Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksen vika, mutta Miola-pari yleensä vaan jakaa pieniä pusuja. Niillä ei ole ollut mitään vihjauksiakaan seksuaaliseen elämään. Hups paitsi Violallahan oli sutinaa sen naisen kanssa, jota piti vain kädestä.
Miksi valitat vain Miolasta? Sama juttu Nellan & Kristianin sekä Jutan & Aaron kanssa. Mitään intiimiä ei ole näytetty heidän välillään, ja Nella ja Kristiankin on jakanut vain pieniä pusuja pari kertaa. Jutta ja Aaro ei oo pussannut ollenkaan.
Totta, ehkä mä vertaisin liikaa ajatuksissani lesbo- ja homohahmoja keskenään. Siihen nähdän vaikkapa häiden jälkeen tytöillä oli seuraavan kerran vasta Lyonista palattua pieni pusu. Jossain toisaalla epäiltiin ties millaisia vihasyitä tälläiselle. Heteropuolelta varmaan Joonatan ja Aino sekä Susu ja Noel ovat uralla pusutelleet. Samoin Kallen haavekuva. Ei pitäisi ainakaan olla enää mitään koronan tuomia syitä tässä taustalla.
Ketkäs homohahmot ovat sitten pussanneet viimeisen vuoden aikana ja kuinka paljon? Ainiin, Kalle ja Sampo vain kaksi kertaa.
Mullehan tämä on tavallaan ihan sama. Kunhan asialla spekuloin. Meinasin ns. normaaliin paluun jälkeistä aikaa. Camillan ja Akin suudelma päätösjaksossa 2020 oli viimeinen aito suudelma. Seuraavan kerran sellainen nähtiin Miran ja Violan häissä melkein 1,5 vuotta myöhemmin. Jotkut muut ovat ihmetelleen enemmänkin sitä kuinka Mira ja Viola oli parina suutelematta häiden jälkeen monta kuukautta, kun jotkut muut parit tyyliin roikku toistensa kurkuissa. Ja nimenomaan pandemia ei ole enää tässä mitenkään syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Linda Eerikäinen ole jäävi tutkinnanjohtajaksi? HALOOOOOOOOO
Kyllä ja ei.
Kyllä: Linda tietää tyttärensä syyllistyneensä rikokseen.
Ei: Tyttökolmikkoa ei toistaiseksi epäillä syylliseksi.
Et taida olla perehtynyt Suomen lakiin? Lue se ensin kokonaan ja huolella läpi, tule sitten pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, ettei tässäkään ketjussa saa alapeukuttaa rauhassa. Valittajat valittaa, mutta alapeukuttaminen kulkee.
Alapeukuttajat särkevät sydämeni. Tekisi mieli tappaa itseni viiltämällä ranteet auki.
Tervemenoa! Yksi valittaja vähemmän.
Kai suutelemiskeskustelu alunperin liitty just siihen, kun aviopari yleensä vaan istuskelee söpösti yhdessä. Siinä missä joku Susu ja Noel tai Aino ja Joonatan vaihtelee niin sanotusti "turhia" pusuja aika useinkin parina.
Vierailija kirjoitti:
Kai suutelemiskeskustelu alunperin liitty just siihen, kun aviopari yleensä vaan istuskelee söpösti yhdessä. Siinä missä joku Susu ja Noel tai Aino ja Joonatan vaihtelee niin sanotusti "turhia" pusuja aika useinkin parina.
Täällähän siis on valiteltu, että näyttävät enemmän vaan hyviltä ystäviltä kuin rakastavaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Noel is my dream❤
Ex-toimitusjohtaja sykähtää kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on pesiytynyt barbaareja. EI SAA TA NA!
T. Helena
Avataan samppanjapullo! T. Dahlia
Inkeri ja Anneli rimmaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tää on meidän viimeinen ketju
Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa
Jos tää onkin viimeinen ketju
Joo jos mulla on aina vitsi sulle
Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä
Jos tää onkin viimeinen ketjuJa tää oli tosiaan mun kipale jos jäi jolleki epäselväks.
Inka-Liina
Tulepas Inka näyttämään taitosi uudestaan! Nyt voisi Inka alkaa tykittää Spottaria Inkana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel is my dream❤
Siis ah todellakin mmm.
T. Noel fani
Kp Virtanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tää on meidän viimeinen ketju
Eikä tarvii valittajilta pisteitä kerätä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä ilmiantaa
Jos tää onkin viimeinen ketju
Joo jos mulla on aina vitsi sulle
Ja jos yläpeukut on vähissä mun viesteissä
Eiks meidän kannattais mieluummin vitsailla eikä tylsistyä
Jos tää onkin viimeinen ketjuJa tää oli tosiaan mun kipale jos jäi jolleki epäselväks.
Inka-Liina
Tulepas Inka näyttämään taitosi uudestaan! Nyt voisi Inka alkaa tykittää Spottaria Inkana!
Eli tais svengata niinku hirvi? Enköhän mä kohta taas saa jonkun uuden laulun rustattua.
T. Inka-Liina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel is my dream❤
Siis ah todellakin mmm.
T. Noel fani
❤ Tää puuttu
Violan ja Miran "rakkaus" on platoonista. Ovat vain ystäviä.
Miten Salla yhtäkkiä on aidosti kiinnostunut äidistään? Vai oonko unohtanut taas kerran jotain. Käsittääkseni viimeksi niiden välit olivat edelleen nihkeät näennäisestä sovusta huolimatta. Markku taitaa tulla ja mennä.
Noel onko fantasiaa, vai alku ihastuksen?
Hän Susua silittää ja minä katson kadehtien
Pihlajakatu äänetön on. En ristinsielua nää
Onko Noel mulle pelkkää päiväunta, kuvitelmaa?
Noel onko fantasiaa, vai juttu onneton vain?
Hän mustaavaraayhtiöihin poistuu, jälleen yksin jäädä mä sain
Hänen charminsa kun nään niin toivon taas hiljalleen
Hän että huomannut ois vihdoin fanin hullaantuneen
T. Inka-Liina
Harmi, että Elinaan kohdistuva rikostutkinta varmasti jää kokonaan käsittelemättä. Joannalla oli vahvoja huonoja fiiliksiä Noelin suhteen. Virtasen tapaus on pääosassa luultavasti vielä monta tulevaa kuukautta.
Joanna on pirunkova poliisi. Hemmettiin Susanna Viita, Tapani Paju, Antero Voima, Tuomo Tervajoki, Antti Polvijärvi ja Linda Eerikäinen.
Se on hyvä että käsikirjottajat ties jo 1999 että Tero mummonsa hoiteli.
Lumitilanne ja Kallen hiukset kanssa näyttää näissä loppuviikon jaksoissa muuttuvan. En ymmärrä miksi miesten hiuksia ei ylläpidetä enemmän? Syytä olisi jos ei osata edes sillä tavalla ajoittaa, ettei kohtauksissa vaihdu onko lyhyemmät vai pidemmät. Saati sitten Henrikin hiusväri muuttui kiusallisesti useamman jakson ajan.
Tänne on pesiytynyt barbaareja. EI SAA TA NA!
T. Helena