Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
3461/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, ettei tässäkään ketjussa saa alapeukuttaa rauhassa. Valittajat valittaa, mutta alapeukuttaminen kulkee.

Alapeukuttajat särkevät sydämeni. Tekisi mieli tappaa itseni viiltämällä ranteet auki.

Vierailija
3462/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti vihjaillaan Joannan Interpoliin lähtemisellä ja tyttökolmikon karkumatkalla. Todellisuudessa kukaan ei ole lähdössä mihinkään. Joanna ei lähde tai jos lähtee, niin on vaan hetkisen pois. Kuvauksissa koko porukkaa vaikka kuulostaakin siltä, että tolla saisi monta kerralla tyhmästi kirjoitettua sarjasta kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoituksen vika, mutta Miola-pari yleensä vaan jakaa pieniä pusuja. Niillä ei ole ollut mitään vihjauksiakaan seksuaaliseen elämään. Hups paitsi Violallahan oli sutinaa sen naisen kanssa, jota piti vain kädestä.

Miksi valitat vain Miolasta? Sama juttu Nellan & Kristianin sekä Jutan & Aaron kanssa. Mitään intiimiä ei ole näytetty heidän välillään, ja Nella ja Kristiankin on jakanut vain pieniä pusuja pari kertaa. Jutta ja Aaro ei oo pussannut ollenkaan.

Totta, ehkä mä vertaisin liikaa ajatuksissani lesbo- ja homohahmoja keskenään. Siihen nähdän vaikkapa häiden jälkeen tytöillä oli seuraavan kerran vasta Lyonista palattua pieni pusu. Jossain toisaalla epäiltiin ties millaisia vihasyitä tälläiselle. Heteropuolelta varmaan Joonatan ja Aino sekä Susu ja Noel ovat uralla pusutelleet. Samoin Kallen haavekuva. Ei pitäisi ainakaan olla enää mitään koronan tuomia syitä tässä taustalla. 

Vierailija
3464/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ RAKASTAN ALAPEUKKUJA!

Jaana

Vierailija
3465/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Noel ei lähde minnekään❤

Vierailija
3466/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut ei häiritse mua. Mä oon vahva nainen.

T. Lellu

Vierailija
3467/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTE KOSKE SIIHEN ALAPEUKKU NAPPIIN! EI SAA TA NA!

T. HELENA

Vierailija
3468/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajua tätä, että Lindakin on sitä mieltä että Aaron olisi pitänyt saada pitää työ. Sehän olisi kauheaa jos sairauslomalla sijaistava voisi saada toisen työn vaan koska oli todella hyvä siinä. Saa nähdä mitä tästä kahden johtajan hässäkästä tulee. Aaro varmaan vetää nappeja ja sekoilee. Kalle puolestaan kamppailee ongelmiensa kanssa. Sössivätkö yhdessä vai erikseen työnsä. Saako Aaro työn vai näyttääkö Kalle osaamisensa?

Vierailija
3469/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on toiset ketjut, kun valittajia sietää

Mä tarvin jonkun hauskemman

Jonkun vähän mielenkiintoisemman

Jonkun vähän sekopäisen

Jonkun ihmisoikeudellisemman

Ne on toiset ketjut, kun monistajia kieltää

Menemästä kommentteihin

Katselee, kun valittajat soljuu ilmassa

Ja repii hauskuutta

Inka

Vierailija
3470/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en tajua tätä, että Lindakin on sitä mieltä että Aaron olisi pitänyt saada pitää työ. Sehän olisi kauheaa jos sairauslomalla sijaistava voisi saada toisen työn vaan koska oli todella hyvä siinä. Saa nähdä mitä tästä kahden johtajan hässäkästä tulee. Aaro varmaan vetää nappeja ja sekoilee. Kalle puolestaan kamppailee ongelmiensa kanssa. Sössivätkö yhdessä vai erikseen työnsä. Saako Aaro työn vai näyttääkö Kalle osaamisensa?

Toivottavasti koko pesti unohtuisi. Aaro voi joutua lääkeongelmiin ja Kalle haluaa takaisin lääkäriksi.

Vierailija
3471/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Aaro ja Kalle jakavat pomon viran.

Vierailija
3472/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes Dahlian vihaaja!

Vierailija
3473/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tää on meidän viimeinen ketju

Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä

Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa

Jos tää onkin viimeinen ketju

Joo jos mulla on aina vitsi sulle

Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä

Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä

Vierailija
3474/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tää on meidän viimeinen ketju

Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä

Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa

Joo jos mulla on aina vitsi sulle

Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä

Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä

Ja tää oli tosiaan mun kipale jos jäi jolleki epäselväks.

Inka-Liina

Vierailija
3475/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULOS MINUN KETJUSTANI SENKIN HULLUT!

T. Ulla

Vierailija
3476/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel is my dream❤

Vierailija
3477/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä tässä toimariasiassa naurattaa, että mites palkka? Joutuvatko jakamaan senkin vai onko sairaalalla yhtäkkiä varoja maksaa kahdelle ihmiselle yhtä paljon eli kuussa varmaan vajaa 40 tonnia yhteensä.

Vierailija
3478/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko täältä panoseuraa ku tuolla Pihlajakadun ketjussa kaikki miehet vaan vit tuilee mulle.

Eva

Vierailija
3479/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoituksen vika, mutta Miola-pari yleensä vaan jakaa pieniä pusuja. Niillä ei ole ollut mitään vihjauksiakaan seksuaaliseen elämään. Hups paitsi Violallahan oli sutinaa sen naisen kanssa, jota piti vain kädestä.

Miksi valitat vain Miolasta? Sama juttu Nellan & Kristianin sekä Jutan & Aaron kanssa. Mitään intiimiä ei ole näytetty heidän välillään, ja Nella ja Kristiankin on jakanut vain pieniä pusuja pari kertaa. Jutta ja Aaro ei oo pussannut ollenkaan.

Totta, ehkä mä vertaisin liikaa ajatuksissani lesbo- ja homohahmoja keskenään. Siihen nähdän vaikkapa häiden jälkeen tytöillä oli seuraavan kerran vasta Lyonista palattua pieni pusu. Jossain toisaalla epäiltiin ties millaisia vihasyitä tälläiselle. Heteropuolelta varmaan Joonatan ja Aino sekä Susu ja Noel ovat uralla pusutelleet. Samoin Kallen haavekuva. Ei pitäisi ainakaan olla enää mitään koronan tuomia syitä tässä taustalla. 

Ketkäs homohahmot ovat sitten pussanneet viimeisen vuoden aikana ja kuinka paljon? Ainiin, Kalle ja Sampo vain kaksi kertaa.

Vierailija
3480/4498 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevammaiset suojelee Dahlian vihaajaa. Ette ansaitse ihmisoikeuksia!

T. Heli

Ketju on lukittu.