaan ei ole lähdössä mihinkään. Joanna ei lähde tai jos lähtee, niin on vaan hetkisen pois. Kuvauksissa koko porukkaa vaikka kuulostaakin siltä, että tolla saisi monta kerralla tyhmästi kirjoitettua sarjasta kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksen vika, mutta Miola-pari yleensä vaan jakaa pieniä pusuja. Niillä ei ole ollut mitään vihjauksiakaan seksuaaliseen elämään. Hups paitsi Violallahan oli sutinaa sen naisen kanssa, jota piti vain kädestä.
Miksi valitat vain Miolasta? Sama juttu Nellan & Kristianin sekä Jutan & Aaron kanssa. Mitään intiimiä ei ole näytetty heidän välillään, ja Nella ja Kristiankin on jakanut vain pieniä pusuja pari kertaa. Jutta ja Aaro ei oo pussannut ollenkaan.
Totta, ehkä mä vertaisin liikaa ajatuksissani lesbo- ja homohahmoja keskenään. Siihen nähdän vaikkapa häiden jälkeen tytöillä oli seuraavan kerran vasta Lyonista palattua pieni pusu. Jossain toisaalla epäiltiin ties millaisia vihasyitä tälläiselle. Heteropuolelta varmaan Joonatan ja Aino sekä Susu ja Noel ovat uralla pusutelleet. Samoin Kallen haavekuva. Ei pitäisi ainakaan olla enää mitään koronan tuomia syitä tässä taustalla.
SIIS MÄ RAKASTAN ALAPEUKKUJA!
Jaana
Toivottavasti Noel ei lähde minnekään❤
Alapeukut ei häiritse mua. Mä oon vahva nainen.
T. Lellu
ETTE KOSKE SIIHEN ALAPEUKKU NAPPIIN! EI SAA TA NA!
T. HELENA
Siis mä en tajua tätä, että Lindakin on sitä mieltä että Aaron olisi pitänyt saada pitää työ. Sehän olisi kauheaa jos sairauslomalla sijaistava voisi saada toisen työn vaan koska oli todella hyvä siinä. Saa nähdä mitä tästä kahden johtajan hässäkästä tulee. Aaro varmaan vetää nappeja ja sekoilee. Kalle puolestaan kamppailee ongelmiensa kanssa. Sössivätkö yhdessä vai erikseen työnsä. Saako Aaro työn vai näyttääkö Kalle osaamisensa?
Ne on toiset ketjut, kun valittajia sietää
Mä tarvin jonkun hauskemman
Jonkun vähän mielenkiintoisemman
Jonkun vähän sekopäisen
Jonkun ihmisoikeudellisemman
Ne on toiset ketjut, kun monistajia kieltää
Menemästä kommentteihin
Katselee, kun valittajat soljuu ilmassa
Ja repii hauskuutta
Inka
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en tajua tätä, että Lindakin on sitä mieltä että Aaron olisi pitänyt saada pitää työ. Sehän olisi kauheaa jos sairauslomalla sijaistava voisi saada toisen työn vaan koska oli todella hyvä siinä. Saa nähdä mitä tästä kahden johtajan hässäkästä tulee. Aaro varmaan vetää nappeja ja sekoilee. Kalle puolestaan kamppailee ongelmiensa kanssa. Sössivätkö yhdessä vai erikseen työnsä. Saako Aaro työn vai näyttääkö Kalle osaamisensa?
Toivottavasti koko pesti unohtuisi. Aaro voi joutua lääkeongelmiin ja Kalle haluaa takaisin lääkäriksi.
Onneksi Aaro ja Kalle jakavat pomon viran.
Entä jos tää on meidän viimeinen ketju
Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa
Jos tää onkin viimeinen ketju
Joo jos mulla on aina vitsi sulle
Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tää on meidän viimeinen ketju
Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa
Joo jos mulla on aina vitsi sulle
Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä
Ja tää oli tosiaan mun kipale jos jäi jolleki epäselväks.
Inka-Liina
ULOS MINUN KETJUSTANI SENKIN HULLUT!
T. Ulla
Ylipäätänsä tässä toimariasiassa naurattaa, että mites palkka? Joutuvatko jakamaan senkin vai onko sairaalalla yhtäkkiä varoja maksaa kahdelle ihmiselle yhtä paljon eli kuussa varmaan vajaa 40 tonnia yhteensä.
Saisko täältä panoseuraa ku tuolla Pihlajakadun ketjussa kaikki miehet vaan vit tuilee mulle.
Eva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksen vika, mutta Miola-pari yleensä vaan jakaa pieniä pusuja. Niillä ei ole ollut mitään vihjauksiakaan seksuaaliseen elämään. Hups paitsi Violallahan oli sutinaa sen naisen kanssa, jota piti vain kädestä.
Miksi valitat vain Miolasta? Sama juttu Nellan & Kristianin sekä Jutan & Aaron kanssa. Mitään intiimiä ei ole näytetty heidän välillään, ja Nella ja Kristiankin on jakanut vain pieniä pusuja pari kertaa. Jutta ja Aaro ei oo pussannut ollenkaan.
Totta, ehkä mä vertaisin liikaa ajatuksissani lesbo- ja homohahmoja keskenään. Siihen nähdän vaikkapa häiden jälkeen tytöillä oli seuraavan kerran vasta Lyonista palattua pieni pusu. Jossain toisaalla epäiltiin ties millaisia vihasyitä tälläiselle. Heteropuolelta varmaan Joonatan ja Aino sekä Susu ja Noel ovat uralla pusutelleet. Samoin Kallen haavekuva. Ei pitäisi ainakaan olla enää mitään koronan tuomia syitä tässä taustalla.
Ketkäs homohahmot ovat sitten pussanneet viimeisen vuoden aikana ja kuinka paljon? Ainiin, Kalle ja Sampo vain kaksi kertaa.
Asennevammaiset suojelee Dahlian vihaajaa. Ette ansaitse ihmisoikeuksia!
T. Heli
Alapeukuttajat särkevät sydämeni. Tekisi mieli tappaa itseni viiltämällä ranteet auki.